فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / پارچه اسپان باند قیمت عمده با خرید از درب کارخانه

پارچه اسپان باند قیمت عمده با خرید از درب کارخانه

پارچه اسپان باند و جوراب واریس verna قیمت عمده و مناسبی را به همراه خواهد داشت در صورتی که شما خریدهای خود را به صورت مستقیم و از درب کارخانه به ثبت برسانید و تهیه فرمایید.

ویژگی های پارچه اسپان باند

همان طور که مستحضر هستید، پارچه های اسپان باند از آن دسته پارچه هایی هستند که فروش خوبی در بازار دارند و این فروش بالا به منزله ی دارا بودن ویژگی های خاص و زیادی است که در این پارچه ها موجود می باشد.
این ویژگی ها به دو دسته متمایز می شوند و عبارت هستند از مشخصاتی که موجب می شوند تا پارچه های اسپان باند از یکدیگر مورد تفکیک قرار بگیرند که عبارت هستند از:

  • مقدار وزن و گرماژی که آن ها دارند.
  • عرضی که پارچه ها دارا هستند.
  • نوع رنگبندی آن ها که هر کارخانه ای برای خود یک نوع کالیته دارد.
  • میزان طولی که هر رول پارچه دارا می باشد.

همچنین در این میان تفاوت هایی وجود دارد که پارچه های اسپان باند را از سایر پارچه ها مورد تفکیک قرار می دهد مانند:

  1. آب گریز و یا آب دوست بودن آن ها
  2. دارا بودن حالت ضد آب و یا واترپروف
  3. ساده بودن پارچه و یا چاپ دار بودن آن ها
  4. آنتی باکتریال و آنتی یووی
  5. همچنین دارا بودن لطافت خاص در این پارچه ها از عوامل متمایز کننده آن ها محسوب می شود.
  6. پارچه اسپان باند قیمت مناسبی دارد و از شرایط بسیار جالبی جهت خرید برخوردار می باشد.

پارچه اسپان باند قیمت

پارچه های اسپان باند بیمارستانی و مشخصات آن ها

در میان تمامی انواع پارچه های اسپان باند، می توان به پارچه اسپان باند بیمارستانی اشاره نمود که در حال حاضر جزو پرطرفدارترین پارچه های بازار به شمار می آید.
این پارچه از ویژگی ها و مشخصات خوبی برخوردار است و تقریبا در تمامی مراکز درمانی و بیمارستان ها از این پارچه، استفاده های فراوانی می نمایند.
پارچه های اسپان باندی که در بیمارستان ها استفاده می نمایند را در گرماژ مشخص و همچنین عرض ثابت و معینی تولید می نمایند و سپس به تولید محصولات مورد نیاز خود از این پارچه ها اقدام می کنند.
از جمله مهم ترین مشخصاتی که برای این پارچه ها می توان نام برد، عبارت است از ضد آب و یا آنتی باکتریال بودن آن ها می باشد.
این ویژگی ها اهمیت زیادی دارند زیرا با استفاده از پارچه های با این مشخصات، می توان محصولات بسیار کاربردی در محیط های درمانی تولید نمود و کاربرد فراوانی دارند.
پارچه اسپان باند قیمت مناسبی دارد و به همین دلیل است که فروش خوبی هم دارا می باشد و همچنین در کنار آن نیز تمامی مراکز درمانی تمایل دارند تا از این پارچه در تولیدات خود بهره ببرند.
با توجه به دوستدار محیط زیست بودن این پارچه ها، تمایل شدیدی به جایگزین شدن آن در برابر سایر پارچه ها وجود دارد.

کارخانه های تولید پارچه اسپان باند در کجا واقع شده اند؟

شایان ذکر است که کارخانه های زیادی در سراسر کشور وجود دارند که وظیفه تولید انواع پارچه اسپان باند را بر عهده گرفته اند.
کارخانه هایی که در شهرهای گوناگون واقع شده اند و با توجه به نوع و میزان کیفیتی که در تولیدات خود دارند، به عنوان برند در بازارهای داخلی و همچنین بازارهای جهانی شناخته شده اند.
شما نیز می توانید پارچه اسپان باند درجه یک را از کارخانه هایی که در شهرهای یزد، اصفهان، مشهد، کلاردشت، همدان، ملایر، تبریز و تهران واقع شده اند، خریداری نمایید.
کارخانه های بسیاری در شهرهای دیگر کشورمان هم وجود دارند که در سطح کیفیت این کارخانه ها ممکن است، تولیداتی داشته باشند اما به دلایلی نتوانسته اند به رقابت با این مراکز تولید و فروش بپردازند.
به عنوان مثال می توانیم در مورد شهری مانند اصفهان صحبت کنیم که از دیرباز تا کنون شغل ساکنان آن را تولید پارچه بیان نموده اند، بنابراین کاملا واضح می باشد که تولیداتی که در این شهر اتفاق می افتد، باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند و شهرهای دیگر به سختی می توانند با آن به رقابت بپردازند.
بنابراین کارخانه های تولید اسپان باند نیز در شهرهایی که بیان کردیم، واقع شده اند و هرکدام به عنوان یک برند در حال فعالیت هستند و تولیدات خود را به فروش می رسانند.

پارچه اسپان باند قیمت

سایر موارد مصرف پارچه های اسپان باند

همان طور که می دانید، پارچه های اسپان باند مصارف و کاربردهای فراوانی دارند که این نیز به دلیل بالا بودن کیفیت این پارچه ها و همچنین ویژگی ها و مشخصاتی است که در آن ها وجود دارد.
هر کارخانه ای با توجه به نوع خط تولیدی که دارد و همچنین دستگاه های آن ها، به تولید انواع و اقسام پارچه اسپان باند دست می زند و از هرکدام آن ها نیز محصولی خاص تولید می شود.
از مهم ترین مصارفی که می توان برای این پارچه نام برد، عبارت است از مصارف پزشکی و بهداشتی که در این مجموعه به تولید مواردی همچون انواع ماسک بهداشتی، روانداز و زیرانداز بیماران، لباس های یکبار مصرف، رویه های بهداشتی پد مخصوص بانوان و همچنین پوشک بچه می پردازند.
همچنین از این پارچه در تولید محصولات صنایع مختلفی همچون کشاورزی، بسته بندی و کاور کردن، راه و ساختمان، اتومبیل سازی و موارد متفرقه بی شمار دیگر بهره برده می شود.
بنابراین هر کاربرد این پارچه نیز با توجه به شرایط موجود در بازار و جامعه افزایش و یا کاهش پیدا می کند، به عنوان مثال لازم است بدانید که هم اکنون، فروش پارچه های اسپان باند بیمارستانی با توجه به شیوع ویروس کرونا در دنیا، رواج زیادی پیدا کرده است و طرفداران بسیاری وجود دارند که از این پارچه در جهت تولید محصولات مورد نیاز خود بهره می برند.
کاربرد پارچه های اسپان باند بسیار زیاد است و پارچه اسپان باند قیمت مناسبی دارد که به سبب این مناسب بودن قیمت، کاربرد آن را افزایش می دهند.

چاپ و رنگ بر روی پارچه های یکبار مصرف

لازم به ذکر است که پارچه های اسپان باند و جوراب واریس امریکایی را در رنگ های مختلفی تولید می نمایند و این مورد به گونه ای می باشد که حتی می توان از آن به صورت ساده استفاده کرد.
این مورد هم امکان دارد که طرح دلخواه را بر روی آن ها چاپ نمود و از آن ها به عنوان پارچه های طرح دار بهره برد.
چاپی که بر روی پارچه های اسپان باند صورت می گیرد به دو صورت مختلف انجام می گیرد که عبارت از چاپ سیلک و فلکسو می باشند.
جالب است بدانید که چاپ سیلک کیفیت رنگ بالایی در چاپ دارد در حالی که چاپ فلکسو نیز بسیار سریع، ارزان، اقتصادی و کاملا به صرفه می باشد.
البته به این نکته نیز توجه داشته باشید که از لحاظ میزان بودجه ای که مصرف می شود، و صد البته در متراژهای پایین، استفاده از چاپ سیلک بی نهایت به صرفه تر می باشد.
بنابراین در این موارد کاملا دقت کنید تا بتوانید بهترین نوع چاپ پارچه اسپان باند را انتخاب کنید و تمامی شرایط آن ها را مد نظر قرار دهید.
چاپ هایی که بر روی این پارچه ها انجام می گیرد معمولا نام و برند مراکزی هستند که آن ها را سفارش می دهند و ترجیح می دهند تا برند خود را بر روی سفارشاتی که دارند، مشاهده نمایند.
پارچه اسپان باند طرح دار نیز جهت تولید مواردی همچون لباس های مخصوص بیماران و کودکان هم استفاده می گردد و از آن ها در این تولیدات بهره برده می شود.

پارچه اسپان باند قیمت

نکات مهم قبل از خرید پارچه اسپان باند

همان طور که می دانید، قبل از این که به خرید پارچه اسپان باند بپردازید، لازم است تا در مورد آن ها اطلاعاتی داشته باشید تا به راحتی بتوانید، هر آنچه که نیاز است را بدانید و خریدی به صرفه تر و در کیفیتی بالاتر به همراه داشته باشید.
یکی از مهم ترین نکاتی که می بایست قبل از خریدهای خود رعایت فرمایید، این است که تصمیمات خود را درباره این موضوع که قرار است که با آن پارچه چه نوع محصولی تولید شود را به طور کامل بگیرید.
در این صورت به صورت کاملا واضح، می دانید که به چه نوع پارچه ای با چه ضخامت و گرماژ و حتی چه میزان عرضی نیاز دارید.
همچنین لازم است تا بدانید که درست است ما مدام بیان می کنیم که پارچه اسپان باند قیمت مناسبی دارد، اما لازم است تا بدانید هرچه میزان کیفیت یک پارچه بالاتر باشد، آن پارچه از قیمت بالاتری برخوردار می شود و عکس این قضیه هم صادق است.
شما باید با توجه به تمام خصوصیات و ویژگی هایی که برای پارچه خود نیاز دارید، آن را خریداری فرمایید و مسلما هر مورد عاملی است برای این که قیمت پارچه افزایش پیدا کند و یا این که کاهش یابد.
نوع روش خرید خود را قبل از این که بخواهید ثبت سفارش بزنید، تعیین نمایید تا دیگر دغدغه هیچ چیزی را نداشته باشید و همچنین حجم سفارش خود را هم مشخص کنید تا به راحتی در هنگام ثبت سفارش، تمامی امور را انجام داده و هیچ گونه مشکلی برای شما پیش نیاید.
برای خرید پارچه اسپان باند مرغوب، لازم است تا تمامی نکات فوق را رعایت نمایید تا بتوانید بهترین شرایط خرید را برای خود مهیا سازید.

پارچه اسپان باند قیمت

پارچه اسپان باند قیمت عمده از کجا بخریم؟

شاید برای افرادی که به صورت قطعی مدام فعالیت خود را بر روی خرید و آماده سازی محصولاتی از این پارچه قرار داده اند، این سوال مطرح شده باشد که پارچه اسپان باند مورد نیاز خود را به چه صورت می توانند با قیمت عمده تهیه نمایند.
لازم است در این مورد مواردی را برای شما بازگو نماییم:
اول از همه باید بدانید که تمامی خریدهای خود را باید به صورت مستقیم از تولید کننده ثبت نمایید تا به این شکل، هم در قیمت هایی که دریافت می کنید و هم کیفیت پارچه های خریداری شده، اطمینان خاطر داشته باشید.
خرید خود را به شکل نقدی انجام دهید زیرا خریدی که پرداخت آن زمان دار باشد و یا این که به شکل نسیه صورت بگیرد، شرایط تخفیف را از دست می دهد.
پارچه اسپان باند عمده خریداری نمایید به این شکل که حجم مورد نیاز مثلا یک بازه زمانی خود را مشخص کنید و سپس به خرید آن روی آورید تا نخواهید سفارشات خود را در چند مرحله انجام دهید.
زمانی که شما پارچه های مورد نیاز خود را در یک مرحله و به یکباره ثبت می کنید، هزینه ارسال و باربری و حمل و نقل هم برای شما بسیار مناسب تر خواهد بود و در نتیجه سود بالاتری خواهید داشت.
با توجه به این موارد، در صورتی که تمامی گزینه های فوق را رعایت فرمایید، به راحتی می توانید پارچه های اسپان باند باکیفیت مورد نیاز خود را به صورت عمده خریداری کنید.

روش های خرید و فروش اسپان باندها در بازار

همان طور که می دانید، روش های زیادی وجود دارد که شما نیز می توانید، پارچه هایی که مورد نیاز خودتان است را به راحتی تهیه کنید و از آن ها استفاده نمایید.
خرید و فروش اسپان باند نیز با روش های مختلفی انجام می شود و شما نیز باید با توجه به موارد بی شماری، روش مناسب را انتخاب کرده و تمامی ثبت سفارشات خود را با استفاده از آن روش انجام دهید.
فروش اسپان باند از سمت تولید کننده می تواند صورت بگیرد که این کار را یا به شکل حضوری انجام می دهند و یا این که می توانند با استفاده از سایت های تخصصی مجموعه خود مورد ثبت قرار دهند.
شما مشتری محترم نیز می توانید تمامی سفارشات خود را با توجه به شرایطی که در بازار و جامعه می باشد، درخواست دهید زیرا این دو می توانند عاملی باشند تا شما را به سمت و سوی سبک و نوع خرید پیش ببرند.
به عنوان مثال در حال حاضر به دلیل شیوع بیماری در دنیا، لازم است تا تمامی خریدها تا جای ممکن به صورت غیر حضوری ثبت شود، به این ترتیب می بایست افراد و خریداران پارچه اسپان باند، تمامی حجم مورد نیاز خود از هر نوع محصولی را به صورت اینترنتی مورد ثبت قرار دهند.
بنابراین با این اوصاف دو روش حضوری و غیر حضوری جهت ثبت سفارشات وجود دارد و شما می توانید با توجه به شرایط، یکی از این دو را انتخاب و خریدهای خود را انجام دهید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه اسپان باند سه لایه

قیمت پارچه اسپان باند سه لایه + مصارف+ نکات مهم خرید

قیمت پارچه اسپان باند سه لایه در بازار با توجه به مصارف عمده این پارچه …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟