فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / پارچه اسپان باند ۶۰ گرم با قیمت دست اول کارخانه

پارچه اسپان باند ۶۰ گرم با قیمت دست اول کارخانه

پارچه اسپان باند ۶۰ گرم و دیگر گرماژهای پارچه یکبار مصرف مناسب مصارف پزشکی و بیمارستانی، هم اکنون با قیمت دست اول کارخانه و بدون هیچ واسطه ای، آماده خرید در تناژ بالا می باشد.
پرفروش ترین پارچه های بیمارستانی، همان پارچه هایی هستند که علاوه بر کیفیت خوب و کارآیی بالا، از نرخ قیمت مناسب تری هم برخوردار می باشند. امروزه در تولیدات بیمارستانی، از انواع پارچه های گوناگونی استفاده می شود که از جمله مهم ترین این پارچه ها می توان به این موارد اشاره داشت:

  • پارچه اسپان باند بیمارستانی
  • پارچه تترون بیمارستانی
  • پارچه ترگال بیمارستانی
  • پارچه فلامنت و فلامنت پنبه بیمارستانی

در این میان، پارچه های اسپان باند و پارچه های فلامنت و فلامنت پنبه بیمارستانی، با توجه به قیمت ارزان و کاملا اقتصادی که داشته اند، تبدیل به یکی از پرفروش ترین پارچه های بیمارستانی شده اند. با توجه به کارایی بشتر و بهتر پارچه های اسپان باند، در حال حاضر شاهد استفاده از این پارچه در تولیدات بیمارستانی بسیاری از مراکز درمانی و بیمارستانی هستیم.
آیا می دانید که پارچه اسپان باند در چه عرض و گرماژی تولید شده و انواع گرماژ مناسب آن برای تولیدات البسه و منسوجات بیمارستانی کدام است؟ چگونه می توان بهترین قیمت پارچه اسپان باند موجود در بازار را، بدون واسطه و در کمترین زمان ممکن سفارش خرید داد؟
با توجه به اینکه مراکز تولید کننده لباس و منسوجات بیمارستانی، طرف قرارداد با بیمارستان های دولتی و خصوصی هستند، این مراکز می خواهند که با خرید پارچه های ارزان قیمت و البته باکیفیت، در کاهش هزینه های بیمارستان ها کمک شایانی را نموده باشند. آیا می دانید که بازار پارچه اسپان باند بیمارستانی در کشور ما، بازار پرمخاطبی بوده و ممکن است که حضور واسطه ها و دلالان، سبب شود تا شما خریدی نامطمئن از قیمت و کیفیت این پارچه داشته باشید؟

انواع گرماژ پارچه اسپان باند

پارچه اسپان باند 60 گرم

در وهله اول بهتر است تا شما را با انواع گرماژ پارچه های اسپان باند تولید شده و موجود در بازار، آشنا کنیم. در کارخانه تولید پارچه اسپان باند ایران، که امروزه در شهرهایی چون تهران، اصفهان، ملایر، یزد، کلاردشت و غیره فعالیت داشته اند، شاهد تولید متنوع ترین گرماژ از انواع پارچه های یکبار مصرف هستیم. انواع پارچه های یکبار مصرف با گرماژ ۸ گرم الی ۳۸۰ گرم تولید شده و با متنوع ترین طیف رنگی در بازار، خرید و فروش می گردند.
تولید پارچه های اسپان باند با این گرماژها در عرض های برش نخورده ای چون ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متری، به انجام می رسد. در این میان پارچه های اسپان باند با عرض ۱۶۰ سانتی متری، بیشترین نرخ فروش را به خود اختصاص داده اند.
اگر چه شاهد مصارف ویژه ای از انواع گرماژ پارچه اسپان باند در بسیاری از صنایع امروزی هستیم، اما به نظر می رسد که در مصارف بیمارستانی، پارچه های اسپان باند، بیشترین استفاده را داشته اند. پارچه های

اسپان باند بیمارستانی با گرماژ ۳۰، ۳۸، ۴۰، ۴۵، ۵۰، ۶۰، ۷۰، ۸۰ و ۹۰ گرمی در تولیدات بیمارستانی، نقش ویژه ای دارند. این پارچه ها با طیف رنگی سفید، آبی، صورتی و سبز، بیشترین نرخ فروش را داشته و به صورت رولی به عرضه می رسند.

پارچه اسپان باند ۶۰ گرم و مصارف ویژه آن

پارچه اسپان باند ۶۰ گرم یکی از پرفروش ترین وزن های پارچه اسپان باند است که هم در صنعت غیر پزشکی و هم در صنعت پزشکی و بیمارستانی، کاربرد ویژه ای دارد.
در حال حاضر در تولید انواع کاور و انواع کیسه یا ساک های تبلیغاتی، شاهد استفاده از پارچه اسپان باند با گرماژ ۶۰ گرمی هستیم. این پارچه به سبب آنکه قابلیت چاپ داشته؛ می تواند در صنعت تبلیغات یا بسته بندی و کاور تمامی محصولات، از مصارف ویژه ای برخوردار باشد.
اما در صنعت پزشکی و بیمارستانی، به سبب دو دلیل، شاهد استفاده ویژه از پارچه اسپان باند؛ به خصوص پارچه اسپان باند با گرماژ ۶۰ و حتی گرماژ ۹۰ گرم هستیم:

  1. استفاده از پارچه اسپان باند با گرماژ مناسب، می تواند مقاومت این پارچه را بالا برده و برای مصارفی چون لباس بیماران، منجر به بدن نما شدن لباس ها، نگردیده باشد.
  2. با توجه به قیمت ارزانی که این پارچه داشته، می توان شاهد کاهش هزینه های بیمارستان های دولتی و خصوصی بود. خصوصا در دوران کرونا که نیاز مراکز درمانی و بیمارستانی به انواع منسوجات یکبار مصرف، بیشتر از گذشته شده است.

از جمله مهم ترین مصارف پارچه اسپان باند می توان به این موارد اشاره ویژه ای داشت:

  • تولید لباس فرم برای بیماران خانم و آقا (لباس فرم برای بیمارانی که کمتر از دو روز بستری می باشند)
  • تولید انواع گان و شان مخصوص اتاق جراحی (این پارچه عمدتا با رنگ سبز بیمارستانی مناسب اتاق های جراحی استفاده می شود)
  • تولید انواع ملحفه یکبار مصرف

پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی، بایستی از مرغوبترین مواد اولیه تولید شده باشند. پارچه اسپان باندی که از مواد اولیه درجه یک و ویژه تولید شده، می تواند خصوصیات ذیل را هم دارا باشد:

  • نرمی و لطافت مناسب
  • قابلیت کشسانی خوب
  • عدم ایجاد حساسیت های پوستی
  • آنتی باکتریال و آنتی یو وی
  • به هیچ وجه رنگ پس نمی دهد

در برخی از کارخانجات تولید کننده پارچه اسپان باند، این پارچه ها در چندین لایه نیز تولید می گردند. این پارچه ها عمدتا همراه با لایه ای به نام ملت بلون بوده و به پارچه اسپان باند چند لایه یا پارچه اسپان باند SMS مشهور بوده اند. در حال حاضر شاهد استفاده از پارچه اسپان باند چند لایه با عرض های برش خورده، در تولید انواع ماسک های جراحی و ماسک های بهداشتی هستیم که تولید آنها در دوران شیوع کرونا، از رواج بالاتری برخوردار بوده است.

قیمت پارچه یکبار مصرف به چه فاکتورهایی وابسته است؟

پارچه اسپان باند 60 گرم

با توجه به اینکه افزایش میزان تقاضا از انواع عرض، گرماژ و رنگبندی های پارچه یکبار مصرف بیمارستانی را شاهد هستیم، مبحث قیمت پارچه های اسپان باند بیمارستانی از مسئله مهمی در میان خریداران برخوردار بوده است.
دغدغه و نگرانی خریداران در بازار پارچه اسپان باند بیمارستانی این است که متأسفانه برخی از عرضه کنندگان ناشناخته که خود واسطه و دلال پارچه هستند، اجازه نمی دهند که قیمت واقعی این پارچه به دست مراکز تولید کننده انواع لباس و منسوجات بیمارستانی برسد.
این موضوع گاها سبب شده تا برخی از خریداران پارچه اسپان باند بیمارستانی، فریب مراکز فروشی را بخورند که قیمت پایین و ارزانتری را ارائه کرده، اما اصلا کیفیت خوبی را به عرضه نمی رسانند.
درست است که قیمت پارچه خریداری شده، با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه، از اهمیت زیادی برخوردار است؛ اما به هیچ وجه نباید از کیفیت پارچه ای که جهت تولیدات بیمارستانی کاربرد دارد، غافل شد.
متأسفانه شاهد آن بوده ایم که برخی از کارگاه های تولید کننده انواع لباس بیمارستانی، کیفیت را فدای قیمت پایین پارچه های خریداری شده خود کرده و اصلا کیفیت خوبی از منسوجات تولیدی را به تولید نرسانیده اند. این موضوع سبب شده تا با کاهش قدرت فروش مواجه شده و حتی در قراردادی که با بیمارستان ها بسته اند، دچار خسارات سنگین مالی نیز شده باشند.
به همین سبب با توجه به اهمیت قیمت پارچه بکبار مصرف بیمارستانی و کیفیتی که داشته، در اینجا به برخی از عوامل مهم تأثیرگذار در قیمت این پارچه، اشاره می کنیم که عبارتند از:

کیفیت پارچه

کیفیت پارچه اسپان باند به عنوان یکی از اصلی ترین فاکتورهایی مطرح می گردد که می تواند ارتباط مستقیمی با قیمت این پارچه داشته باشد. در حقیقت آنچیزی که پارچه های اسپان باند تولید شده توسط کارخانجات مختلف را از یکدیگر متمایز می کند، همین مبحث کیفیت پارچه ها می باشد. از آنجا که پارچه اسپان باند تولید شده از گرانولی به نام پلی پروپیلن است و با استفاده از ماشین آلات تولید می گردد، می توان گفت که هر چه این ماده اولیه مرغوبترین و ماشین آلات مصرفی، مجهزتر و پیشرفته تر باشند، قطعا شاهد کیفیت ویژه و بالایی از انواع پارچه اسپان باند بیمارستانی خواهیم بود.
اگر چه قیمت مواد اولیه هم در قیمت نهایی پارچه اسپان باند، نقش اساسی داشته اند، اما قیمت این مواد اولیه، کاملا ارزان و مقرون به صرفه تر بوده است. آنچه که مهم بوده، کیفیت این مواد است که می تواند خروجی باکیفیت تری را ارائه داده باشد. پس هر چه کیفیت پارچه اسپان باند، بالاتر باشد، این پارچه از مشخصات و خوصوصیات بی نظیرتری برخوردار بوده و طبیعتا قیمت بیشتری را هم خواهد داشت.

عرض و گرماژ پارچه

یکی دیگر از فاکتورهای موثر بر قیمت پارچه اسپان باند، عرض و گرماژ این پارچه هستند. هر چه عرض و گرماژ پارچه بیشتر باشد، قطعا می توان قیمت بیشتری را برای این پارچه در نظر گرفت. به عنوان مثال، قیمت پارچه اسپان باند ۶۰ گرم نسبت به قیمت پارچه اسپان باند ۴۰ گرمی، بیشتر خواهد بود. برخی از فروشندگان پارچه اسپان باند در بازار، این موضوع را به شما نمی گویند و ممکن است شما را فریب داده تا محصول خود را با قیمت بیشتری به فروش برسانند.

تناژ خریداری شده

جدای از کیفیت و مشخصات فنی پارچه اسپان باند که شامل عرض و گرماژ این پارچه می گردد، تناژ یا میزان حجم خریداری شده از پارچه اسپان باند هم می تواند نقش جدی در تعیین قیمت نهایی این پارچه ایفا نموده باشد. برخی از تولید کنندگان البسه و منسوجات بیمارستانی، به دنبال خرید پارچه اسپان باند، فقط مطابق با نیازشان هستند و گاها با مشکلاتی چون کم آوردن عرض پارچه مواجه می گردند. در این صورت دوباره باید به بازارهای فروش مراجعه کنند و مجدد ثبت سفارش نمایند. که می تواند هزینه و زمان آنها را کلی هدر داده باشد.
بنظر می رسد که اگر شما بتوانید خرید عمده پارچه اسپان باند بیمارستانی را در تناژ بالایی انجام دهید، قطعا قیمت تمام شده پارچه، برایتان قیمتی کاملا اقتصادی تر و ارزانتر خواهد بود. اما آیا از هر مرکز فروشی می توان تناژ زیاد پارچه را خریداری کرد؟

نحوه سفارش پارچه

در بخش آخر قسمت قبل این سوال را مطرح کردیم که مگر می شود از هر مرکز خریدی در بازار پارچه اسپان باند، خرید عمده و تناژ بالا از این پارچه را تجربه کرد؟ اگر چه خرید تناز بالای پارچه اسپان باند می تواند در قیمت تمام شده، موثر باشد، اما نحوه خرید و نحوه سفارش آن نیز از اهمیت ویژه تری برخوردار بوده است.
شما به عنوان خریدار پارچه اسپان باند بیمارستانی به صورت عمده و تناژ بالا، زمانی می توانید خریدی مطمئن را تجربه کنید راه درستی را برای خرید و سفارش این پارچه، انتخاب کرده باشید. سفارش عمده و تناژ بالای پارچه اسپان باند باید از مراکز فروشی صورت بگیرد که:

  • با حذف تمامی واسطه ها، ارتباط مستقیم با بزرگترین کارخانجات تولید کننده پارچه اسپان باند دارند.
  • کالیته رنگی پارچه را به صورت رایگان برای مشتریان ارسال می نمایند.
  • قیمت دست اول کارخانه را ارائه می کنند.
  • با ارائه مشاوره های لازم و رایگان قبل از خرید، امکان خریدی مطمئن و کاملا آگاهانه را برای مشتریان رقم می زنند.

شما می توانید خرید اینترنتی پارچه اسپان باند بیمارستانی را که به عنوان اقتصادی ترین و هوشمندانه ترین شیوه خرید در بازارهای امروزی معرفی شده، از طریق این مجموعه که تمامی خصوصیات فوق را داشته، به آسانی تجربه نمایید.

مزایای خرید پارچه اسپان باند از درب کارخانه چیست؟

پارچه اسپان باند 60 گرم

اما به راستی مزایای خرید اینترنتی پارچه اسپان باند بیمارستانی از درب کارخانه چیست؟ آیا این روش، روش مطمئنی در خصوص کیفیت پارچه های اسپان باند به شمار می آید؟
شایان ذکر است که اگر شما در گوگل، خرید اینترنتی پارچه اسپان باند را سرچ کنید، حتما با سایت ها و مراکز فروش مختلفی مواجه می شوید که هر یک انواع پارچه اسپان باند بیمارستانی را به روش خود به فروش می رسانند.
اگر شما بتوانید مراکز فروشی را برای سفارش آنلاین پارچه اسپان باند بیمارستانی انتخاب کنید که مستقیما با کارخانجات معتبر در ارتباط اند، می تواند خریدی مطمئن را برای شما به ارمغان داشته باشد. اما به طور کلی خرید اینترنتی پارچه اسپان باند، مزایایی دارد که عبارتند از:

  • امکان مقایسه لیست قیمت های ارائه شده توسط مراکز فروش گوناگون
  • دریافت مشاوره رایگان از کارشناسان فروش مختلف
  • امکان مشاهده نظر مشتریان و درصد رضایتی که از یک مجموعه فروش دارند
  • شناخت مراکز فروش معتبری که با حذف واسطه ها، ارتباط مستقیم با کارخانجات بزرگ تولیدی دارند
  • شناخت کارخانجات برند در زمینه تولید پارچه های اسپان باند بیمارستانی
  • دریافت لیست قیمت درب کارخانه
  • ثبت سفارش در کمترین زمان ممکن
  • امکان سفارش پارچه در تناژ بالا
  • دریافت سفارش در کمترین روز کاری
شرکت بازرگانی پارچه پارادا با دارا بودن مشاورین مختصص در زمینه صنعت نساجی و فروش پارچه بیمارستانی، بهترین قیمت از انواع پارچه اسپان باند ۶۰ گرم و دیگر گرماژ پارچه اسپان باند را به دست خریداران این پارچه می رساند. چرا برای یکبار هم که شده این مجموعه را برای خرید انتخاب نمی کنید؟
به این مطلب امتیاز دهید
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه اسپان باند سه لایه

قیمت پارچه اسپان باند سه لایه + مصارف+ نکات مهم خرید

قیمت پارچه اسپان باند سه لایه در بازار با توجه به مصارف عمده این پارچه …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟