فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / مرکز خرید پارچه اسپان باند ارزان

مرکز خرید پارچه اسپان باند ارزان

خرید پارچه اسپان باند شرایط و ویژگی های خاصی دارد و افراد به دنبال خرید آن با قیمتی ارزان هستند. پارچه های اسپان باند انواع گوناگونی دارد که هرکدام دارای کاربردهای متفاوتی هستند.

لباس اتاق عمل زنانه،قبل از این که بخواهیم به انواع پارچه های اسپان باند بپردازیم و کاربردهایی که هرکدام برای ما و در صنایع مختلف دارند بپردازیم، کمی در رابطه با خود اسپان اسپان باند و روش تولید آن آشنا شویم.
پارچه های اسپان باند از دسته ی منسوجات بی بافت هستند و جنس اصلی آن ها از پلی پروپلین می باشد.
ما هروزه با این پارچه سر و کار داریم و در موارد مختلفی از آن ها استفاده می کنیم که شاید به دلیل نا آگاهی و عدم داشتن اطلاعات مفید درمورد پارچه ها، ندانیم که آن ها چه نامی دارد.
پارچه های اسپان باند نام های متفاوتی مانند: یکبار مصرف، بی بافت، نبافته، لایه ی سوزنی، نبافته ی سوزنی و نبافته ی اسپان دارد و هر فرد و یا تولیدی امکان دارد اسپان باند را با این نام ها بشناسد.
اسپان باند ها از الیاف پرس تشکیل شده اند و مانند پارچه های معمولی تار و پودی از الیاف نخ نیستند.
این پارچه ها یا ضخامت ها و گرماژ و یا وزن های متفاوتی تولید می شود و در اختیار مصرف کنندگان قرار داده می شود.
از فرآیند تولیدی پارچه اسپان باند می توانیم بگوییم که، موارد اولیه ی تشکیل دهنده ی اسپان باند وارد دستگاه اکسترودر می شود، پس از ذوب، پلی پروپلین وارد یک مجموعه از سوزن هایی که مانند سرنگ هستند می گردد و با فشاری که از طرف دستگاه اکسترودر به آن وارد می آید، مواد مذاب به صورت الیاف بسیار باریک و رشته رشته به شکل فیلامنت خارج می شود.
فیلامنت ها بعد از این که خشک شدند، به شکل آیرودینامیک بر روی نقاله های خط تولید، کش داده می شوند و لایه های اسپان را به وجود می آورند.

خرید پارچه اسپان باند

معرفی انواع پارچه اسپان باند و کاربرد آن

پارچه های اسپان باند ویژگی هایی دارند که سبب تمایز آن ها از سایر پارچه ها می شود.
این ویژگی ها عبارتند از:

  • گرماژ و یا وزن پارچه (پارچه های اسپان باند معمولا در گرماژ و وزن های ۸ گرم تا ۴۰۰ گرم تولید می شوند و زمانی که از وزن پارچه صحبت می کنیم، منظور وزن یک متر مربع از پارچه است که رد این مورد در نظر گرفته شده است.)
  • عرض
  • رنگ بندی
  • طول هر رول

در کنار ویژگی های نام برده شده در متن بالا، ویژگی هایی نیز وجود دارد یا پارچه های اسپان باند آن ها را دارند و یا ندارند مانند:

  1. آب گریز بودن
  2. آب دوست
  3. ضد آب یا واتر پروف
  4. چاپ دار و یا ساده
  5. آنتی باکتریال
  6. آنتی یووی
  7. لطافت پارچه

این موارد بالا، ویژگی هایی هستند که در برخی اسپان باند ها با توجه به نوع استفاده ای که قرار است از آن بشود به کار می روند.

به عنوان مثال در صنعت پزشکی پارچه هایی با عنوان ضد آب یا واترپروف تولید می شوند که به آن ها برزنتی نیز می گویند و در دوخت زیرانداز های بیماران به کار می رود، برای بیمارانی که کنترل ادرار و یا مدفوع خود را دارند و یا تحت جراحی خاص یا بیماری هستند که خون ریزی دارند و این پارچه ها قابلیت ضد آب بودن دارد که سبب می شود استفاده ی زیادی از آن ها در این موارد بشود.
از پارچه های اسپان باند در صنایع مختلفی استفاده می شود مانند:

  • مصارف پزشکی و بهداشتی: تولید دستمال های خیس بهداشتی، لباس های اتاق عمل و جراحی، زیرانداز و روانداز بیماران، کلاه و ماسک و لباس بیماران، روکش های کفش و تجهیزات، لباس های یک بار مصرف، ساک وسایل، لایه ی هیدروفیل، رویه های بهداشتی پدهای بانوان و پوشک بچه.
  • در مصارف کشاورزی: بسته بندی کودها، محصولات و انواع مرکبات، پوشش های گلخانه ای، آبیاری و جلوگیری از مصرف زیاد آب، جلوگیری کردن از سرمازدگی زمین و محصولات، پرورش قارچ و دامداری و مرغداری.
  • مصارف صنایع اتومبیل سازی: در تزیینات داخلی خودروها، صداگیری خودروها، در دوخت کاورها و چادرهای اتومبیل.
  • مورد استفاده در صنایع راه و ساختمان: در ساخت دیوارهای کاذب، تثبیت خاک و راه سازی، روکش ساختمان های نیمه ساخته و در دکوراسیون.
  • صافی های صنعتی: در ساخت و تولید فیلتر های صنعتی، فیلترهای مایعات در صنایعی مانند نوشابه سازی، صنایع شیر و دامداری.
  • در صنایع بسته بندی و کاور کردن: بسته بندی انواع مواد غذایی، میوه، برنج و حبوبات، چای ها و کیف و کفش، ساک های تبلیغاتی، صحافی، کاورهای کت و شلوار، ساخت انواع روکش های مبل و لوازم خانگی، در تولید جلدهای سی دی ها و روکش های سررسید و کتاب ها.
  • در جهت حفظ محیط زیست: رفع آلودگی های نفتی در دریاها، محافظت فیزیکی، زیرانداز قفس کبوتران و حیوانات خانگی.
  • و در نهایت اسپان باندها در تولید موارد متفرقه ای مانند: تولید انواع تشک ها و لحاف ها، تابلو فرش، دستمال های صنعتی و خانگی، تولید کیسه ی جاروبرقی، صنایع نظامی و تولید کیف و کفش و غیره کاربرد دارند.

خرید پارچه اسپان باند

در بین پارچه های اسپان باند، اسپان باندهای چندلایه نیز وجود دارند که در واقع به صورت لایه ای تولید می شوند.
در اسپان باندهای لایه ای آن ها را در کنار حرف انگلیسی s نمایش می دهند.
مثلا به اسپان باند سه لایه ۳s و یا sss می گویند که لایه ای که در وسط آن استفاده شده است ملت بلون نام دارد.
شایان ذکر است که ملت بلون یکی از انواع منسوجات بی بافت می باشد و از پر مصرف ترین پارچه ها در گروه منسوجات بی بافت است. دلیل این پر مصرف بودن، ظرافت الیاف پارچه و قدرت نفوذناپذیری بسیار بالایی است که در برابر مایعات دارد. ماده ی اولیه ای که در تولید این ملت بلون ها وجود دارد، همان پلی پروپلین است که در تولید پارچه های اسپان باند نقش اصلی را ایفا می کرده اند.

اسپان باندهای چهار لایه ای هم وجود دارند که آن ها را با علامت اختصاری ssss و یا sms می شناسند. این اسپان باندهای چهار لایه از نفوذ انواع باکتری ها و میکروب ها جلوگیری می کند و به همین دلیل از آن در تولید انواع و اقسام ماسک، گان جراحی و موارد بهداشتی دیگری که به صورت مستقیم با میکروب و ویروس ارتباط دارد، استفاده می شود.
هر کارگاه تولیدی از پارچه های اسپان باند خاصی استفاده می کنند و در تولید موارد بهداشتی و پزشکی مشخصی فعالیت می کنند.
تولیدی ها و افراد برای ورود به هرکدام از موارد تولدی اسپان باند و هر گروه خاصی، به دستگاه های دوخت، برش، دوخت حرارتی و دستگاه چاپ پارچه های اسپان باند نیز نیاز دارند که باید حتما تهیه کنند تا بتوانند کاری بسیار باکیفیت و عالی را به بازار عرضه نمایند.

کارخانه های تولیدی پارچه یکبار مصرف اسپان باند

پارچه های یکبار مصرف و یا اسپان باند در کارخانه های زیادی تولید می شود که هرکدام از آن کارخانه ها در شهرهای مختلف هستند.
معروف ترین شهرهایی که کارخانه هایشان دارای نامی پر آوازه در صنعت تولید اسپان باند هستند عبارتند از: ملایر، همدان، تبریز، اصفهان، تهران، یزد، مشهد و کلاردشت.
این کارخانه ها پارچه های اسپان باند معروف تری از نظر کیفیت و سایر ویژگی های مناسب برای یک کالا دارند و همین موضوع سبب شده است تا افراد و مصرف کنندگان برای خرید پارچه های مورد نیاز اسپان باندی خودشان به این شهرها و کارخانه ها بیشتر مراجعه نمایند.
خرید پارچه اسپان باند معمولا از کاخانه های نام برده شده در بالا انجام می شود.

خرید پارچه اسپان باند

پارچه اسپان باند ارزان بی کیفیت است؟

پارچه های اسپان باند با درجه کیفی های متفاوتی تولید می شوند. در ضخامت ها و گرماژهای گوناگون، در رنگ های متفاوت، عرض و طول های مختلف تولید می گردد که سبب تغییر قیمت این پارچه ها از هم می شوند.
موردی هم که سبب تغییر قیمت پارچه های اسپان باند در موارد مشابه می شود، یعنی پارچه هم از نظر کیفیت، رنگ، ضخامت، گرماژ و مشخصات خاص دیگر یکسان هستند اما تفاوت قیمت دارند، برند کارخانه ای است که از آن پارچه را خریداری می کنیم. برخی کارخانه ها معروف تر هستند و پول برند خود را به دلیل شهرت کاریشان نیز می گیرند و همین موضوع سبب افزایش قیمت پارچه ها می شود.
برخی کارخانه ها هم در شهرهای دیگری تولید می شوند که کارخانه هایشان آن چنان معروف نیستند، اما از نظر کیفیتی با همان کارخانه های برند و معتبر برابری می کند ولی از قیمت کمتری برخوردار است.
همیشه قیمت ارزان دلیل بر بی کیفیت بودن پارچه های اسپان باند نمی باشد.
اما اگر افراد با آگاهی کامل و دارا بودن اطلاعاتی دقیق در مورد پارچه های اسپان باند، پا در عرصه ی اسپان باندها بگذارد خواهد توانست پارچه ی مرغوب را بی کیفیت شناسایی کند و این مسئله سبب کاهش ضرر در افراد می شود.
بنابراین مهم ترین کار این است که افراد اطلاعات خود را در صنعت فوق به روز نگه دارند تا لطمه ای نبینند.
این اطلاعات را می توانند هم از افراد کارکشته در این صنعت به دست بیاورند هم از طریق کارشناسان فروش کارخانه هایی که قصد خرید از آن ها را دارند. این افراد هم به صورت حضوری و هم تلفنی تمامی اطلاعات محصولات را در اختیار مشتریان می گذارند و آن ها در جهت خریدی بهتر و مناسب نوع فعالیتشان کمک می کنند.
این کارخانه ها هرکدام دارای سایت اینترنتی هستند تا هم فروش مجازی داشته باشند و هم کارخانه ی خود را به افراد بیشتری معرفی کنند، در این سایت ها نیز اطلاعات و سوال هایی که امکان دارد برای افراد پیش بیاید نیز بیان شده است.
خرید پارچه اسپان باند باید تحت شرایط خاص و با توجه به ویزگی های نام برده انجام بشود.

خرید پارچه اسپان باند

پارچه اسپان باند بیمارستانی و نقش آن در اقتصاد بیمارستان ها

پارچه های اسپان باند بیمارستانی نیز وجود دارند که دارای کیفیت متفاوتی هستند و عملیاتی خاص بر روی آن ها انجام شده اند تا بتوانند در صنعت پزشکی و بهداشتی مورد استفاده قرار گیرند.
این پارچه ها به دلیل یک بار مصرف بودن بسیار مورد استقبال بیمارستان ها قرار گرفته است زیرا دیگر احتیاجی به شست و شوی آن ها نیست و بعد از مصرف، لباس های تولید شده از این پارچه ها دور می اندازند. که این موضوع خود سبب کاهش انتقال انواع بیماری و ویروس و میکروب می شود.
پارچه های اسپان باند را معمولا چندلایه آماده می کنند تا برای بخش های خاصی که باید پارچه ی قوی تر استفاده شود از آن بهره ببرند.
همچنین این پارچه ها از قیمت بسیار پایینی نسبت به سایر پارچه ها برخوردارند و افراد و بیمارستان ها بسیار به آن تمایل دارند.

خصوصیت مهم دیگری که این پارچه های اسپان باند دارند خاصیت تجزیه پذیری سریع آن هاست که سریع به چرخه ی طبیعت باز می گردند. طرفداران محیط زیست بسیار این پارچه های اسپان باند را در سطح جامعه معرفی می کنند تا بتوانند از مصرف سایر موادی که دیرتر تجزیه می شوند و به محیط زیست ضرر می زنند، جلوگیری کنند.

خرید پارچه اسپان باند

خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی در تناژ بالا

پارچه های اسپان باند را می توان در تناژ بالا و به اصطلاح عمده خریداری کرد که از نظر قیمتی هم بسیار مناسب تر از خریدهای کوچک و جزئی است.
معمولا کارشناسان فروش کارخانه ها با مراجعه به بیمارستان ها و نشان دادن کالیته ی کارخانه، محصولات خود را به آن ها معرفی می کنند و سفارشات کلانی از آن ها می گیرند که سود خوبی نیز برای تولید کنندگان اسپان باند در پی دارد.
از این پارچه های بیمارستانی در مصارف مختلفی در بیمارستان ها استفاده می شود.
بیمارستان ها با توجه به نوع نیاز و رنگ هایی که در هر بخش استفاده می کنند سفارش می دهند.
این پارچه ها همچنین بیمارستان ها و یا تولیدی ها می توانند به صورت حضوری از کارخانه های تولید کننده ی اسپان باند تهیه کنند و یا به صورت غیر حضوری از سایت های اینترنتی شرکت ها خریداری کنند و مورد سوم این است که با مراجعه به نمایندگی های کارخانه ها که معمولا در تمامی شهرها وجود دارد سفارش خود را ثبت نمایند.
چگونگی خرید لباس اتاق عمل پزشکی و  پارچه اسپان باند برای مراکز تولیدی امر بسیار مهم و حیاتی است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه اسپان باند سه لایه

قیمت پارچه اسپان باند سه لایه + مصارف+ نکات مهم خرید

قیمت پارچه اسپان باند سه لایه در بازار با توجه به مصارف عمده این پارچه …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟