فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / مرکز خرید اینترنتی پارچه اسپان باند در کرج

مرکز خرید اینترنتی پارچه اسپان باند در کرج

خرید پارچه اسپان باند به صورت اینترنتی تجربه اقتصادی خوبی برای خریدار ایجاد می کند. اگر قصد خرید پارچه اسپان باند در کرج به صورت تخصصی را دارید می توانید از طریق این مرکز خرید اینترنتی اقدام نمایید.

کارخانه تولید پارچه اسپان باند

پارچه اسپان باند جزء پارچه های مصرفی در بازار است که کاربردهای فراوانی دارد.
پارچه اسپان باند به منسوجات نبافته ای گفته می شود که توسط پلیمرهای مختلف و به وسیله دستگاه های خاص تولید می شود در روند تولید این پارچه ها هیچ گونه تار و پودی دیده نمی شود.
به طور کلی دلیل نامگذاری روی آن به پارچه های بی بافت و یا اسپان باند به دلیل نداشتن تار و پود در حین تولید می باشند که توسط دستگاه اکسترودر تولید می شود.
کارخانجات زیادی در کشور مشغول تولید پارچه اسپان باند و جوراب شلواری نگین دار مجلسی در ویژگی ها و تنوع بالا هستند.
با بررسی تاریخچه پارچه اسپان باند در کشور در می یابیم که سابقه تولید این محصولات به سالها قبل در زمان جنگ تحمیلی می رسد که دلیل نیاز روز بازار در آن زمان کارخانجات شروع به تولید کرده‌اند.
در حال حاضر با استفاده از دستگاه های پیشرفته و به روز این محصولات را با کیفیت بالا تولید می کنند.
این پارچه ها از پلیمرهای مختلفی تولید می شود که بنا بر استفاده هر پلیمر برخی از مشخصات و ویژگیهای پارچه اسپان باند با یکدیگر متمایز می شود.
روند تولید این پارچه ها بدین صورت است که انواع پلیمرهای مخصوص را درون دیگهای بزرگ می ریزند تا توسط حرارت ایجاد شده به وسیله هیتر برقی به طور کامل ذوب شوند.
سپس با کمک فشار هوا این مواد مذاب را وارد سوزنهای سرنگ‌ شکل می کنند.
در این مرحله با کمک دستگاه اکسترودر این مواد مذاب از سوزن ها به شکل الیاف رشته ‌ای خارج می ‌شود.
به این الیاف رشته ای فیلامنت می گویند که پس از سرد شدن به صورت کامل بر روی غلطکهای میز کار کشیده می شوند تا به لایه های اسپان تبدیل شود.
هر چه ضخامت لایه ها بیشتر باشد طبیعتاً از مواد پلیمری بیشتری نیز استفاده می شود.
روند تولید و کنار هم قرار دادن این رشته ها هم به صورت منظم انجام می شود و هم به صورت نامنظم و اتفاقی این الیاف در کنار یکدیگر قرار می گیرند.
این پارچه ها جزء محصولات نساجی در کشور است که در حجم های عمده تولید می شود و در طرفداران فراوانی دارد.
با بررسی مشخصات و ویژگیهای منحصر به فرد پارچه اسپان باند به دلیل تولید زیاد این محصولات در کشور پی می بریم از جمله:

  • به صورت آب دوست یا هیدروفیل و آب گریز یا واترپروف تولید می شود.
  • دارای لطافت و نرمی خاصی است که در حین استفاده هیچ گونه حساسیتی برای افراد ایجاد نمی کند.
  • در برابر اشعه خورشید مقاوم است و کاملاً آنتی uv تولید می‌ شود.
  • از مقاومت کششی خوبی برخوردار می باشد.
  • این پارچه ها کاملاً آنتی باکتریال است.
  • در برابر حرارت بالا مقاوم می باشد.
  • در برابر چروکیدگی و ثابت شدن مقاومت بالایی دارد.
  • خاصیت رنگ پذیری و چاپ پذیری بالایی دارد و به همین سبب در کارهای تبلیغاتی مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید پارچه اسپان باند

پارچه های اسپان باند با توجه به موارد استفاده آن به صورت تک لایه، دو لایه و یا سه لایه تولید می شود البته در موارد خاص بنا به سفارش مشتری به صورت چهار لایه نیز تولید می شود.
هر تعداد لایه ها بیشتر باشد در نتیجه ضخامت این محصول بیشتر می ‌شود و مقاومت آن بالاتر می‌ رود.
کارخانه تولید پارچه اسپان باند این محصول را در گرماژهای متنوع از ۸ گرم تا ۴۰۰ گرم تولید می کند که هر صنعت بنا به نیاز خود از این محصولات تهیه می نماید.

بیشترین عرضهای تولید شده در کارخانجات اسپان باند عرض های ۰۰۱ و ۱۲۰ و همچنین ۱۶۰ می باشد که بنا به سفارش مشتری امکان تولید این محصول در عرض های بالاتر نیز می باشد.

تمام موارد استفاده از پارچه اسپان باند

پارچه های اسپان باند به گونه‌ ای با زندگی بشری عجین شده است که حذف آنها به هیچ عنوان امکان پذیر نمی باشد.
در حال حاضر به دلیل مشخصات و ویژگیهای خوبی که در پارچه های اسپان باند وجود دارند در همه حوزه‌ های صنعتهای مختلف وارد شده‌اند.
استفاده از این پارچه موجب آسانتر شدن و سرعت بخشیدن به بسیاری از حرفه ها و مشاغل شده است.
در در اینجا سعی می ‌شود تا به تمام موارد استفاده از پارچه اسپان باند در صنایع مختلف اشاره شود از جمله:

  • صنعت پزشکی: در بیمارستان ها و درمانگاه ها برای تولید ماسک، گان و شان جراحی، دوخت لباس بیمار،همچنین تهیه کاور کفش و تولید رو انداز و زیر انداز در بخشهای مختلف بیمارستانی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • صنعت راه و ساختمان: پارچه اسپان باند برای تثبیت خاک در راه سازی، تولید انواع قالب و دیوارهای پیش ساخته، در بخش های مختلف دکوراسیون داخلی و همچنین به عنوان پوشش در ساختمانهای نیمه کاره و یا جایگزین لوله ها برای نشانه گذاری استفاده می شود.
  • صنعت کشاورزی: از این محصول در صنعت کشاورزی برای کمک به رطوبت خاک و آبیاری کم، محافظت از یخ زدگی زمین و به عنوان روکش مناسب برای گلخانه ها، همچنین در پرورش قارچ و بسته بندی کود و مواد مغذی مورد نیاز در این صنعت مورد استفاده قرار می گیرد.
  • صنعت بسته بندی: در صنعت بسته بندی که خود به شاخه های مختلف مواد غذایی مانند: برنج، چای، قند، شکر و لوازم الکترونیکی و لوازم جانبی کامپیوتر، لوازم صوتی و تصویری و لوازم خانگی و بسیاری از موارد دیگر تقسیم بندی می شود به کار می رود.
  • صنعت کاور: در این صنعت برای دوخت انواع کاورهای لباس مجلسی، کاور کت و شلوار مردانه و بسیاری از کاورها و روکشهای دیگر مورد استفاده قرار می‌ گیرد.
  • صنعت اتومبیل سازی: در این صنعت برای جلوگیری از ایجاد صدا، ایجاد خطوط رنگی و به عنوان کاور و روکش انواع وسایل داخلی خودرو استفاده می شود.
  • صنعت فیلتر سازی: در تولید انواع فیلترهای صنعتی فیلتر دستگاه تصفیه آب فیلتر دستگاه های شیردوش فیلتر جاروبرقی و بسیاری از دستگاه های کاربرد دارد.
  • صنعت کالای خواب: برای تولید روکش متکا، رو انداز و زیر اندازهای مختلف استفاده می شود.
  • صنعت گردشگری: صنعت گردشگری برای کاور بسیاری از لوازم بهداشتی و ضروری در هتلها و مسافرخانه ها به کار می‌ رود.
  • صنایع نظامی: برای دوخت انواع کاور و روکش در لوازم مختلف این صنعت و همچنین استفاده از روانداز و زیرانداز و روکش متکا برای سربازان و نیروهای کادری مورد استفاده قرار می‌ گیرد.
  • صنایع متفرقه: در بسیاری از صنایع دیگر مانند تولید چای کیسه‌ای در برطرف کردن برخی از آلودگیهای نفتی به عنوان صافی و همچنین تولید زیرانداز های مناسب برای حیوانات استفاده می شود.

خرید پارچه اسپان باند

پارچه گان یکبار مصرف

یکی از موارد مهم کاربرد پارچه های اسپان باند یکبار مصرف استفاده از این محصولات در صنایع پزشکی و بخشهای مختلف بیمارستانها می باشد.
یکی از بخش های مهم در بیمارستان ها اتاق های عمل است که نیاز است تا از لباسهای مخصوص کاملاً بهداشتی و استریل استفاده شود.
زیرا در این فضاها به دلیل وجود عملهای جراحی میزان زیادی از خون و عفونت و میکروبهای مختلف وجود دارد که لازم است تا لباسی استفاده شود که از بدن جراحان و سایر پرسنل موجود در اتاق عمل محافظت کند.
در حال حاضر بهترین مورد برای استفاده در این مراکز تهیه گان و شان اتاق عمل از پارچه های یکبار مصرف اسپان باند می باشد.
پارچه گان یکبار مصرف به صورت آنتی باکتریال تولید می ‌شود و نیاز به استریل کردن ندارند همچنین پس از پایان کار نیاز به شستشو ندارد و دور انداخته می شوند و به همین سبب جزء موارد پرمصرف در بیمارستان محسوب می ‌شود.
پارچه یکبار مصرف مخصوص گان و شان در ضخامتهای بالاتری تولید می شود و معمولاً این محصولات در رنگهای سبز و آبی می باشد.
استفاده از رنگ سبز به دلیل هماهنگ بودن آن با رنگ قرمز خون از انحراف چشم جراح در حین عمل جراحی جلوگیری می کند.

دلیل استفاده از پارچه اسپان باند بیمارستانی چیست؟

تولیدی های محصولات بیمارستانی بیشتر به دنبال تهیه پارچه های اسپان باند می باشند تا از این منسوجات انواع مختلف محصولات بیمارستانی را تولید کند.
پارچه های اسپان باند بیمارستانی در طیف های رنگی متنوع با گرماژهای مختلف تولید می شود که بنا به صلاحدید مدیریت بیمارستانها از چند رنگ خاص استفاده می شود.
در حال حاضر با توجه به تنوع پارچه های بیمارستانی اما استفاده از پارچه های اسپان باند بیشتر میباشد.
اگر دلیل استفاده از پارچه اسپان باند بیمارستانی و جوراب مردانه در تولیدی برای شما هم سوال می باشد باید گفت که به چند دلیل مختلف از این محصولات استفاده بیشتری می شود از جمله:

  • تمامی منسوجات تولید شده از پارچه های اسپان باند به صورت یکبار مصرف می باشند و نیازی به شستشو ندارند در نتیجه به رعایت بهداشت و جلوگیری از انتقال بیماریها کمک شایانی می شود.
  • از لحاظ اقتصادی نیز بسیاری از هزینه‌ های مربوط به شست و شو، مواد شوینده، هزینه آب و برق و گاز و همچنین هزینه نیروهای خدماتی برای انجام این مراحل کاسته می شود.
  • دیگر نیازی به استفاده از دستگاه اتوکلاو برای استریل این محصولات وجود ندارد زیرا این پارچه ها پس از یک بار استریل تا مدتهای طولانی می تواند ویژگی های خود را حفظ کند، اما سایر پارچه ها پس از استریل نهایت تا ۱۵ روز می تواند خاصیت خود را حفظ کند.
  • مهمتر از همه اینکه تهیه پارچه های اسپان باند به صورت عمده می باشد و به طور کلی هزینه این پارچه ها نسبت به دیگر منسوجات بیمارستانی کمتر است.

خرید پارچه اسپان باند

لیست قیمت پارچه یکبار مصرف اسپان باند

خرید پارچه اسپان باند برای استفاده در صنایع مختلف بسیار زیاد شده است.
اکثر افرادی که به پارچه یکبار مصرف اسپان باند نیاز دارند ترجیح می دهند تا قبل از اقدام به تهیه این محصول لیست قیمت این پارچه ها را به دست بیاورند.
به طور کلی برخی از ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فرد پارچه های اسپان باند می‌توانند به صورت مستقیم و غیرمستقیم بر تعیین لیست قیمتی آنها تاثیرگذار باشد.
اما عوامل دیگری نیز وجود دارد که می تواند بر قیمت پارچه های اسپان باند موثر باشد.
به طور کلی برخی از عواملی که می ‌تواند بر قیمت پارچه یکبار مصرف اسپان باند تاثیر بگذارد عبارتند از:

  1. هرچه گرماژ پارچه اسپان باند بیشتر باشند در نتیجه این پارچه ها از ضخامت بالاتری برخوردار است و قیمت آنها طبیعتاً بیشتر می شود.
  2. عرض پارچه های یکبار مصرف متنوع می باشد و برخی از عرض های کاربردی آن قیمت بالاتری دارد.
  3. پارچه یکبار مصرف در تنوع رنگ بندی بالایی تولید می شوند که برخی از رنگهای آن موارد کاربرد و استفاده بیشتری دارند طبیعتاً این رنگها از نرخ قیمتی بالاتر برخوردار است.
  4. کیفیت مواد اولیه و دستگاه های مورد استفاده در تولید این محصولات اهمیت زیادی دارد.
  5. کیفیت رنگ و یک دست بودن ضخامت در تمامی طول طاقه از اهمیت بالایی برخوردار است.
  6. میزان تولید و همچنین برند تولید کننده این محصول نیز جزء عوامل مهم و تاثیرگذار در تعیین قیمت پارچه های یکبار مصرف می باشد.
    نوسانات موجود در بازار و تغییرات نرخ ارز یکی از عوامل بسیار مهم است.

مزایای سفارش خرید پارچه اسپان باند به صورت اینترنتی

اگر جزء افرادی هستید که قصد سفارش پارچه اسپان باند را دارید باید بدانید که خرید پارچه اسپان باند به روشهای مختلفی امکان پذیر می باشد.
در بین روشهای مختلف خرید این پارچه ها خرید صورت اینترنتی در حال حاضر از طرفداران بیشتری برخوردار است.
در حال حاضر اینترنت و فضای مجازی در اقصا نقاط کشور و دنیا فراگیر شده و افراد زیادی به جای صرف وقت و هزینه در بازارهای حضوری ترجیح می دهند تا محصول مورد نظر خود را از این فضا به آسانی تهیه کنند.
در اینجا به برخی از مزایای سفارش خرید پارچه اسپان باند به صورت اینترنتی آشنا می شوید از جمله:

  • صرفه جویی در زمان
  • کاهش هزینه حمل و نقل
  • امکان استفاده از مشاوره های آنلاین به صورت ۲۴ ساعته
  • وجود تنوع بالا از لحاظ رنگ، عرض و ضخامت
  • امکان ثبت سفارش در حجمهای عمده
  • تحویل محصول خریداری شده در سریعترین زمان ممکن
  • پرداخت هزینه کمتر برای تهیه محصول با کیفیت بالا

خرید پارچه اسپان باند

بهترین مرکز فروش پارچه اسپان باند در کرج

امروزه استفاده از پارچه اسپان باند در مشاغل مختلف و به ویژه در بخش های پزشکی بسیار هم گیر شده و تقریباً حذف و یا جایگزین کردن آن با محصولات دیگر امکان پذیر نمی باشد.
برای تهیه این محصول در کرج باید به دنبال یک مرکز معتبر باشد تا این محصولات را در تنوع بالا و کیفیت خوب عرضه کند.
همین حالا با ثبت سفارش خود در این مرکز فروش می ‌توانید بهترین پارچه اسپان باند در کرج را تهیه نمایید.

اگر به دنبال تهیه پارچه اسپان باند به قیمت درب کارخانه هستید، این مرکز فروش جزء بهترین مراکزی محسوب می شود که انواع پارچه های اسپان باند در کرج را با قیمت درب کارخانه عرضه می نماید.
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه اسپان باند سه لایه

قیمت پارچه اسپان باند سه لایه + مصارف+ نکات مهم خرید

قیمت پارچه اسپان باند سه لایه در بازار با توجه به مصارف عمده این پارچه …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟