فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند بیمارستانی / توزیع پارچه اسپان باند بیمارستانی | مرکز پارچه اسپان باند بافتیران

توزیع پارچه اسپان باند بیمارستانی | مرکز پارچه اسپان باند بافتیران

توزیع پارچه اسپان باند بیمارستانی و جوراب واریس verna در این مرکز با کیفیت بسیار بالا انجام می شود. مرکز پارچه اسپان باند بافتیران امکان ارسال تمامی سفارشات به شکل حضوری و غیر حضوری را دارد.

تولید پارچه اسپان باند با ویژگی های مختلف

در سال‌ های اخیر به دلیل رشد صنعت نساجی و به لطف وجود تکنولوژی های پیشرفته انواع مختلفی از پارچه ها تولید شده اند که یکی از موارد پرکاربرد، پارچه های اسپان باند می باشند.

در حال حاضر در شهرهای مختلفی از کشور ما کارخانجات بزرگ نساجی فعالیت می‌ کنند که به دلیل تجربه بالای پرسنل موجود در این کارخانجات و همچنین استفاده از دستگاه های به روز و پیشرفته انواع مرغوب پارچه های اسپان باند را تولید می نمایند.

 برای تولید پارچه های اسپان باند معمولا از مواد مصنوعی و پلیمر های مختلف استفاده می کنند که با کمک دستگاه های پیشرفته و بروز این پارچه را در ویژگی های خاص عرضه می کنند.

همه ما می‌ دانیم که پارچه های اسپان باند تولید شده در کارخانجات به روش های مختلفی مراحل تولید خود را می‌ گذرانند و سبب می ‌شوند تا پارچه ها با ویژگی‌ های منحصر به ‌فرد تولید شوند.

از روش های شیمیایی که با کمک گرفتن از چسب به صورت اسپری پاشی و یا غوطه ور کردن الیاف بهره می برند می توان استفاده کرد و پارچه های اسپان باند با ویژگی‌های خاص را تولید نمود.

روش های هیدرودینامیکی نیز وجود دارد که با کمک سوزن های مخصوص و استفاده از نیروی فشار این الیاف به یکدیگر اتصال پیدا کرده و پارچه های اسپان باند در ضخامت های متنوع بر اساس تنظیمات دستگاه ها تولید می شوند.

همچنین با کمک گرفتن از روش های حرارتی به میزان کم به الیاف فیلامنت و با استفاده از دستگاه های پرس پارچه های اسپان باند نیز تولید می گردد.

 که تولید این پارچه ها به هر کدام از روش ها موجب به وجود آمدن ویژگی های خاص می گردد.

در اینجا به بررسی برخی از ویژگی‌ های منحصر به فرد پارچه های اسپان به آن اشاره می کنیم از جمله:

  • تولید این پارچه ها به دو شکل هیدروفیل و واترپروف هرکدام در موارد خاص می توان استفاده کرد.
  • امکان تولید این پارچه ها به گونه ای که در برابر اشعه خورشید مقاومت بالایی داشته باشند وجود دارد.
  • با توجه به استحکام و مقاومت کششی بالای این پارچه ها امکان استفاده از آنها در مصارف خاص به وجود می آید.
  • در مواردی خاص پارچه های اسپان باند را به صورت کاملاً آنتی باکتریال تولید می‌ کنند، که استفاده از این پارچه در صنعت پزشکی به راحتی صورت می گیرد.
  • دارای الیاف کاملاً نرم و لطیف هستند و هیچ گونه حساسیتی برای پوست به وجود نمی ‌آورد.

 

همانطور که گفته شد تمامی ویژگی های ذکر شده و بسیاری از ویژگی‌ های دیگر نمی‌ توانند به صورت یکجا در پارچه های اسپان باند قرار بگیرند به خصوص ویژگی ‌هایی که در تضاد با یکدیگر قرار دارند بدین جهت باید در هنگام تهیه پارچه به این نکات دقت کافی را داشته باشید و مناسب با نوع کارکرد خود این پارچه ها را تهیه کنید.

 

توزیع پارچه اسپان باند بیمارستانی با توجه به رعایت تمامی موارد استاندارد در روند تولید آن به شکل کاملا مناسب در سراسر کشور انجام می گیرد.

توزیع پارچه اسپان باند

خریداران پارچه اسپان باند در بازار ایران

همه ما می‌ دانیم که پارچه های یکبار مصرف در صنایع مختلفی کاربرد دارد و اکثر صنایع برای بهبود کارکرد خود از این پارچه ها استفاده می کنند، زیرا پس از استفاده از پارچه نیاز به شستشو مجدد نمی باشد و به راحتی دور انداخته می شود.

با توجه به اینکه این پارچه در صنایع مختلف مورد استفاده است معمولاً خریداران پارچه اسپان باند در بازار ایران صاحبان این صنایع می باشند.

برخی از صاحبان صنایع پر مصرف پارچه های اسپان باند که جزء خریداران عمده و همیشگی این پارچه قرار دارند عبارتند از:

  • صنعت پزشکی، بهداشتی
  • صنایع اتومبیل سازی
  • صنایع کشاورزی
  • صنایع راه و ساختمان
  • صنایع بسته بندی و کاور
  • صنایع نظامی
  • صنایع محیط زیست
  • در صنعت توریست
  • صنعت تولید کالای خواب
  • صنعت فیلتر سازی و فیلتراسیون
  • صنعت بنر نویسی و تبلیغات

با توجه به مصارف عمده ای که در صنایع مختلف دارد معمولاً این پارچه را در حجم های عمده صاحبان این صنعت ها از بازار خریداری می کنند.

 

چرا پارچه اسپان باند ارزانتر از سایر پارچه هاست؟

در حال حاضر موارد استفاده از پارچه های اسپان باند در صنایع مختلف گسترش پیدا کرده است و تقریباً حذف این پارچه امکان پذیر نیست.

حتماً در بازار مشاهده کرده‌ اید که قیمت پارچه های اسپان باند نسبت به سایر منسوجات موجود در بازار کمتر می باشد.

لابد برای شما هم این سوال پیش می آید که چرا پارچه اسپان باند ارزانتر از سایر پارچه هاست؟

در پاسخ به این سوال باید بگویم که عوامل زیادی وجود دارد که موجب شده تا قیمت پارچه های اسپان باند به سایر منسوجات مختلف ارزان تر باشد.

در اینجا به بررسی برخی از عوامل مهم و تاثیرگذار در روند تولید پارچه های اسپان باند و دلایل قیمت ارزان این پارچه ها می پردازیم از جمله:

  • نوع مواد اولیه که در روند تولید این پارچه ها مورد استفاده قرار می گیرد، به دلیل اینکه محصول تولید شده در کشور است و به هیچ عنوان وارداتی نمی باشد.
  • به دلیل وجود دستگاه های پیشرفته و بروز تولید این پارچه ها با سرعت بالا و در حجم های عمده صورت می پذیرد.
  • بازیافت این پارچه ها به راحتی امکان پذیر است و این پارچه هیچ گونه صدماتی را به محیط زیست وارد نمی‌کند و به راحتی به چرخه تولید بر می گردد.
  • موارد استفاده متعدد از این پارچه به‌دلیل وجود طیف وسیعی از پارچه با ویژگی‌ های خاص موجب شده تا این پارچه ها با قیمت مناسب تری به بازار عرضه شوند.

 

توجیه اقتصادی استفاده از پارچه یکبار مصرف در بیمارستان ها

می ‌دانیم که در فضای بیمارستان ها و مراکز درمانی انواع مختلف میکروب ها وجود دارد که لازم است تا منسوجات مورد استفاده در این فضاها به شکل مرتب مورد شستشو قرار بگیرند.

استرلیزه کردن این منسوجات و مورد شستشو قرار دادن آنها از انتشار ویروس ها و عوامل بیماری زا به محیط اطراف و از فردی به فرد دیگر جلوگیری می ‌کند.

 در حال حاضر در محیط بیمارستان به دلیل وجود ویروس کرونا نیاز بیشتری به شستشو و ضدعفونی کردن تمامی منسوجات، البسه و لوازم مورد استفاده در این فضا می باشد.

همانطور که گفته شد مورد شستشو قرار دادن منسوجات لوازم مختلف نیاز به صرف هزینه بالایی برای استفاده از آب، مواد شوینده و نیروی انسانی دارد.

همچنین این پارچه ها در برابر شستشو های مداوم و طولانی مقاومت بالایی ندارند و پس از چند بار شستشو دیگر قابل استفاده نیستند و در این فضا ها لازم است تا پارچه‌ های جدید جایگزین شود.

استفاده از پارچه یکبار مصرف در بیمارستان ها توجیه اقتصادی مناسبی دارد و قرار دادن این پارچه به جای منسوجات سنتی با الیاف تار و پودی می‌ تواند از لحاظ اقتصادی کاملاً به صرفه باشد.

استفاده از پارچه یکبار مصرف دیگر نیاز به شستشو و صرف هزینه های مختلف وجود ندارد. پس از هر بار استفاده پارچه ها دور انداخته می شود.

به طور کلی برخی از مزایای اقتصادی استفاده از پارچه های یکبار مصرف در محیط‌ های بیمارستانی را نام می بریم:

  • صرفه جویی در هزینه های استفاده از دستگاه اتوکلاو و انرژی برق
  • صرفه جویی در میزان آب مصرفی و مواد شوینده
  • صرفه جویی در استفاده از نیروی کار کمتر

از آنجا که پارچه های یکبار مصرف هزینه کمتری برای تولید دارند و همچنین در بیشتر موارد قابل بازیافت می باشند و استفاده از آنها به جای منسوجات سنتی توجیه اقتصادی مناسبی برای مراکز بیمارستانی و درمانی دارد.

نکته مهم دیگر اینکه یکبار مصرف بودن این پارچه‌ ها از انتقال و سرایت بیماری های مختلف به افراد دیگر جلوگیری می‌ کند و این موضوع نیز می‌ تواند نقش تاثیرگذاری در هزینه‌ های بیمارستان ها داشته باشد.

توزیع پارچه اسپان باند

نحوه قیمت گذاری پارچه اسپان باند و عوامل موثر بر آن

پارچه های اسپان باند در حال حاضر جزء پرکاربردترین منسوجات محسوب می شود که در صنایع مختلف از این پارچه استفاده های متعددی می شود.

همه افرادی که تمایل به تهیه پارچه اسپان باند و استفاده از آن را در کسب و کارهای خود دارند ترجیح می دهند تا این پارچه ها را با قیمت های مناسب تهیه کنند.

اما برای همه خریداران نحوه قیمت گذاری پارچه اسپان باند و عوامل موثر بر آن جای سوال است که چگونه مشخص می گردد.

برای این که به خریداران در یافتن پاسخ این سوال کمک کرده باشیم به بررسی عوامل موثر بر قیمت پارچه های اسپان باند می پردازیم:

  • کیفیت پارچه های اسپان باند و مواد اولیه به کار برده شده در روند تولید این پارچه ها
  • دستگاه هایی که برای تولید پارچه اسپان باند مورد استفاده قرار گرفته اند و همچنین نحوه تهیه پارچه با روش های مختلف
  • تنوع عرض پارچه های اسپان باند
  • ضخامت و گرماژ پارچه های اسپان باند 
  • تغییرات قیمتی مواد اولیه با توجه به وابستگی این مواد به نفت 
  • حجم سفارش برای خرید پارچه های اسپان باند
  • انتخاب مرکز خرید مستقیم و بدون واسطه 
  • نوسانات موجود در بازار و تغییرات نرخ ارز

 

بهترین مرکز توزیع پارچه اسپان باند کجاست؟

از آنجا که موارد استفاده و کاربرد پارچه های اسپان بسیار زیاد است همه افرادی که به این پارچه در حجم های عمده نیاز دارند تلاش می کنند تا به دنبال بهترین مراکز برای عرضه این محصولات باشند.

انتخاب مراکز مناسب برای خرید پارچه اسپان باند می تواند کیفیت و قیمت مناسب را برای خریداران عمده به وجود بیاورد.

راه های زیادی برای دسترسی به پارچه های اسپان باند در بازار وجود دارد. اما از بین تنوع این مراکز انتخاب بهترین مورد برای خریداران تبدیل به یک چالش شده است.

بهترین مرکز توزیع پارچه اسپان باند کجاست؟

سوالی است که دائم ذهن خریداران این پارچه را به خود مشغول کرده و به دنبال انتخاب بهترین مراکز توزیع پارچه های اسپان باند هستند.

توصیه ای که به خریداران می‌ توانیم بکنیم این است که باید مراکز عرضه مستقیم و بدون واسطه را برای تهیه پارچه های اسپان باند انتخاب کنید. که این مراکز به دو صورت محصولات خود را ارائه می دهند.

  1. عرضه محصولات به شکل حضوری توسط نمایندگی های معتبر پخش یک راه مناسب برای دسترسی به این پارچه ها می باشد.
  2. عرضه پارچه های اسپان باند به شکل آنلاین و خرید اینترنتی یکی دیگر از روش هایی است که در حال حاضر مورد استقبال قرار گرفته است.

معمولاً کارخانجات نیز ترجیح می دهند تا محصولات خود را به شکل عمده یا یکجا عرضه کنند. زیرا در یک معامله می توانند حجم عمده ‌ای از پارچه را به فروش برسانند. به همین جهت برای اینکه محصولات خود را در دسترس همه افراد قرار دهند از نمایندگی های پخش به صورت حضوری و اینترنتی استفاده می کنند.

بدینصورت توزیع پارچه اسپان باند در سراسر کشور انجام می پذیرد و انتخاب این مراکز معتبر می تواند از لحاظ اقتصادی نیز برای خریداران مفید باشد.

توزیع پارچه اسپان باند

سفارش پارچه اسپان باند بی بافت بصورت آنلاین

راه های زیادی برای خرید پارچه های اسپان و جوراب واریس امریکایی وجود دارد که یکی از بهترین آن ها سفارش پارچه اسپان باند بی بافت به صورت آنلاین می باشد.

توزیع پارچه اسپان باند توسط این مرکز فروش آنلاین امکان خرید محصولات با کیفیت را برای همه افراد در اقصی نقاط کشور به وجود آورده است.

با انتخاب این مرکز فروش می توانید آسان ترین روش سفارش پارچه اسپان باند بی بافت را با قیمت مناسب و کیفیت بالا تجربه کنید و لذت یک خرید خوب را به دست آورید. 

توزیع پارچه اسپان باند بی بافت به صورت آنلاین و ثبت سفارش آن از طریق این مرکز مزایای زیادی برای خریدار به وجود می‌ آورد که در اینجا برخی از مزایای مهم آن را مورد بررسی قرار می‌ دهیم از جمله:

  • امکان ثبت سفارش در هر ساعت از شبانه روز بدون محدودیت زمانی
  • امکان ثبت سفارش از هر نقطه کشور بدون محدودیت مکانی
  • دسترسی به تنوع بالای پارچه های اسپان باند از لحاظ کیفیت، ویژگی و همچنین تنوع در رنگ بندی و عرض پارچه
  • امکان ارسال پارچه های خریداری شده در کمترین روز کاری به محل مورد نظر مشتری، ایجاد راه های مناسب برای دریافت و پرداخت هزینه توسط خریدار
  •  ارسال محصولات خریداری شده در بسته بندیهای کاملا محکم و مقاوم برای رعایت بهداشت
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه اسپان باند 60 گرم

قیمت آنلاین پارچه اسپان باند

در مورد قیمت آنلاین پارچه اسپان باند و جوراب شلواری مشکی چه می دانید؟ آیا …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟