فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / لیست قیمت پارچه اسپان باند در مشهد

لیست قیمت پارچه اسپان باند در مشهد

قیمت لباس مجلسی جلو کوتاه پشت بلند بر اساس نوع آن در شهر های مختلف از قبیل مشهد، تبریز، یزد، اصفهان و دیگر قطب های تولید کننده این پارچه متفاوت می باشد. سعی کنید قبل از خرید، لیست قیمت پارچه های اسپان باند را از فروشندگان مختلف درخواست کرده تا با بررسی قیمت ها بتوانید پروسه خرید را به بهترین شکل پیش ببرید. آیا می دانید پارچه اسپان باند چگونه تولید شده و چه مصارفی در زمینه های مختلف دارد؟ در ادامه همراه ما باشید تا درباره جزئیات پارچه اسپان باند بیشتر بدانید.
اسپان باند ها جزو منسوجاتی هستند که چند سالی است بازار روش را قبضه کرده و در صنایع مختلف مصارف گوناگونی دارند. این پارچه ها چون بافت نداشته با نام های زیر هم در بازار فروش پارچه شناخته می شوند:

  • پارچه یکبار مصرف
  • پارچه سوزنی
  • پارچه نبافته
  • پارچه سوزنی نبافته
  • پارچه سوزنی بی بافت
  • پارچه بی بافت و … .

جدای از تنوع بالای پارچه و منسوجات در بازار، برخی پارچه ها مانند اسپان باند هم هستند که خود دارای زیر مجموعه متنوع و گسترده ای می باشند.

پارچه های اسپان باند را از روی عرض، تعداد لایه، درصد ترکیب مواد اولیه، طول رول، خصوصیات و ویژگی های منحصر به فرد، به چندین و چند دسته تقسیم بندی می کنند.
یکی از پرفروش ترین و پر تقاضا ترین پارچه اسپان باند، پارچه اسپان باند بیمارستانی است که درباره موارد مصرفی آن در مراکز درمانی بیشتر صحبت خواهم کرد.
قبل از هر چیز ترجیح دادیم تا مختصری در مورد پروسه تولید پارچه اسپان باند صحبت نماییم.

قیمت پارچه اسپان باند

پارچه اسپان باند چگونه تولید می شود؟

خیلی از افرادی که آشنایی چندانی با پارچه اسپان باند ندارند، نمی دانند که این پارچه چگونه تولید شده و به چه شیوه ای در بازار توزیع می گردد.
این پارچه از ترکیب انواع الیاف مصنوعی تولید شده به گونه ای که این الیاف در دمای بالا و در دستگاهی به نام اکسترودر به مواد مذاب تبدیل می شود.
این مواد مذاب تحت فشار بالای دستگاه اکسترودر، از سوزن های دستگاه مربوطه مانند الیاف فیلامنت خارج می شوند. این الیاف در حین خنک شدن، روی نوار نقاله هایی کشیده شده و تحت کشش قرار می گیرند. نهایتاً بعد از کشش های مداوم، ورقه های پارچه اسپان باند به وجود می آید. همانطور که پروسه و مراحل تولید پارچه اسپان باند مطالعه کردید، متوجه شدید که هیچ دستگاه بافندگی در تولید آن ها نقشی نداشته و اصلاً شامل تار و پود نمی شوند.
مواردی از قبیل ذیل، همه و همه به نوبه خود بر سطح کیفیت نهایی پارچه های اسپان باند تاثیر خواهند گذاشت:

  1. نوع دستگاه های کاربردی در کارخانه های تولیدی
  2. درجه کیفیت و میزان مرغوبیت مواد اولیه مصرفی در خطوط تولید
  3. رعایت و یا عدم رعایت استاندارد ها در پروسه تولید

برای همین است که کیفیت پارچه های تولیدی یک کارخانه، بهتر از کارخانه دیگر است و برعکس.

کارخانجات تولید پارچه اسپان باند کدام اند؟

در بخش گذشته صحبت از کارخانجات تولید پارچه اسپان باند شد. در ایران، مدتی است که به خاطر تقاضای بالای پارچه اسپان باند، روز به روز به تعداد شرکت های تولیدی این پارچه اضافه می شود. با وجود این کارخانجات بزرگ و عظیم، هنوز میزان عرضه در مقابل تقاضایی که برای پارچه اسپان باند در داخل کشور وجود دارد، کم بوده و تولید کنندگان داخلی پاسخگوی نیاز تمامی بازار ایران نیستند.
۴ شهر اصلی تولید کننده اسپان باند در ایران عبارتند از:

  • اصفهان
  • یزد
  • مشهد
  • تبریز

در این شهر ها، کارخانه هایی با دستگاه های به روز و کاملاً پیشرفته، کمک گرفتن از پرسنل آشنا با خطوط تولید و خبره، به کار گرفتن و مصرف مواد اولیه بسیار مرغوب و درجه یک، توانسته اند بخش عظیمی از نیاز بازار را پاسخگو باشند.
کارخانجات متفرقه تولید اسپان باند هم در سطح کشور زیاد به چشم می خورد که حجم تولید آن ها نسبت به نیاز بازار بسیار کم بوده و هنوز جای زیادی برای پیشرفت و شناخته شدن در بازار داخلی دارند.
هر زمان که قصد کردید تا خرید پارچه اسپان باند را انجام دهید، مدتی قبل از آن به بررسی و جستجو درباره برند های تولید کننده بپردازید.
کسب اطلاعات و آگاهی در خصوص شرکت ها و کارخانه های تولید کننده، پروسه خرید را برایتان آسان تر کرده و کمک خواهد کرد تا با اطمینان بیشتری خرید نهایی خود را انجام دهید.
سایت هایی در فضای مجازی وجود دارند که درباره جزئیات کارخانجات تولیدی، سال تاسیس آن ها، کیفیت محصولات شان، جایگاه آن ها در بازار اقتصادی، راه های ارتباطی، آدرس و … اطلاعاتی را در اختیار خریداران قرار می دهند.
قبل از خرید از برند خاصی، بد نیست به سایت های زیر نظر شرکت های معتبری در مشهد، تبریز، یزد، اصفهان و … سر زده تا بدون آگاهی و اطلاعات اقدام به خرید ننمایید.

قیمت پارچه اسپان باند

مصارف پارچه یکبار مصرف در بیمارستان ها

یکی از اسپان باند های پرفروشی که در یکی از بخش های ابتدایی به آن اشاره شد، پارچه اسپان باند بیمارستانی است. پارچه اسپان باند بیمارستانی همانطور که از نامش بر می آید، پارچه ای مصرفی در بخش های مختلف بیمارستان، درمانگاه ها و مراکز درمانی می باشد.
آیا می دانید این پارچه چه خصوصیات و ویژگی هایی دارد که آن را از اسپان باند معمولی متمایز ساخته است؟
باید گفت که این پارچه، مشخصات و ویژگی های منحصر به فرد زیادی دارد که پیش پا افتاده ترین آن ها عبارت است از:

  • زیر دست لطیف
  • جنس نرم و راحت
  • وزن سبک
  • گرماژ متناسب
  • مقاومت کششی بالا
  • مقاومت سایشی بالا
  • یکبار مصرف بودن
  • ثبات و یکدستی رنگ
  • ضد اشعه یو وی بودن
  • ضد باکتری بودن
  • آب دوست یا آب گریز بودن و موارد بسیار دیگری از این قبیل

خیلی از این ویژگی ها و مشخصات مختص پارچه های یکبار مصرف و اسپان باند بیمارستانی است و نمی توان آن را در خصوصیات پارچه های اسپان باند معمولی یافت.
حال ممکن است این سوال در ذهنتان به وجود آمده باشد که با وجود اینهمه ویژگی خوب و مشخصات منحصر به فرد، حال پارچه اسپان باند بیمارستانی در چه زمینه هایی مصرف دارد؟
پاسخ این است که این پارچه به خاطر کاربردی بودن و قیمت خرید فروش مناسبی که در بازار پارچه دارد، در زمینه های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. اعم از:

  1. دوخت لباس ها و یونیفرم بیماران
  2. تهیه لباس و فرم پرستاران، پزشکان و دیگر خدمه
  3. تجهیزات مخصوص اتاق عمل
  4. کلاه پزشک و پرستار و بیمار
  5. کاور کفش برای ورود به مناطق استریل
  6. دستمال های ضد عفونی و غیره

برای دانستن بیشتر و بهتر جزئیات مصارف لباس مجلسی هفت تیر، بد نیست از افراد متخصص در این زمینه سوال بفرمایید.
مشاورین ما در هر لحظه و هر کجا که باشید، شما را به بهترین شکل راهنمایی کرده و اطلاعات مفید و کاربردی در اختیارتان قرار می دهند.
اگر وظیفه خرید پارچه اسپان باند برای بیمارستان و مرکز درمانی را بر عهده دارید، اول از هر چیز سوال کنید که موارد مصرفشان چیست. زیرا تعداد لایه، عرض، ضخامت و گرماژ پارچه به اندازه زیادی با توجه به نوع مصرف پارچه در نظر گرفته می شوند.
مثلاً پارچه های اسپان باند با عرض های ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ و گرماژ ۲۰ تا ۴۵ گرم، مناسب برای دوخت لباس، یونیفرم و فرم بیمار، پزشک و پرستار مناسب می باشد.

قیمت پارچه اسپان باند

قیمت پارچه اسپان باند در مشهد

پارچه های اسپان باندی که در انواع و اقسام گونه ها تولید می شود، هر یک دارای قیمت های متفاوتی است.
یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت پارچه اسپان باند در بازار فروش، تعداد لایه های آن است. پارچه اسپان باند در تعداد لایه های زیر تولید می گردد:

  • پارچه اسپان باند تک لایه
  • پارچه اسپان باند دو لایه
  • پارچه اسپان باند سه لایه
  • پارچه اسپان باند چهار لایه

در بازار فروش جهانی، پارچه های اسپان باند را بر حسب تعداد لایه نام گذاری می کنند. مثلاً پارچه ای که یک لایه دارد در بازار فروش با نام پارچه اسپان باند s، دو لایه ss، سه لایه sss و چهار لایه sms.
در برخی از مراکز تولیدی پارچه اسپان باند، پارچه های پنج لایه با موارد استفاده خاص هم تولید می شود که نسبت به همه پارچه های اسپان باند، گران قیمت تر می باشد. زیرا پروسه تولید پیچیده تری داشته و مواد اولیه مصرفی در آن بیشتر است.
دیگر عامل تاثیرگذار بر قیمت پارچه اسپان باند، عرض پارچه می باشد. پارچه مورد نظر در عرض های مختلفی تولید می گردد که رایج ترین آن به شرح زیر است:

  1. ۹۰ سانتی متر
  2. ۱۱۰ سانتی متر
  3. ۱۲۰ سانتی متر
  4. ۱۵۰ سانتی متر
  5. ۱۶۰ سانتی متر
  6. ۱۸۰ سانتی متر

هرچه میزان عرض پارچه بیشتر باشد، قیمت خرید و فروش آن در بازار بیشتر خواهد شد. اکثراً برای دوخت و تهیه لباس فرم بیماران، ملحفه، روتختی روبالشتی و … از عرض های زیاد پارچه استفاده کرده تا میزان ضایعات آن به حداقل برسد. البته برای کسانیکه مصارف بیمارستانی دارند، عرض های ۱۱۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متر از پارچه اسپان باند را پیشنهاد می کنیم.
عوامل و پارامتر های تاثیرگذار بر قیمت پارچه های اسپان باند زیاد است که ما در اینجا به معرفی مهمترین آن ها بسنده کردیم. اما بد نیست بدانید که اگر از درب کارخانه تولیدی اقدام به خرید کنید، با قیمت زیر بازار موفق به خرید پارچه مورد نظرتان خواهید شد. مشهد که قطبی از قطب های تولید پارچه اسپان باند در ایران است، امکان خرید مستقیم از درب کارخانه را برای ساکنین و خریداران فراهم نموده.
با دسترسی به آدرس دقیق تولیدی و برقراری راه های ارتباطی، موفق به خرید پارچه اسپان باند مشهد زیر قیمت بازار خواهید شد.

قیمت پارچه اسپان باند

چگونه پارچه اسپان باند بیمارستانی باکیفیت تهیه کنم؟

کیفیت پارچه اسپان باند بر اساس نوع مواد اولیه مصرفی متغیر می باشد. برخی از تولید کنندگان به صورت ترکیبی مواد اولیه مصرفی در خط تولید پارچه اسپان باند را انتخاب می کنند.
بد نیست بدانید که بهترین و باکیفیت ترین پارچه اسپان باند، پارچه ای است که ۴۰ درصد فیلامنت باشد و ۶۰ درصد پلی استر ویسکوز. اما کارخانه های تولیدی دست مشتریان را باز گذاشته تا بتوانند بر اساس نیازشان پارچه اسپان باند را سفارشی سازی کنند. پس شما اگر خریدار عمده پارچه اسپان باند هستید، می توانید آن را در ترکیباتی با درصد های مختلف از فیلامنت و پلی استر ویسکوز سفارش دهید.
در هنگام خرید به این مسئله توجه داشته باشید که هر چه میزان الیاف طبیعی کاربردی در تولید پارچه اسپان باند بیشتر باشد، از کیفیت بهتری برخوردار خواهد بود.
یک پارچه باکیفیت اسپان باند در حالت کلی چنین ویژگی ها و خصوصیاتی دارد:

  • نرم است و از لطافت بالایی برخوردار می باشد.
  • در برابر کشش، ضربه و سایش از مقاومت بالایی برخوردار است.
  • ثبات رنگ خوبی داشته و در تمامی ورق های آن رنگ یکدست است.
  • به سادگی پاره نمی شود.
  • بدن نما نیست و مناسب پوشش های بیمارستانی می باشد و …

اگر سطح اطلاعات خود را در زمینه پارچه های اسپان باند بالا ببرید، بی شک می توانید یک تجربه خرید خوب ثبت نمایید. متاسفانه خیلی از فروشندگان پارچه در سطح کشور، از نا آگاهی خریداران استفاده کرده و با قیمت های نجومی، پارچه های کم کیفیت و نامرغوب را در اختیارشان قرار می دهند. پس سعی کنید هم فروشندگان خوبی را برای خرید انتخاب کرده و هم خود با کسب آگاهی در زمینه انواع پارچه اسپان باند، قربانی این مسئله نشوید.

قیمت پارچه اسپان باند

خرید عمده پارچه یکبار مصرف بیمارستانی از درب کارخانه

مصرف کنندگان پارچه اسپان باند که عبارتند از:

  • بیمارستان ها و مراکز درمانی
  • کشاورزان
  • دامداران
  • کارخانه های صنعتی فیلتر سازی
  • کارخانه های فعال در زمینه اتومبیل سازی
  • کارخانه تولید چای تی بگ
  • تولید کنندگان لوازم آرایشی و بهداشتی
  • تولیدی ساک های تبلیغاتی
  • تولید کنندگان بسته بندی محصولات

موارد فوق همگی خریداران عمده پارچه یکبار مصرف اسپان باند هستند. اما بیمارستان ها و مراکز درمانی در این بین، بیشترین میزان خرید اسپان باند بیمارستانی را به خود اختصاص می دهند.
در بازار فروش و برای خریداران جزئی و خرد پارچه اسپان باند، هر متر از این پارچه دارای قیمت مشخصی است و کم و بیش در برخی از مراکز فروش این قیمت ها نوسان دارد.
اما برای خریداران عمده، خرید پارچه اسپان باند با قیمت خرید خرد و جزئی اصلاً مقرون به صرفه نخواهد بود. برای همین، پیشنهاد ما به خریداران مراجعه به شرکت تولیدی و خرید از درب کارخانه می باشد.
اما شاید در شهر محل زندگی خریدارانی کارخانه های مطرح و معتبر تولید پارچه اسپان باند وجود نداشته باشد. در این صورت تکلیف چیست؟

باید اعلام داشت که این روز ها کارخانه های تولیدی فعالیت گسترده خود در بازار مجازی را آغاز کرده تا هر کس در هر شهری که بود، موفق به تهیه پارچه اسپان باند مرغوب و درجه یک بیمارستانی شود.
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه اسپان باند سه لایه

قیمت پارچه اسپان باند سه لایه + مصارف+ نکات مهم خرید

قیمت پارچه اسپان باند سه لایه در بازار با توجه به مصارف عمده این پارچه …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟