فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / شرکت تولیدی پارچه اسپان باند بیمارستانی ارزان

شرکت تولیدی پارچه اسپان باند بیمارستانی ارزان

شرکت تولیدی پارچه اسپان باند این پارچه را با کیفیت بالایی به بازار عرضه می کند. برای خرید اسپان باند بیمارستانی ارزان بهتر است به طور مستقیم از طریق شرکتهای تولید کننده اقدام به خرید نمایید.

معتبرترین شرکت تولیدی پارچه اسپان باند

پارچه های اسپان باند یکی از مصرفی ترین منسوجات موجود در بازار است که در تنوع بسیار بالایی تولید می شود.
شرکتهای تولیدی زیادی در کشور حضور دارند که مشغول تولید پارچه های اسپان باند می باشند.
این شرکت ها در بیشتر شهرهای بزرگ مانند: اصفهان، تهران، تبریز، مشهد و شیراز همچنین گیلان واقع شده اند.
پارچه های اسپان در کارخانه های تولیدی بدون استفاده از الیاف و نخ با کمک دستگاه های اسپاندینگ و به دو روش فلت و شیمیایی تولید می شوند.
در بین تنوع زیاد شرکت های تولیدی پارچه اسپان باند فقط نام چند شرکت معتبر به گوش می رسد که محصولات آنها در بازار طرفداران بی شماری دارد.
در حال حاضر به دلیل بازارهای پر از تبلیغات و حضور واسطه ها به شکل فعال در بازار فروش پارچه های اسپان باند لازم است تا به طور کامل با معتبرترین شرکت تولیدی پارچه اسپان باند آشنا شده و امکان خرید به صورت مستقیم برای مراکز تولیدی به وجود بیاید.
بهتر است تا با معرفی مشخصات و ویژگی های یک کارخانه پارچه اسپان باند معتبر آشنا شوید و با بررسی این مشخصات در بین کارخانجات مختلف بهترین آنها را انتخاب کنید.
برخی از مشخصات و ویژگی هایی که شرکت تولیدی پارچه اسپان باند و جوراب شلواری kamier معتبر دارد عبارتند از:

  • مواد اولیه با کیفیت بالا جزء اولین قدم هایی است که کارخانجات برای تولید محصول مرغوب بر می دارند و با تهیه مواد اولیه به صورت مستقیم و بدون واسطه از پالایشگاه ها می توانند هزینه های تولید این پارچه را پایین بیاورند. در نتیجه موجب عرضه پارچه های با کیفیت بالا و قیمت مناسب می شوند.
  • استفاده از دستگاه های پیشرفته و به روز که طبق استانداردهای روز دنیا عمل می ‌کند نیز یکی دیگر از دلایل تولید پارچه های با کیفیت و مرغوب می باشد.
  • به کارگیری مهندسین متخصص و مجرب که تجربه خوبی در صنعت نساجی و به خصوص در زمینه تولید پارچه های اسپان باند دارند نیز یکی دیگر از دلایل کیفیت بالای منسوجات تولیدی این کارخانه جات می باشد.
  • استفاده از کارشناسان مجرب و با تجربه برای بررسی دستگاه های تولید پارچه اسپان باند و به روزرسانی این دستگاه ها مطابق استانداردهای بین المللی در دوره های زمانی منظم یکی دیگر از دلایل پیشرفت این کارخانجات می باشد.

پس اگر بخواهیم کارخانجات معتبر در زمینه تولید پارچه های اسپان باند و همچنین پخش عمده این منسوجات را شناسایی کنیم بهتر است تا به مواد اولیه، دستگاه ها و ماشین آلات و کادر مجرب این کارخانجات دقت کافی را داشته باشیم.
در کارخانجات تولیدی امکان تولید پارچه های اسپان باند در دو حالت آب گریز و آب دوست وجود دارد که این دو ویژگی در تناقض با یکدیگر می باشند و روند تولید آنها با هم متفاوت می شود.

شرکت تولیدی پارچه اسپان باند

دلایل پرفروش بودن پارچه های اسپان باند چیست؟

پارچه های اسپان باند از منسوجات نبافته عصر حاضر است که تقریباً در تمامی صنایع مختلف راه پیدا کرده است.
موارد استفاده و مصرف فراوان پارچه های اسپان باند بزرگترین دلایل پرفروش بودن پارچه های اسپان باند می باشد.
در پاسخ به سوالی که در مورد دلایل پرفروش بودن پارچه های اسپان باند می شود باید گفت که پارچه های اسپان باند دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند.
این ویژگی ها گستردگی فراوانی دارند به همین جهت می‌ توان از آنها در موارد زیادی استفاده کرده و به کارگیری این پارچه موجب آسان تر شدن بسیاری از کارها شده است.
در اینجا به برخی از ویژگی های گسترده پارچه های اسپان باند که موجب پرفروش بودن این پارچه شده است اشاره می کنیم از جمله:

  1. پارچه های اسپان باند بدون تار و پود تولید می شود و روند تولید این پارچه با سرعت بیشتری می باشد.
  2. امکان تولید پارچه های اسپان به دو صورت هیدروفیل و واترپروف وجود دارد که هر کدام در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می‌ گیرند.
  3. امکان تولید پارچه های اسپان به صورت چند لایه وجود دارد که هرچه تعداد لایه ها بالاتر برود خاصیتهای جذب باکتری و میکروب در این پارچه بیشتر می‌ شود.
  4. با توجه به الیاف بسیار نازکی که در تولید این پارچه به کار برده می شود این پارچه ها کاملاً نرم و لطیف می باشند.
  5. در عین حال که این پارچه ها بدون تار و پود تولید می ‌شود اما کاملا مقاوم و مستحکم هستند و توسط دست امکان خرد شدن و جدا کردن الیاف وجود ندارد.
  6. در برابر اشعه فرابنفش خورشید مقاومت خوبی دارد و به هیچ عنوان نور را از خود عبور نمی دهد به همین سبب دچار پوسیدگی نمی‌شود.
  7. این پارچه ها کاملاً آنتی باکتریال هستند و مناسب برای استفاده در فضاهای بهداشتی و خاص است.

با بررسی این ویژگی‌ ها و مشخصات در می یابیم که پارچه های اسپان جزء منحصر به فرد ترین منسوجات موجود در بازار هستند.
اما مهمترین نکته و دلیل پرفروش شدن این پارچه ها قیمت ارزان این پارچه می باشد که در مقایسه با پارچه های بافته شده سنتی که به شکل تار و پودی می باشند پارچه های اسپان با سرعت بالاتری تولید شده و مواد اولیه آنها نیز قیمت مناسبتری دارد.
به همین جهت امکان خرید پارچه های اسپان باند و جوراب ساق بلند دخترانه با قیمت ارزان تر نسبت به دیگر منسوجات وجود دارد.

شرکت تولیدی پارچه اسپان باند

بازار خرید و فروش اسپان باند در دوران کرونا

در حال حاضر با وجود ویروس منحوس کرونا لزوم رعایت بهداشت در مراکز درمانی همچنین در بین خانواده‌ ها نیز بیشتر احساس می شود.
معمولاً تمامی منسوجات و لوازم مورد استفاده در مراکز درمانی و بهداشتی پس از یکبار استفاده باید به صورت کامل شستشو شده و توسط دستگاه اتوکلاو استریل گردد.
اما در دوران کرونا لزوم شستشو و رعایت بهداشت خیلی بیشتر از گذشته احساس می‌ شود و در این زمان است که پی می بریم پارچه های اسپان باند نقش مهمی در زندگی بشریت ایفا می کنند.
مهمترین بازار خرید و فروش پارچه های اسپان در این زمان مراکز درمانی، بیمارستان ها، درمانگاه ها و مراکز تولید لباس های بیمارستانی و بخصوص مراکز تولید ماسک می باشند.
معمولا از پارچه های اسپان سه لایه برای تولید انواع ماسک ها استفاده می شود که به دلیل نوع بافت متخلخل این پارچه ها به خوبی توان مهار ویروس را دارد.
به همین جهت جزء بهترین پارچه ها برای دوخت ماسک معرفی می شوند.
همچنین برای دوخت لباسهای ایزوله از اسپان باند های ۵ لایه استفاده می شود و پزشکان و پرستاران برای ورود به بخش های کرونا از این لباس ها استفاده می کنند.

تهیه گان و شان یکبار مصرف از پارچه اسپان باند

در اتاق عمل معمولاً پزشکان برای محافظت از بدن خود در برابر عفونتها و میکروبهای مختلف از گان جراحی استفاده می ‌کنند و همچنین از شان جراحی به شکلهای مختلف برای پوشش بدن بیمار نیز استفاده می شود.
در حال حاضر بهترین و مناسب ترین پارچه که می توان برای تولید گان و شان جراحی از آن استفاده کرد پارچه های یکبار مصرف می باشند.
زیرا این پارچه ها دیگر نیاز به شستشو و ضدعفونی ندارد و پس از پایان استفاده دور انداخته می شوند به همین سبب از انتقال و گسترش میکروب ها و ویروس ها به افراد دیگر به راحتی می توان جلوگیری کرد.
دلیل دیگری که از پارچه های یکبار مصرف برای دوخت گان و شان استفاده می شود سبک بودن این پارچه ها است،که در طول عمل های طولانی از عرق کردن بدن پزشک و خسته شدن پزشک به دلیل حمل پارچه های سنگین جلوگیری می کند.
لطافت و نرم بودن پارچه اسپان نیز موجب محبوب شدن این پارچه در دوخت البسه های بیمارستانی است.
برای تهیه گان جراحی معمولاً از مدلهای اسپان باند آب ‌گریز استفاده می ‌کنند تا از بدن جراح در برابر هرگونه رطوبت خارجی محافظت کنند.
مناسبترین رنگی که پارچه اسپان باند مناسب گان دارد رنگ سبز و آبی پر رنگ می باشد زیرا این رنگ ها با رنگ قرمز خون در تضاد هستند و از انحراف چشم جراح در حین انجام عمل جراحی جلوگیری می کند.
تولید کنندگان می کوشند تا گان جراحی را به گونه‌ ای طراحی و تولید کنند که پزشک در آن احساس راحتی کامل داشته باشد و معمولاً آستینهای این لباس ها را کش دوزی می کنند تا در حین انجام عمل جراحی مزاحمتی برای دست پزشک ایجاد نکند.
معمولاً به همراه گان جراحی شلوار و کلاه یکبار مصرف نیز وجود دارد تا به طور کامل در اتاق عمل مورد استفاده قرار بگیرد.
مناسبترین گرماژ پارچه اسپان باند که از آن برای تولید گان جراح استفاده می‌ شود گرماژ ۵۰ گرم می باشد که کاملاً ضد آب و لمینت شده است.

تهیه البسه فرم بیماران با پارچه یکبار مصرف

معمولاً برای بیماران در بخشهای مختلف بیمارستانی لباس های خاصی تهیه می کنند که در روند تولید این لباس ها از منسوجات گوناگونی استفاده می شود.
پارچه یکبار مصرف یکی از پر طرفدارترین پارچه ها در تهیه البسه فرم بیماران می باشد و از آن برای تهیه لباس بیمارانی که کمتر از ۴۸ ساعت قرار است در بیمارستان و بستری باشند استفاده می شود.
همچنین از پارچه های اسپان برای تولید لباسهای بیمار در بخش ام آر ای و در بخش ارتوپدی و یا به‌ صورت گان برای اتاق های عمل استفاده می کنند.
در هنگام خرید خرید البسه بیماران که با پارچه های یکبار مصرف تولید می شوند دقت به این نکات می‌ تواند موجب اطمینان خاطر از کیفیت بالای این محصول باشد از جمله:

  1. در تولید لباس بیمار باید به حساسیت زا نبودن پارچه دقت بالایی کرد که این پارچه ‌ها هیچ گونه مشکلی برای افراد مصرف کننده به وجود نیاورند.
  2. گرماژ پارچه اسپان باید کاملاً مناسب انتخاب شود تا هیچ گونه بدن ‌نمایی نداشته باشد این نکته به خصوص در لباس بیماران خانم اهمیت بیشتری پیدا می ‌کند که مناسبترین گرماژ در این کاربری بین ۳۸ تا ۵۰ گرم است.
  3. استحکام بالا و مقاومت در برابر پارگی زیاد باشد تا در حین دوخت درزهای لباس باز نشوند.
  4. استفاده از پارچه های یکبار مصرف به‌دلیل آنتی باکتریال بودن و همچنین سبک بودن آنها در البسه بیمار اهمیت زیادی دارد.
  5. زیرا بیماران توان تحمل سنگینی لباسها را ندارند به همین سبب می توان پارچه های اسپان را مناسب ترین نوع پارچه دانست.

شرکت تولیدی پارچه اسپان باند

تعیین نرخ قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی

پارچه های اسپان باند در تنوع بسیار بالایی تولید می ‌شوند و از این پارچه در صنایع مختلفی استفاده می کنند.
در حال حاضر بیشتر مورد استفاده از پارچه های اسپان باند در صنعت پزشکی و بیمارستانها و مراکز درمانی می باشد.
استفاده از این پارچه در مراکز بهداشتی به قدری زیاد شده است که کلاً این پارچه ها را در برخی از مراکز فروش به پارچه های اسپان باند بیمارستانی می شناسند.
البته شرکت تولیدی پارچه اسپان باند تمام تلاش خود را به کار می بندند تا پارچه اسپان باند بیمارستانی را کاملاً آنتی باکتریال تولید کند که استفاده از این پارچه ها در بخشهای مختلف بیمارستانی بدون مشکل باشد.
به دلیل موارد مصرف بالای پارچه های اسپان باند بیمارستانی بهتر است تا نرخ قیمتی این پارچه ها نیز کاملاً مشخص شوند تا در بازار توسط دلالان و واسطه ها بی دلیل دچار افزایش قیمتهای نجومی نشود.
برخی از عوامل خاص وجود دارند که می‌ تواند بر تعیین نرخ قیمت پارچه اسپان تاثیر گذار باشد که با بررسی کامل این عوامل می توانیم به نقش هرکدام پی ببریم.
برخی از عوامل مهم تاثیر گذار بر تعیین نرخ قیمت پارچه های اسپان باند عبارتند از:

  • گرماژ پارچه مهمترین عوامل می باشد زیرا پارچه های اسپان پر کاربرد در مصارف بیمارستانی از گرماژ ۲۰ گرم شروع شده و تا گرماژ ۹۰ گرم ادامه دارد هرچه گرماژ بالاتر باشد قیمت آن نیز بیشتر می ‌شود.
  • کیفیت پارچه که به آنتی باکتریال بودن آن و همچنین ضد حساسیت بودن این پارچه بستگی دارد در مصارف بیمارستانی مهم می باشد.
  • عرض پارچه اسپان بسیار متنوع است و در هر بخش از مصارف بیمارستانی نیاز به عرض مختلفی است به همین جهت هر چه عرض پارچه ها بیشتر شود در نتیجه قیمت آن نیز افزایش پیدا می‌ کند.
  • میزان درخواست و سفارش پارچه اسپان باند نیز از عواملی است که به صورت مستقیم بر قیمت این محصول تاثیر می گذارد.
  • نحوه خرید پارچه از فروشندگان مستقیم و بدون واسطه می‌ تواند با قیمت مناسب تری روبرو شود.
  • میزان عرضه و تقاضای پارچه های اسپان در بازار بدین صورت تاثیر می گذارد که هرچه میزان تقاضا بیشتر باشد در نتیجه قیمت پارچه نیز بیشتر می‌ شود.

شرکت تولیدی پارچه اسپان باند

فروش ویژه پارچه اسپان باند از درب کارخانه

در حال حاضر پارچه های اسپان باند جزء منسوجات پر مصرف و پر فروش در بازار قرار گرفته اند.
بهتر است در هنگام خرید پارچه های اسپان باند به مراکزی مراجعه شود که این پارچه‌ ها را با کمترین قیمت ممکن و کیفیت بالا ارائه می‌ دهند.
این کارخانه پارچه اسپان باند تلاش می کند تا با ایجاد فروش ویژه از درب کارخانه دست واسطه ها را از این معاملات کوتاه کرده و پارچه‌ اسپان باند بیمارستانی را با مناسب ترین قیمت ممکن عرضه کند.
شرکت تولیدی پارچه اسپان باند بهترین راه حل برای تولیدی هایی است که به پارچه اسپان در حجمهای عمده نیاز دارند.
در صورتی که قصد خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی را دارید همین حالا با کارشناسان بخش فروش ما تماس بگیرید تا در تمامی زمینه ها از راهنمایی های آنها استفاده کنید.

خرید پارچه اسپان باند در فروش ویژه این کارخانه مزایای زیادی برای خریدار ایجاد می کند که مهمترین آنها دسترسی به پارچه های اسپان در تنوع بالا و مناسب ترین قیمت ممکن می باشد.
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه اسپان باند سه لایه

قیمت پارچه اسپان باند سه لایه + مصارف+ نکات مهم خرید

قیمت پارچه اسپان باند سه لایه در بازار با توجه به مصارف عمده این پارچه …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟