فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / پخش ارزان ترین پارچه اسپان باند بیمارستانی

پخش ارزان ترین پارچه اسپان باند بیمارستانی

ارزان ترین پارچه اسپان باند بیمارستانی را باکیفیت می توانید از طریق نمایندگی های معتبر عرضه و پخش آن تهیه کنید، این مجموعه به عنوان یکی از معتبرترین مراکز پخش پارچه اسپان باند در تنوع بالا فعالیت می کند.

تولید پارچه اسپان باند با دستگاه مخصوص

ارزان ترین پارچه اسپان باند بیمارستانی

 

در حال حاضر تمامی اطراف ما را منسوجات بی بافت احاطه کرده است و ممکن است که به دلیلش نداشتن شناخت کافی منسوجات از دید ما مخفی بماند.
وجود دستگاه های پیشرفته و تکنولوژی های به روز کمک می کند تا در صورت لزوم بتوانند این پارچه ها را به صورت جاذب آب و یا مقاوم در برابر آب تولید کنند.
داشتن ویژگی های چند منظوره سبب شده تا از این پارچه در محیط های مختلف و شرایط متفاوت به آسانی استفاده کرد.
به دلیل اینکه تمامی مراحل تولید پارچه اسپان باند با کمک دستگاه های جدید و به روز صورت می گیرد و نیازی به دستگاه های سنتی بافندگی و ریسندگی نیست، این پارچه کلا خطوط تولید متفاوتی در کارخانجات نساجی دارد.
مواد اولیه مورد استفاده در تولید این پارچه ها پلیمرهایی هستند که با وزن مولکولی بالا یا به عبارتی توزیع مولکولی گسترده می باشد؛ زیرا چنین پلیمرهایی می ‌توانند با حجم کمی از مواد سطح زیادی از پارچه را تولید کنند. به همین جهت معمولاً از پلیمرهایی با داشتن دمای ویسکوزیته ذوب بالا و حداقل متوسط در فرایند تولید این پارچه ها استفاده می شود.
چندین دستگاه مهم در کارخانه لباس اتاق عمل زنانه و پارچه اسپان باند و خطوط تولیدی وجود دارد که هرکدام از آن ها موظفند برخی از مراحل تولید این پارچه را انجام دهند.
در این بخش به مهمترین تجهیزات پرکاربرد خطوط تولید پارچه اسپان باند و دستگاه های مخصوص آن می پردازیم:

  • اکسترودر: از مهم ترین دستگاه هایی است که برای تولید الیاف فیلامنت مورد استفاده قرار می گیرد و در هر خطوط تولیدی معمولاً دو دستگاه در جهت ذوب پلیمرها و در جهت بازیافت ضایعات قرار دارد.
  • فیدر: یک دستگاه تغذیه کننده است که به دستگاه اکسترودر و دیگ های ذوب حرارت می دهد تا مواد اولیه ذوب و مخلوط شوند.
  • پمپ ریسندگی: این پمپ ها وظیفه دارند تا پلیمرهای مذاب را به سمت سوزن های مخصوص در جهت خروج الیاف فیلامنت هدایت کنند.
  • تهویه مرکزی: پلیمرها پس از ذوب شدن در دیگ های مخصوص، معمولاً دودی را ایجاد می‌ کنند که این سیستم تهویه وظیفه دارد دود را از محیط کارخانه خارج کند.
  • دستگاه خنک کننده: از این دستگاه در جهت پایین آوردن حرارت الیاف فیلامنت به دست آمده از دستگاه اکسترودر استفاده می کنند.
  • دستگاه کشش: به کمک این دستگاه الیاف فیلامنتی که تولید شده را مورد کشش قرار می‌ دهند تا الیاف میکرو فیلامنت به دست بیاید و سطح این الیاف کاملاً یکدست شود.
  • کلندر: وظیفه دستگاه کلندر قرار دادن الیاف فیلامنت به صورت لایه عنکبوتی در کنار یکدیگر، جهت اتصال و تولید پارچه اسپان باند است.

مواردی که در اینجا ذکر شد جزء مهم ترین دستگاه ها در خطوط تولید پارچه های اسپان باند است که بدون حضور این دستگاه ها امکان تولید پارچه اسپان باند وجود ندارد؛ اما برخی از دستگاه ها و تجهیزات دیگر نیز هستند که تکمیل کننده خطوط تولید می باشند، مانند: دستگاه کانوایر، دستگاه درایر، دستگاه ماشین آلات پیچش، کامپیوترها و دستگاه های کنترل کننده و بسیاری از موارد دیگر که هر کدام جایگاه خاصی دارد.

ویژگی های شاخص پارچه های اسپان باند کدام اند؟

ارزان ترین پارچه اسپان باند بیمارستانی

 

برای تولید لباس اتاق عمل پزشکی و  پارچه های اسپان باند از پلیمرهای خاصی استفاده می کنند که هر پلیمر ممکن است ویژگی هایی برای پارچه اسپان باند به وجود بیاورد.
جزء پر استقبال ترین پلیمرهای مورد استفاده در این صنعت می توان به پلیمر پلی استر اشاره کرد که جزء پلیمرهای گران و پارچه های باکیفیت بالا تولید می کند که به راحتی قابلیت چاپ دارند و از پایداری کششی خوبی برخوردار هستند اما این پارچه ها قابلیت بازیافت ندارند.
همچنین برخی از پلیمرها مانند پلی اورتان ها که اخیر مورد استفاده قرار می‌ گیرن،د پارچه ‌هایی را تولید می ‌کنند که در مصارف پوشاک روزمره نیز می ‌توان از آنها استفاده نمود، این پارچه از استحکام بالایی برخوردار است و قابلیت بازیافت دارد.
اما از آنجا که مواد مشترک تولید برای این پارچه ها پلیمرهای به دست آمده از پالایشگاه ‌های نفتی است برخی از ویژگی ها در پارچه های اسپان باند به صورت مشترک می باشد.
در اینجا به برخی از ویژگی های شاخص پارچه اسپان باند اشاره می کنیم از جمله:

  • تولید پارچه اسپان باند در دو مدل آب گریز و آب دوست که سبب به وجود آمدن ویژگی های منحصر به فرد و خاص می گردد.
  • امکان تولید پارچه های اسپان باند به صورت کاملاً آنتی باکتریال برای مصارف بهداشتی و پزشکی وجود دارد.
  • داشتن خاصیت آنتی یو وی که موارد استفاده و کاربرد آن بسیار زیاد می باشد.
  • داشتن استحکام بالا در برابر کشش و سایش که جزء ویژگی‌ های خاص این پارچه است.
  • داشتن الیاف کاملا نرم و لطیف و بدون هیچ گونه ایجاد حساسیت سبب استفاده بیشتر از این پارچه ها است.

اما به طور کلی برخی از فاکتورها در پارچه های اسپان باند وجود دارد که سبب متمایز شدن این پارچه ها با یکدیگر می شود که عبارتند از:

  1. تنوع بالا در وزن و ضخامت پارچه های اسپان باند
  2. تولید پارچه های اسپان باند در چندین عرض مختلف
  3. امکان تولید این پارچه در رنگ بندی های بسیار زیاد
  4. تنوع در طول هر رول پارچه اسپان باند با توجه به شرایط مختلف
  5. صنایع مصرف کننده پارچه های یکبار مصرف بی بافت

پارچه های اسپان باند با داشتن ویژگی های خاص و منحصر به فرد در صنایع بسیار زیادی مورد استفاده قرار می گیرند.
اگر به اطراف خود به طور دقیق نگاه کنید به طور حتم پارچه های یکبار مصرف را مشاهده می کنید. در حال حاضر این پارچه ها از تولید چای کیسه ای تا صنایع بزرگ ماشین سازی و نظامی کاربرد دارند.
اهمیت وجود پارچه های اسپان باند در صنایع مختلف به حدی زیاد شده که حذف آن و جایگزینی این پارچه به هیچ عنوان امکان پذیر نیست.
در این بخش به مهمترین موارد استفاده و کاربرد پارچه یکبار مصرف در صنایع مختلف اشاره می کنیم:

  • در صنعت اتومبیل سازی: در جهت تزئینات داخلی خودرو به عنوان عایق صدا گیری، در خطوط رنگ و در جهت تولید کاور و چادر
  • در صنعت راه و ساختمان: برای تولید دیوارهای کاذب، قالب بندی، تثبیت خاک و راه سازی و همچنین به عنوان عایق در طراحی دکوراسیون داخلی
  • در صنعت کشاورزی: جهت بسته بندی کود و محصولات کشاورزی دیگر مانند مرکبات و همچنین در جهت پوشش گلخانه ها برای جلوگیری از مصرف آب زیاد، برای پوشش زمین های زراعی در برابر آبیاری های شبانه و جلوگیری از یخ زدگی آن
  • در صنعت پزشکی: در کلیه مراکز درمانی و بیمارستانی در جهت تولید البسه های مختلف و تجهیزات اتاق عمل
  • در صنعت فیلتراسیون: برای تولید فیلترهای صنعتی فیلتر دستگاه های بزرگ نوشابه سازی و همچنین دستگاه های شیردوش و تولید فیلتر دستگاه های کوچک خانگی مانند تصفیه آب، دستگاه قهوه ساز
  • در صنعت تولید کالای خواب: در جهت تولید انواع تشک صنعتی، ملحفه یکبار مصرف، تولید کاور متکا

 

پرتقاضاترین عرض و گرماژ تولیدی پارچه یکبار مصرف

ارزان ترین پارچه اسپان باند بیمارستانی

 

معمولاً پارچه های اسپان باند را در تنوع بالا از لحاظ عرض و گرماژ تولید می کنند به همین جهت در هنگام انتخاب پارچه های اسپان باند به آسانی می توانید مطابق شرایط کاری خود عرض و گرماژ مناسب را تهیه کنید.
اما در بین تنوع بالا که این پارچه ها از لحاظ عرض و گرماژ دارند، برخی از عرض ها و گرماژها مورد تقاضای بیشتری قرار می ‌گیرد و حجم خرید و فروش آن در بازار بالا می رود.
معمولاً پارچه های اسپان باند را به صورت رول به بازار ارائه می ‌دهند، که ویژگی هر رول ارتباط مستقیم با عرض و گرماژ آن دارد. در هنگام خرید رول اسپان باند با توجه به پر تقاضا بودن عرض و گرماژ آن ممکن است که در برخی از شرایط با کمبودهایی نیز رو به ‌رو شوند.
با برطرف شدن این شرایط کارخانجات با شناخت بهتر بازار می ‌توانند به تولید بیشتر در این حوزه بپردازند.
پارچه های اسپان باند در کارخانجات تولید کننده از گرماژ ۸ گرم تا ۳۸۰ گرم به راحتی تولید می‌ شود و همچنین عرض این پارچه ها نیز گاهی اوقات تا حدود ۳ متر تولید می گردد.
با بررسی کامل بازارهای عرضه و فروش در می یابیم که پرتقاضاترین عرض پارچه اسپان باند عبارتند از عرض ۶۰ سانتی متر، ۸۰ سانتی متر، ۱۰۰ سانتی متر تا ۱۶۰ سانتی متر و ۲ متر می باشد.
همچنین با همین بررسی ها در بازارهای عرضه و فروش، پرتقاضاترین گرماژ پارچه های یکبار مصرف نیز عبارتند از گرماژ ۱۷ گرم، ۲۵ گرم، ۳۸ گرم، ۴۰ گرم، ۵۰ گرم، ۶۰ گرم و ۹۰ گرم می باشد.
توجه داشته باشید که بیشترین تنوع در عرض و گرماژ آن را در صنعت پزشکی داریم و در این صنعت تنوع استفاده از منسوجات یکبار مصرف بسیار بالا می باشد. استفاده از عرض و گرماژ مناسب در هر حوزه نتایج بهتری را به وجود می آورد.

 

قیمت پارچه اسپان باند به چه عواملی بستگی دارد؟

ارزان ترین پارچه اسپان باند بیمارستانی

 

قیمت پارچه اسپان باند با توجه به تنوع بالایی که این پارچه ها در بازار دارند کاملاً متفاوت می باشد و برای دسترسی یک قیمت واحد و مناسب باید نکات بسیار زیادی را مد نظر قرار داد.
از آنجا که اغلب خریداران عمده ترجیح می ‌دهند با پارچه اسپان باند باکیفیت بالا و قیمت ارزان را تهیه کنند دائماً به دنبال یافتن عوامل موثر بر قیمت گذاری این محصول می باشند.
زیرا خرید پارچه اسپان باند ارزان نقش تاثیر گذاری در کاهش هزینه ها و دریافت سود بیشتر برای این مراکز دارد.
در اینجا به برخی از مهمترین عواملی که ممکن است بر قیمت پارچه اسپان باند تاثیر بگذارد اشاره می کنیم، که این عوامل می توانند هم به صورت عوامل فنی باشند و هم به صورت عوامل اقتصادی که در پروسه توزیع بر روی پارچه تاثیر می گذارند که به شرح ذیل است:

  • ضخامت و گرماژ پارچه های اسپان باند
  • نوع پلیمرهای مورد استفاده در روند تولید پارچه اسپان باند
  • عرض پارچه های اسپان باند
  • تنوع بالا در رنگ بندی و ارائه این پارچه باکیفیت رنگی خوب
  • کارخانجات و برندهای مطرح تولید کننده
  • تراکم بافت پارچه های اسپان باند
  • حجم سفارش برای خرید پارچه اسپان باند

تمامی مواردی که در اینجا ذکر شد می توانند بر قیمت پارچه اسپان باند تاثیر گذار باشند؛ اما مهمترین فاکتور انتخاب مراکز عرضه و فروش است که بسیار بر تغییرات قیمتی تاثیر می گذارد.

 

بازار فروش ارزان ترین پارچه اسپان باند بیمارستانی

ارزان ترین پارچه اسپان باند بیمارستانی

 

اگر شما هم قصد خرید عمده پارچه اسپان باند بیمارستانی را دارید به طور حتم به دنبال یافتن بهترین بازار فروش این پارچه ها می باشید.
بهترین بازار فروش یعنی ارزان ترین پارچه اسپان باند بیمارستانی را با بالاترین سطح کیفیت ارائه دهد.
برای اینکه به ارزان ترین قیمت و کیفیت مناسب دسترسی پیدا کنید به شما توصیه می شود تا به دنبال مرکزی باشید که هیچ گونه واسطه ا‌ی در آن حضور پیدا نکرده و این پارچه ها با قیمت های درب کارخانه ارائه می گردد.
کارخانجات تولیدکننده می توانند بهترین راهکار برای ارائه قیمت های ارزان پارچه اسپان باند معرفی شوند؛ اما برای همه افراد امکان دسترسی به کارخانجات وجود ندارد.
در این صورت استفاده از نمایندگی های عرضه و پخش در شهرهای مختلف در جهت دسترسی به ارزان ترین پارچه اسپان باند بیمارستانی می تواند یک راهکار مناسب باشد.
البته استفاده از سایت های آنلاین معتبر نیز یکی از راهکارهای دیگری است که با استفاده از آن امکان تهیه پارچه های اسپان باند با کیفیت و قیمت مناسب فراهم می آید.

سفارش آنلاین پارچه اسپان باند برای مصارف بیمارستان

ارزان ترین پارچه اسپان باند بیمارستانی

 

به دلیل استفاده بسیار بالایی که از پارچه می شود مراکز متعددی اقدام به ارائه این پارچه کرده اند تا هم بتوانند سود خوبی به دست آورند و هم امکان دسترسی و خرید را برای همه مشتریان به وجود بیاورند.
در این میان مراکز فروش آنلاین پارچه اسپان باند می ‌توانند جزء بهترین ها در جهت سفارش خرید این پارچه محسوب شوند.
این سایت در جهت سفارش آنلاین پارچه اسپان باند برای مصارف بیمارستان جز بهترین ها در این حوزه است که در حال فعالیت می باشد.
زیرا به طور کامل واسطه ها را از معاملات خود حذف کرده و پارچه‌ های سفارش گرفته را از درب کارخانجات تولید کننده ارسال می کند.
این روش ارسال نقش تاثیرگذاری در کاهش هزینه ‌های به وجود آمده برای خریدار شده و همچنین خیال مصرف کننده را از اصل بودن پارچه ها راحت می کند.

به طور کلی خرید آنلاین از این سایت معتبر و مزایای بسیار زیادی برای خریداران به دنبال دارد که با بررسی هر کدام از این مزایا خریداران مجاب می شوند تا پارچه یکبار مصرف را از این طریق تهیه کنند.
به این مطلب امتیاز دهید
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه اسپان باند سه لایه

قیمت پارچه اسپان باند سه لایه + مصارف+ نکات مهم خرید

قیمت پارچه اسپان باند سه لایه در بازار با توجه به مصارف عمده این پارچه …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟