فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه کجراه بیمارستانی / مرکز خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی تولید جدید

مرکز خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی تولید جدید

خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی تولید جدید با قیمت روز، از تمامی مراکز فروش پارچه ممکن است. امروزه مرکز خرید اینترنتی پارچه نسبت به مراکز فروش حضوری، بیشتر روی بورس هستند.
مدتی است که پارچه های ترگال در بازار فروش بیشتر متقاضی دارند. شاید بپرسید چرا؟
در پاسخ باید گفت که این پارچه ها امروزه با پیشرفته ترین تکنولوژی روز دنیا تولید شده و همین باعث گردیده تا مشخصاتی داشته باشند که نمی توان آن را در هر پارچه ای یافت.
البته برای کسی که به تازگی با پارچه ترگال آشنا شده و قصد خرید آن را دارد باید توضیح داد که خود پارچه ترگال دارای دو زیر مجموعه کلی است که با نام های زیر در بازار فروش شناخته می شوند:

  • پارچه ترگال ساده
  • پارچه ترگال کجراه

هر کدام از این پارچه های ترگال، مشخصات و ویژگی های خاص خود را دارند و برای همین است که موارد استفاده از آن ها کاملاً متفاوت می باشد.
پارچه ترگالی که در این تاپیک قرار است بررسی شود، پارچه ترگال کجراه است که در بیمارستان ها بکار گرفته می شود و در بازار از آن با نام پارچه ترگال کجراه بیمارستانی یاد می شود.

جهت تجربه خریدی آسان و بدون دردسر، بهتر است ادامه مطلب را همراه ما باشید تا ترگال کجراه را بیشتر شناخته و با ساختار کلی آن آشنا شوید.

خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی

چقدر پارچه ترگال و کجراه را می شناسید؟

قبل از اینکه هر یک از گونه های ترگال را معرفی نماییم، لازم دانستیم بیان کنیم که ترگال ساده در بازار فروش پارچه با نام پارچه ترگال شناخته شده و پارچه ترگال کجراه با عنوان پارچه کجراه به خریداران معرفی می شود.
برای اینکه پارچه های ترگال و کجراه را بهتر بشناسید، لازم است با ویژگی و مشخصات آن ها آشنا شوید. به همین منظور، در زیر به صورت مختصر و مفید به معرفی کلی ترگال و کجراه به صورت مجزا پرداخته ایم.
پارچه ترگال ساده از نامش مشخص است. بافت ساده و تختی داشته و پارچه ای است که گرماژ و وزن آن برابر با ۲۴۰ گرم می باشد. البته این ثابت بودن گرماژ و وزن پارچه ترگال به خاطر این است که تنها در عرض ۱۵۰ سانتی متر تولید شده و در اختیار مصرف کننده قرار می گیرد. در ساختار پارچه ترگال ساده از ۴۰ الی ۴۵ گرم الیاف ویسکوز استفاده می شود که درصد کلی آن برابر است با ۱۸ الی ۲۰ درصد. اما لازم است بدانید که پارچه ترگال به همین گونه ۲۰ درصد ویسکوز و ۸۰ درصد پلی استر محدود نمی شود. بلکه گونه های متنوع تری دارد که در صورت نیاز آن ها را به شما معرفی خواهیم کرد.
حال وقت معرفی پارچه کجراه رسیده است. این پارچه بر خلاف ترگال ساده، بافت معمولی نداشته و به همین خاطر با این نام در بازار شناخته می شود. بافت پارچه ترگال کجراه، بافت اریب مانندی است که سبب شده ضخامت آن نسبت به ترگال ساده بیشتر باشد. ضخامت بیشتر، وزن بالاتر را سبب می شود. پس بد نیست بدانید که گرماژ و وزن پارچه کجراه در عرض ۱۵۰ سانتی متر برابر است با ۲۸۰ الی ۲۹۰ گرم. پارچه های کجراه هم همانند ترگال، با درصد الیاف مختلفی تولید شده اند که در زیر به آن ها اشاره می کنیم:

  • پارچه ترگال فلامنت فلامنت
  • پارچه ترگال پلی استر فلامنت
  • پارچه ترگال پلی استر پنبه فلامنت
  • پارچه پلی استر ویسکوز پلی استر ویسکوز
  • پارچه ترگال ۸۰ درصد پلی استر
  • پارچه ترگال ۷۰ درصد پلی استر
  • پارچه ترگال ۷۰ درصد ویسکوز
  • پارچه ترگال ۱۰۰ درصد پنبه

ویژگی های یک پارچه کجراه خوب چیست؟

پارچه های کجراه به خاطر اینکه در کارخانه های مختلف تولید می شوند، تکنولوژی های تولید مختلفی برای آن ها بکار گرفته می شوند، مواد اولیه مصرفی در خطوط تولیدی شان با یکدیگر متفاوت است و مواردی از این قبیل، از کیفیت و ویژگی های مختلفی برخوردار هستند.
اما در کل، همه به دنبال خرید پارچه کجراه خوب و مرغوبی هستند که طول عمر زیادی داشته باشد. اما خیلی ها ممکن است از ویژگی های یک پارچه کجراه خوب مطلع نباشند و ندانند که چگونه می توانند یک پارچه درجه یک و مرغوب بخرند. برای همین، ما در اینجا به برخی از ویژگی ها و خصوصیاتی که پارچه کجراه خوب داراست اشاره می کنیم:

  1. پارچه کجراه اگر از مقاومت کششی بالایی برخوردار باشد، کشش و سایش روی آن تاثیری ندارد.
  2. کجراه خوب و مرغوب از ثبات رنگ بالایی برخوردار است و شست و شوی مکرر آن تغییری در رنگ، طرح و ساختار پارچه ایجاد نخواهد کرد.
  3. پارچه کجراه مرغوب، درصد بالایی الیاف پنبه ای دارد و این مسئله سبب می شود تا زیر دست بسیار نرم و لطیفی داشته باشد.
  4. کجراه در صورتی مرغوب می باشد که زود چروک نشود و اتو زدن آن بسیار راحت باشد.
  5. پارچه کجراه اگر از کیفیت بالایی برخوردار باشد، هیچ گاه تله نشده و گوله نمی شود.
  6. تراکم مناسب و استاندارد بافت پارچه کجراه که بدن نما نبودن را سبب می شود، دلیلی بر کیفیت خوب و مرغوب بودن پارچه است.

متاسفانه در بازار این روزها اگر شخصی بدون آگاهی قبلی اقدام به خرید پارچه ترگال ساده و کجراه کند، ممکن است مشکلاتی برایش ایجاد شود. چون هنوز نسل فروشندگان سودجوی بازار از بین نرفته و کم نیستند کسانیکه به دنبال سوء استفاده از خریداران بی اطلاع می باشند.
پس اگر در حوزه خرید فروش پارچه فعالیت می کنید که هیچ. اما اگر به تازگی تجارت پارچه، خرید فروش عمده و … را آغاز کرده اید، سعی کنید اول سطح آگاهی خود از پارچه مورد نظر را بالا برده و در نهایت بازار فروش را برای خرید آن زیر و رو نمایید.

خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی

نحوه تولید پارچه کجراه برای مصارف بیمارستانی

پارچه کجراه و ترگال، پارچه های پرکاربردی هستند و برای همین در بازار، فروش خوبی را از آن خود نموده اند. یکی از موارد استفاده پارچه کجراه، مصارف بیمارستانی می باشد که تا حد زیادی بر روی رونق بازار فروش پارچه کجراه تاثیر گذاشته است.
درصد زیادی از تولیدات پارچه کجراه بازار داخلی ایران، صرف مصارف بیمارستانی می شود. یعنی از این پارچه برای دوخت فرم بیماران، یونیفرم پرستار و پزشک، پرده، رو تختی، رو بالشتی، رو انداز، زیر انداز و … استفاده می شود و دلیل آن هم ویژگی های منحصر به فرد و خاص پارچه ترگال است که در بخش های قبلی مفصل راجع به آن ها صحبت کردیم.
تولید پارچه کجراه برای مصارف بیمارستانی، همانند دیگر پارچه های کجراهی انجام می شود که موارد مصرف دیگری دارند. اما مرحله تکمیل و رنگرزی این پارچه ها با دیگر ترگال ها تفاوت می کند.

می دانید که محیط بیمارستان ها آلوده است و برای رعایت بهداشت، لازم است مدام تجهیزات بیمارستانی که از جنس پارچه هستند، شست و شو داده شده و ضد عفونی شوند. در نهایت پارچه ای لازم است که در برابر این مواد شوینده و ضد عفونی کننده قوی، مقاومت نشان دهد، تغییر رنگ ندهد و ساختارش تغییر نکند.
برای اینکه پارچه های ترگال کجراه هم مناسب استفاده در بیمارستان شود، تکمیل و رنگرزی شان به گونه ای انجام می شود که رنگ شان ثابت است و هر چقدر که شسته شده، در اتوکلاو قرار گیرند و ضد عفونی شوند، با روز اول تفاوتی نخواهند کرد.
اصطلاحاً پارچه کجراه مناسب برای مصارف بیمارستانی را در بازار فروش، پارچه های ضد آبژاول می نامند که در مقایسه با پارچه های ترگال مصرفی در تولید لباس مدارس، پارچه ترگال لباس کار و مواردی از این قبیل، از قیمت فروش بالاتری برخوردار هستند.
البته در نظر داشته باشید که نوع رنگ مصرفی در خطوط تولید هم رابطه مستقیمی با قیمت فروش پارچه های ترگال دارد. درست است که در کل رنگ های متنوع و طرح های گوناگونی از پارچه ترگال توسط کارخانه های برند و مطرح روانه بازار فروش می شود، اما دو رنگ سبز و آبی پارچه ترگال که در اتاق عمل مورد استفاده قرار می گیرند، چیزی حدود ۱۰ الی ۲۰ درصد گران تر از بقیه می باشد.

پارچه کجراه سبز بیمارستانی آبژاول

بله درست است. در بخش قبل از پارچه کجراه سبز بیمارستانی با ویژگی آبژاول صحبت کردیم. این پارچه که به روش خمی تولید می شود، بهترین گزینه برای استفاده در اتاق عمل بوده و حتی پوشش پرستاران، پزشک جراح، بیمار و … هم از این پارچه تهیه و تولید می شود.
شاید خیلی ها از خود بپرسید که چرا در بیمارستان ها و در بخش اتاق عمل از پارچه های ترگال کجراه سبز و آبی استفاده می کنند؟
باید در پاسخ این سوال گفت که این قضیه به صورت علمی ثابت شده که رنگ آبی و سبز در اتاق عمل، دقت پزشک جراح را به مراتب بالا می برد و میزان خطا را به میزان کمی کاهش می دهد.
پس برای همین است که از رنگ هایی نظیر سفید، صورتی، لیمویی و … در اتاق عمل استفاده نشده و پارچه مصرفی در این مکان، رنگ آبی و سبز می باشد.
اگر قصد خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی را دارید، بایستی بدانید که این پارچه ها در طاقه های ۴۰ متری تولید شده و عرضی جز عرض ۱۵۰ سانتی متر ندارند. همچنین امکان خرید عدل پارچه های کجراه سبز بیمارستانی آبژاول هم هست که متراژی برابر با ۳۲۰ متر دارد. عدل این پارچه ها شامل ۸ طاقه ۴۰ متری پارچه ترگال می باشند.

خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی

خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی از درب کارخانه

ممکن است در حین خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی دچار سردرگمی شده و ندانید که چه راه و روشی را برای خرید انتخاب کنید. به همین خاطر، ما تمامی راه و روش هایی که پیش روی شماست تا تهیه پارچه کجراه را برایتان ممکن سازد، معرفی می نماییم.
روش اول، خرید از درب کارخانه است. درست است که خرید پارچه از درب کارخانه بسیار ارزان تر از بازار آب می خورد، اما تنها مناسب کسانی است که نزدیک به قطب تولید پارچه ترگال یعنی اصفهان هستند. چون اگر جز این باشد، خرید از درب کارخانه برایشان هزینه بر و زمان بر خواهد بود و این روش هزینه بر و زمان بر چندان مورد علاقه خریداران عمده نمی باشد.
روش دوم، خرید از نمایندگی های رسمی فروش می باشد. خیلی از کارخانه های تولیدی پارچه ترگال نظیر فدک، تک و …، همگی در شهرهای مختلف ایران دارای نمایندگی فروش هستند. اگر از کارخانه تولیدی دور هستید و دسترسی به درب کارخانه برایتان مشکل می باشد، خرید از نمایندگی های رسمی را گزینش نمایید. قیمت فروش پارچه در نمایندگی ها با قیمت فروش پارچه درب کارخانه تقریباً برابری می کند.
روش سوم، خرید از دلالان فروش پارچه است. اصولاً کسی که قصد خرید عمده طاقه های پارچه ترگال را داشته و یا تمایل دارد چند عدل از این پارچه را یکجا خریداری نماید، قیمت تمام شده برایش حائز اهمیت است. از آنجا که دلالان در پروسه خرید فروش میان خریدار و تولید کننده قرار می گیرند، به منظور سود دهی خود، قیمت فروش را کمی بالاتر می زنند. اما توجه داشته باشید که هر چه تعداد رابط و دلال میان خریدار و تولید کننده بیشتر باشد، قیمت تمام شده هر متر از پارچه هم بیشتر خواهد بود.
روش چهارم، ساده ترین، سریع ترین و جدیدترین روش خرید است. بله درست حدس زدید. خرید اینترنتی و خرید از مراکز فروش آنلاین، جدیدترین روشی است که خوشبختانه این روزها در ایران هم مورد توجه و استقبال قرار گرفته است. حتی کسانیکه قصد خرید خرد و جزئی انواع پارچه را هم داشته باشند، دیگر سمت مراکز فروش حضوری نرفته و سفارش خود را به صورت غیر حضوری و اینترنتی ثبت می نمایند.

خرید پارچه کجراه سبز بیمارستانی

هر کدام از این راه و روش های خرید، مزایا و معایبی دارند. اما بهتر است شما برای خرید پارچه مورد نظرتان، راهی را گزینش کنید که به صرفه جویی در بودجه و زمان شما کمک کند.
در حال حاضر، راهی بهتر و کم هزینه تر از خرید اینترنتی نمی توان معرفی کرد. البته بهتر است در انتخاب سایت خرید پارچه دقت فراوانی داشته باشید. زیرا با وجود تدابیر امنیتی که در نظر گرفته شده، هنوز سایت های کلاهبردار در بازار مجازی زیاد بوده که شما را با اعلام قیمت های بسیار پایین فریب می دهند.
قبل از انتخاب هر سایت فروشنده ای، بهتر است تحقیقات لازم را انجام داده تا هیچگاه دچار مشکل نشوید.

به شما خریداران بهترین پارچه کجراه آبژاول بیمارستانی توصیه می کنیم تا برای یکبار هم که شده، سایت بازرگانی پارچه پارادا را برای خرید انتخاب کنند.
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروشگاه پارچه کجراه بیمارستانی | عمده فروش انواع منسوجات سفید و رنگی

فروشگاه پارچه کجراه بیمارستانی به صورت عمده و جزئی به فروش پارچه بیمارستانی می پردازد.باتوجه به پیشرفت های همه جانبه در حوضه نساجی،ایران امروز خود را به تولیدکننده بزرگ انواع پارچه بدل کرده است.در زمره پارچه ها،انواع پارچه بیمارستانی قرار دارد.یکی از پارچه های بیمارستانی نیز کجراه است.جدا از این که انواع پارچه کجراه مصرفی در بیمارستان ها،بسیار مرغوب و با کیفیت است و جزو بهترین به حساب می آید.در کارخانع ها و شرکت های تولیدکننده پارچه کجراه بیمارستانی ابتدا الیاف را به ماشین آلات تزریق می کنند.الیافی که عمدتا پلی استر و ویسکوز است.قیمت پارچه بیمارستانی بستگی به جنس و نوع آن پارچه دارد چراکه تنوع زیاد است و مسلما قیمت متفاوت است.قیمت اسپان باند بیمارستانی وابسته به شاخصه هایی است ازجمله؛تولید از گرانول مورد نظر،گرماژ و وزن،رنگ،عرض هستند.

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟