فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / پارچه اسپان باند آبی لباس بیمار | راهنمای خرید بهترین پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

پارچه اسپان باند آبی لباس بیمار | راهنمای خرید بهترین پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

پارچه اسپان باند آبی و جوراب واریس verna برای لباس بیمار جزء مناسب ترین ها محسوب می شود. ارائه راهنمای خرید بهترین پارچه یکبار مصرف توسط این مرکز فروش می تواند کمک زیادی به انتخاب بهتر و پرداخت هزینه‌ های مناسب‌ تر برای خریداران باشد.
پارچه های یکبار مصرف جزء محصولاتی است که مورد استقبال زیادی قرار گرفته‌ اند و به راحتی می توان از آنها برای آسان تر شدن بسیاری از کارها استفاده کرد این پارچه ها در تنوع بالایی از لحاظ رنگ بندی،گرماژ، عرض و بسیاری از موارد دیگر وجود دارند که با کمک گرفتن از راهنمایی های متخصص در این حوزه می توانید بهترین انتخاب ها را انجام دهید.
برای اطلاعات بیشتر و آشنایی با موارد استفاده و کاربرد پارچه های یکبار مصرف در بخش‌ های مختلف بیمارستانی و همچنین اهمیت استفاده از برخی رنگ ها و بسیاری از موارد دیگر تا پایان این مطلب همراه ما باشید زیرا قصد داریم تا با بهترین مرکز عرضه پارچه اسپان باند در بالاترین سطح کیفیتی شما را آشنا کنیم.

پارچه اسپان باند آبی برای لباس بیمار

چرا انتخاب پارچه لباس بیمار اهمیت دارد؟

تهیه پارچه برای بخش‌ های مختلف بیمارستانی اهمیت زیادی پیدا می‌ کند. زیرا پارچه‌‌ها را در فضاهای خاصی از بیمارستان ها مورد استفاده قرار می دهند که می تواند استفاده درست از آن کمک زیادی به حفظ درمان و جلوگیری از انتقال بیماری ها داشته باشد.
تهیه و تولید لباس های بیمارستانی در بخش های مختلف آن یکی از موارد استفاده و کاربرد های پارچه های مخصوص بیمارستان می باشد. خوب است بدانید که لباس بیمارستانی شامل محیط های مختلف مانند لباس پرسنل، اتاق های عمل، پرسنل بخش ها، لباس بیماران و بسیاری از موارد دیگر می گردد.
در بین تنوع بالای البسه های مورد استفاده در بیمارستان ها انتخاب پارچه لباس بیمار از اهمیت بیشتری برخوردار می باشد.
ممکن است برای شما این سوال به وجود بیاید که چرا انتخاب پارچه لباس بیمار اهمیت دارد؟
در پاسخ به این سوال باید گفت که به دلیل اینکه افراد مختلفی با مشکلات متعدد ممکن است که در بخش‌ های بیمارستان ‌ها بستری شوند و هر کدام از آنها باتوجه به عارضه و اختلالات خاص در طول روز چندین بار نیاز به تعویض لباس پیدا کنند پس باید این لباس ها از الیاف مناسب و ضدحساسیت تهیه شود و همچنین استفاده از آنها نیز به راحتی صورت بگیرد.
باید در هنگام انتخاب این پارچه ها به مقاومت پارچه ها در برابر شستشو، ضد حساسیت بودن پارچه و همچنین خنک بودن آن و انتخاب رنگ ‌های مناسب دقت بیشتری داشته باشم.

انواع پارچه های مناسب لباس بیمار کدام اند؟

می‌ دانیم که محیط های بیمارستانی به دلیل حساسیت های بالا باید به دور از هر گونه ویروس و میکروب و باکتری باشند و برای مدیریت بهترین فضا در هنگام انتخاب پارچه های مورد استفاده باید دقت بیشتری شود.
به همین سبب کارخانجات نساجی اقدام به تولید پارچه های مختلف مورد نیاز مراکز درمانی و بیمارستانی کرده ‌اند تا با رفع نیاز آنها سود قابل ملاحظه را نیز به دست آورند.
چندین نوع پارچه تولید شده است که امکان استفاده از آنها در بخش‌ های مختلف بیمارستان ها وجود دارد. اما از چند مدل پارچه می توان برای تولید لباس بیمار استفاده کرد که در اینجا به طور مختصر به آنها اشاره می کنیم از جمله:

  • پارچه یکبار مصرف بیمارستانی: این پارچچه جزء تولیدات جدید صنعت نساجی است و با استفاده از پلیمرهای مخصوص تولید می‌ شود. به دلیل داشتن ویژگی های خاصی مانند لطافت بالا ضدحساسیت بودن و تنوع در گرماژ از این پارچه ها در بخش‌ های مختلف بیمارستان و به خصوص برای تولید لباس بیمار استفاده گسترده می شود، مهم ترین ویژگی این پارچه یکبار مصرف بودن آن می باشد.
  • پارچه تترون بیمارستانی: که جزء پرمصرف ترین ها برای تولید لباس بیمار است و به دلیل ضدآب ژاول بودن و بدن نما نبودن معمولاً مراکز درمانی توجه ویژه‌ای به این پارچه ها دارند. نرمی و لطافت بافت این پارچه و همچنین وجود تنوع رنگ بندی بسیار ملایم در این پارچه ها از استقبال بیشتری برخوردار شده است.
  • پارچه ترگال بیمارستانی: این نوع پارچه به صورت خمی یا راکتیو مورد رنگرزی قرار می گیرد که در برابر شستشوهای مداوم هیچ گونه تغییر رنگی در آن ایجاد نمی شود به دلیل داشتن گرماژهای متنوع می توان از آن در تولید لباس های بیماران نیز استفاده کرد‌.
  • پارچه فلامنت بیمارستانی: این پارچه از الیاف فیلامنت و ارزان تر تولید می‌ شود و در رنگ‌ های ملایم صورتی، آبی و سبز بیشترین عرضه را دارد به همین جهت برای تهیه لباس های ارزان قیمت بیماران از این نوع پارچه میتوان استفاده نمود.
  • پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی: این پارچه‌ ‌ها از ترکیب با الیاف طبیعی است که می ‌توان از آن برای افرادی با پوست های حساس تر استفاده نمود این پارچه به دلیل وجود الیاف پنبه کاملا سبک و خنک می باشد.

پارچه اسپان باند آبی برای لباس بیمار

مشخصات پارچه اسپان باند آبی لباس بیمار

در بین تنوع بالای پارچه های مورد استفاده در تولید لباس بیمار در حال حاضر یکی از پر استفاده ترین آنها پارچه اسپان باند می باشد.
پارچه های اسپان باند در گرماژ های متنوع تولید می گردد که هر گرماژ آن مناسب برای استفاده در بخش های خاص بیمارستانی و صنایع دیگر است.
همچنین تنوع رنگی در این پارچه ها نیز بسیار بالا است و برای هر مورد استفاده می توان به راحتی انواع رنگ بندی های پارچه های اسپان باند را پیدا نمود.
یکی از پارچه های اسپان باند که از استقبال بی نظیری برخوردار شده به خصوص در شرایط حال حاضر پارچه اسپان باند آبی لباس بیمار می باشد.
در صورتی که بخواهید درباره مشخصات پارچه اسپان باند آبی مخصوص لباس بیمار اطلاعاتی را به دست آورید خوب است بدانید که این پارچه از گرماژ بین ۴۰ تا ۵۰ گرم برخوردار است و همچنین مناسب‌ ترین عرض برای دوخت لباس بیمار ۱۶۰ سانتی متر می باشد.
انتخاب این گرماژ ها سبب می‌ شود تا این پارچه‌ ها به هیچ عنوان بدن نما نباشند و بیماران بدون هیچ استرسی با رعایت تمامی نکات اخلاقی از این لباس‌ ها استفاده ‌کنند.
انتخاب رنگ آبی برای لباس بیماران سبب ایجاد آرامش بیشتر در بیمار می شود در نتیجه اغلب مراکز بیمارستانی دولتی طبق شرایط خاصی از این رنگ ها به کار می برند.
در مورد پارچه های مخصوص لباس بیمار خوب است بدانید که این پارچه به هیچ عنوان کلفت نمی‌ باشد و کاملاً دارای وزن سبک و لطیف است و در حین استفاده بیمار در آن احساس گرمای بیش از حد نمی‌ کند.
مهمترین مشخصه پارچه های اسپان باند بیمارستانی ضد حساسیت بودن این پارچه ها از لحاظ نوع الیاف بکار برده شده و همچنین کیفیت بالای رنگ در این پارچه ها می باشد.

از کجا بهترین پارچه اسپان باند را بخریم؟

از آنجا که پارچه های اسپان باند ومنسوجات پرکاربرد در بخش‌های مختلف صنایع و به خصوص در صنعت پزشکی می باشد، حجم های خرید و فروش آن بسیار بالا است.
اما برای تمامی مراکز تولیدی و صنایع مختلف به این پارچه نیاز دارند مهم است که این پارچه‌ ها را با کیفیت و قیمت های مناسب تر تهیه کنند.
از کجا بهترین پارچه اسپان باند را بخریم؟
این سوالی است که ممکن است برای هر کدام از خریداران تازه وارد به دنیای پارچه ها به وجود بیاید.
توصیه ما به خریداران پارچه های اسپان باند این است که ابتدا به شناخت مشخصات و ویژگی ‌های خاص این پارچه ها بپردازید و پس از دریافت اطلاعات کافی به دنبال مرکز عرضه مستقیم و بدون واسطه باشید که دسترسی به این مرکز از چند روش امکان پذیر است.
در اینجا چند مرکز ارائه پارچه های اسپان باند به شکل مستقیم و بدون واسطه را معرفی می‌ کنیم:

  1. مراجعه مستقیم به کارخانجات تولید کننده پارچه های اسپان باند برای دریافت ایده آل ترین قیمت و بهترین کیفیت
  2. انتخاب نمایندگی های مستقیم عرضه این محصولات برای دسترسی به تنوع بالای پارچه های اسپان باند
  3. انتخاب سایت های آنلاین معتبر به عنوان یکی از بهترین مراکز عرضه باکیفیت ترین پارچه های اسپان باند
  4. بنکداری ها و عمده فروشی های موجود در بازارهای بزرگ

با بررسی دقیق موارد ذکر شده می توانید خرید پارچه اسپان باند را به بهترین شکل ممکن از لحاظ اقتصادی و کیفیتی انجام دهید در صورتی که مناسب ترین مراکز فروش را انتخاب کنید پس تا پایان این مطالب همراه ما باشید.

پارچه اسپان باند آبی برای لباس بیمار

راهنمای خرید پارچه یکبار مصرف بیمارستانی در رنگبندی مختلف

می ‌دانیم که پارچه های یکبار مصرف در تنوع بالای رنگی تولید و به بازار عرضه می شوند و با توجه دقیق به این تنوع بالا و موارد استفاده و کاربرد می توانید بهترین انتخاب ها را داشته باشید.
اگر بخواهید از راهنمای خرید پارچه یکبار مصرف بیمارستانی در رنگ بندی های مختلف آن استفاده کنید می توانید به بهترین نتایج ممکن دست پیدا نمایید.
در اینجا ما سعی می کنیم تا مطابق این راهنمای خرید برخی از رنگ های پر استفاده در بخش‌های مختلف بیمارستان را ذکر کنیم:

  • از پارچه اسپان باند با رنگ های آبی و صورتی بیشترین استفاده را برای تولید لباس بیمار در بخش‌ های مختلف بیمارستانی می‌ ‌کنند.
  • از پارچه های اسپان باند با رنگ سبز و همچنین آبی پررنگ برای تولید انواع گان و شان جراحی استفاده می شود.
  • از رنگ های سفید بیشتر به عنوان روانداز و زیرانداز مخصوص بیماران در بخش های مختلف به کار می برند.
  • از رنگ های مشکی، طوسی، صورتی، لیمویی و سفید برای تولید انواع مختلف ماسک استفاده می‌ کنند.
  • رنگ های مشکی، کرم و قهوه ای بیشتر برای تولید انواع ساک وسایل بیماران استفاده می شود.
  • از رنگ های آبی کمرنگ بیشتر برای تولید انواع روکش کفش و کلاه یکبار مصرف استفاده می گردد.
  • با توجه به موارد ذکر شده دریافتیم که چه رنگ هایی جزء پرکاربردترین ها در بخش های مختلف بیمارستانی می باشد.

قیمت پارچه اسپان باند برای گان و لباس بیمار

استفاده از پارچه های اسپان باند برای تولید گان و لباس بیمار جزء پرمصرف ترین ها در بخش های مختلف بیمارستانی می باشد که حجم خرید و فروش این پارچه ها بسیار بالا است.
برای مراکز تولید لباس بیمار و همچنین گان و شان جراحی به دست آوردن قیمت پارچه بی بافت اهمیت زیادی پیدا می‌ کند.
از آنجا که برخی از رنگ ها، گرماژها و همچنین عرض های پارچه های اسپان باند موارد استفاده و کاربرد های بیشتری دارند، ممکن است که در بازارهای فروش با تنوع قیمتی برای این محصولات روبه‌رو شوید.
با بررسی دقیق عوامل موثر بر قیمت پارچه گان و همچنین پارچه لباس بیمار می توانید این محصولات را با اطلاعات بالاتر و اطمینان بیشتر تهیه کنید.
در اینجا سعی می‌ کنیم تا برخی از عوامل مهمی که ممکن است بر این پارچه ها تأثیرات مستقیم داشته باشند را بیان کنیم:

  • توجه به عرض و گرماژ پارچه های اسپان باند
  • انتخاب پارچه های اسپان باند به صورت چند لایه
  • طول طاقه های پارچه های اسپان باند خریداری شده
  • داشتن ویژگی هیدروفیل یا واترپروف
  • آنتی باکتریال بودن پارچه های اسپان باند

البته خوب است بدانید که انتخاب نوع مراکز عرضه و فروش و همچنین حجم سفارش برای خرید از آیتم هایی است که می تواند بر قیمت این پارچه ها تاثیرات مستقیم داشته باشد.
در حال حاضر به دلیل شرایط خاص جامعه حجم استفاده از پارچه های اسپان باند برای تولید پارچه لباس بیمار و همچنین گان و شان جراحی بسیار افزایش پیدا کرده است.
تغییرات جزئی در قیمت های این پارچه ها به بازار می ‌تواند نقش تاثیر گذاری را در هزینه‌ های مراکز تولیدی داشته باشد.

پارچه اسپان باند آبی برای لباس بیمار

نمایندگی رسمی فروش پارچه اسپان باند بافتیران بدون واسطه

در بین تنوع بالای پارچه های اسپان باند که در بخش‌ های مختلف مرکز درمانی مورد استفاده قرار می گیرند یکی از این محصولات پارچه اسپان باند آبی برای لباس بیمار می باشد.
به دلیل این که در حال حاضر استفاده از این پارچه برای تولید لباس بیماران بستری کمتر از ۴۸ ساعت بیماران بستری در بخش های خاص و عفونی و همچنین مراکز ام آر ای و ارتوپدی حجم استفاده از این لباس در بیمارستان ها افزایش پیدا کرده است.
مراکز تولید کننده این البسه به دنبال یافتن مجموعه‌ ای مستقیم و بدون واسطه برای خرید این پارچه می باشند.
این مجموعه به عنوان نمایندگی رسمی فروش پارچه اسپان باند بافتیران به شکل مستقل فعالیت می ‌کند و در ارائه محصولات خود به هیچ واسطه اجازه ورود و دخالت نمی دهد.
از آنجا که کارخانجات اسپان باند بافتیران جزء برترین ها در حوزه تولید پارچه های یکبار مصرف می باشند. با انتخاب این نمایندگی رسمی و خرید از این مجموعه می توانید هم از کیفیت و هم از قیمت های عرضه شده اطمینان کافی را داشته باشید.
همچنین نمایندگی رسمی با امکان خرید اینترنتی پارچه اسپان باند و جوراب واریس امریکایی برای خریداران در اقصی نقاط کشور راه های سفارش آسان را به وجود آورده است.
این مجموعه تلاش می ‌کند تا پارچه های اسپان باند را در تنوع بالا از لحاظ عرض، گرماژ، ضخامت، رنگ بندی و همچنین در دو نوع هیدروفیل و آب گریز در دسترس خریداران حضوری و خریداران اینترنتی قرار دهد تا هر مشتری بنا بر نیاز خود بتواند این پارچه‌ها را تهیه کند.

با انتخاب این مجموعه می توانید با کمک گرفتن از راهنمایی های مشاوران آگاه حاضر در آن بهترین انتخاب ها را انجام داده و سفارشات خود را به آسان ترین شکل ممکن ثبت کرده و در سریع ترین زمان تحویل بگیرید.
به این مطلب امتیاز دهید
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه اسپان باند سه لایه

قیمت پارچه اسپان باند سه لایه + مصارف+ نکات مهم خرید

قیمت پارچه اسپان باند سه لایه در بازار با توجه به مصارف عمده این پارچه …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟