فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / قیمت پارچه اسپان باند سه لایه + مصارف+ نکات مهم خرید

قیمت پارچه اسپان باند سه لایه + مصارف+ نکات مهم خرید

قیمت پارچه اسپان باند سه لایه در بازار با توجه به مصارف عمده این پارچه اهمیت پیدا می کند. جهت آشنایی با برخی از نکات مهم، خرید پارچه یکبار مصرف و دسترسی به بهترین قیمت اسپان باند اصفهان با کارشناسان فروش مجموعه ارتباط بگیرید.
پارچه اسپان باند سه لایه جزء پارچه های مستحکم در برابر میکروب، باکتری و کشش و سایش است. به همین جهت جزء پراستفاده ترین منسوجات یکبار مصرف در مراکز درمانی و بیمارستانی قرار می گیرد.
شناخت برندهای معتبر تولید کننده مانند تولید کنندگان اصفهان و آشنایی با پارچه اسپان باند بافتینه موجب می ‌شود تا در هنگام خرید با توجه به نکات مهم بهترین نوع پارچه را انتخاب کنید.
جهت آشنایی با بهترین قیمت پارچه اسپان باند سه لایه و جوراب شلواری مشکی و به دست آوردن قیمت اسپان باند ۹۰ گرمی در بازار به دلیل استفاده بیشتر از این نوع پارچه بهتر است با مراکز خرید آنلاین ارتباط بگیرید.

معرفی پارچه اسپان باند نبافته

قیمت آنلاین پارچه اسپان باند

پارچه اسپان باند نبافته فاقد هرگونه رشته های در هم تنیده است که به شکل مستقیم و منظم الیاف تار و پود در یکدیگر بافته شده باشند. اما ساختار داخلی این پارچه از یک نظم خاصی برخوردار است چرا که این پارچه با کنار هم قرار گرفتن الیاف فیلامنت به صورت لایه عنکبوتی و منظم تولید شده است.
تمامی الیافی که در کنار یکدیگر با کمک دستگاه کلندر قرار می گیرند، باید توسط روش های مختلفی به یکدیگر متصل شوند. شیوه اتصال این الیاف به یکدیگر سبب به وجود آمدن پارچه های یکبار مصرف با ویژگی های متفاوت می گردد. زمانی که یک پارچه مستحکم و متراکم پدید آید، عمل قرار گیری الیاف ادامه پیدا می کند.
در روند تولید پارچه اسپان باند نبافته به هیچ عنوان از الیاف طبیعی معمول در روند تولید پارچه ها مانند پشم، پنبه، یا ابریشم استفاده نمی کنند. این پارچه را با کمک پلیمرهای ذوب شده در دستگاه اکسترودر تولید می نمایند. این پلیمرها از چندین دسته و گروه تشکیل شده که هر کدام ویژگی های خاصی به پارچه های تولیدی می دهد.
به طور عمده روش اتصال الیاف فیلامنت به یکدیگر روش اتصال فیبرها است که فیبرها را با کمک پیوند مکانیکی، پیوند شیمیایی و پیوند حرارتی به یکدیگر وصل می کنند. در تمام پروسه اتصال الیاف از دستگاه هایی برای ایجاد فشار و گرما و ذوب سطحی پلیمرها به کار می برند.
این پارچه های بافته دارای وزن بسیار سبک و ضعیف تر از پارچه های سنتی است و به دلیل داشتن دوام و تراکم کمتر از آنها برای دوخت منسوجات یکبار مصرف استفاده می کنند. به دلیل قیمت ارزان و انعطاف پذیری بالا از این پارچه ها در صنایع زیادی به کار می برند. به همین سبب کارخانجات نساجی سرمایه گذاری های بیشتری بر روند تولید این پارچه صرف می نمایند.
از مهمترین موارد کاربرد پارچه اسپان باند سوزنی می ‌توان به این پارچه در صنعت پزشکی اشاره کرد که در تمامی بخش های یک بیمارستان می توانیم پارچه را جایگزین پارچه های سنتی نماییم. به همین سبب کارخانجات تولید کننده سعی دارند تا پارچه های مناسب برای استفاده در محیط های بیمارستانی تولید کنند.

بررسی ویژگی های پارچه اسپان باند سه لایه

پارچه اسپان باند جزء پارچه های نسل جدید بوده که شیوه های تولید مختلفی در کارخانجات نساجی دارد. آشنایی با شیوه های تولید و ویژگی های هر کدام از پارچه ها کمک می کند تا انتخاب های بهتری انجام دهید.
همانطور که می دانیم با کنار هم قرار گرفتن الیاف فیلامنت و شیوه های اتصال آنها به روش باندینگ، حرارتی یا شیمیایی پارچه های یکبار مصرف تولید می گردد. این پارچه از ضخامت بسیار کمی برخوردار بوده و در بسیاری از شرایط به دلیل نازک بودن نمی توان به راحتی از آن استفاده کرد.
کارخانجات نساجی برای رفع این دغدغه و مشکل و کاربردی کردن پارچه های یکبار مصرف با کمک دستگاه های پیشرفته و بروز، پارچه های اسپان باند چند لایه را تولید کرده اند. در این میان پارچه اسپان باند سه لایه که با علامت ۳s آن را نشان می دهند، جزء پارچه های مرغوب و باکیفیت بالا قرار می گیرد.
پارچه سه لایه اسپان باند جزء پارچه های با کیفیت بالا و دوام و ماندگاری خوب است. این پارچه در بازارهای خرید و فروش نیز مورد توجه بیشتر خریداران عمده قرار می گیرند، زیرا از این پارچه برای تولید انواع مختلف البسه که نیاز به پوشش بالایی دارد به کار می برند.
به عنوان مثال در کارگاه های تولید ماسک یا تولید لباس های مخصوص ایزوله و تولید لباس های صنعتی سنگین از این نوع پارچه به کار می برند. زیرا از برخی مشخصات و ویژگی ها برخوردار است که در ادامه به ذکر آنها می پردازیم:

  • به دلیل داشتن سه لایه در برابر نفوذ هر گونه میکروب، باکتری و بیماری مقاومت بالایی دارد.
  • امکان نفوذ آب از این سه لایه پارچه به سختی وجود داشته و می تواند در محیط های مرطوب محافظ خوبی محسوب شود.
  • با وجود سه لایه مستحکم قابلیت تنفس پذیری در این پارچه همچنان وجود داشته و در محیط های مختلف تنفس را برای افراد آسان تر می کند.
  • مناسب بودن قیمت پارچه اسپان باند سه لایه به نسبت کیفیت بالا از ویژگی های منحصر به فرد آن به شمار می آید.

پارچه های تولید شده در کارخانه بافتینه جزء مرغوب ترین منسوجاتی است که در حال حاضر به صورت چند لایه و تک لایه در بازار ارائه می گردد. قیمت پارچه اسپان باند بافتینه با توجه به کیفیت بالا و کاربرد گسترده، مناسب است. پس انتخاب یک تولید کننده مطرح برای تهیه این نوع پارچه های حساس جزء اولویت‌ های خرید قرار می گیرد.

بررسی مهمترین مصارف پارچه اسپان باند

پارچه اسپان باند 60 گرم

در بررسی پارچه اسپان باند در یافت اینکه این پارچه به صورت چند لایه تولید می گردد هر چقدر تعداد لایه ها بیشتر باشد در نتیجه کیفیت پارچه بالاتر رفته و می تواند در برابر میکروب آلودگی مقاومت کند.
تنوع بالای تولیدات پارچه یکبار مصرف و جوراب شلواری پنتی اصل در بازار سبب شده تا مصارف این پارچه نیز افزایش پیدا کند و در صنایع مختلف ردپای این پارچه مشاهده می گردد. چرا که این پارچه ها بسیار ظریف و نفوذ ناپذیر بوده و می تواند در برابر مایعات مقاومت بالایی از خود نشان بدهد.
در این بخش به بررسی مهمترین مصارف پارچه اسپان باند در صنایع می پردازیم:

در صنعت کشاورزی

در بخش های مختلف صنعت کشاورزی از بسته بندی محصولات و مواد غذایی گرفته تا بسته بندی کود و پوشش مناسب گلخانه پرورش قارچ و همچنین پوشش زمین های زراعی برای محافظت از سرما در آبیاری های شبانه کاربرد دارد.

صنایع اتومبیل سازی

از نوع خاص این پارچه ها در صنعت اتومبیل سازی به عنوان عایق صدا، در بخش رنگرزی و به جهت تزئینات داخلی خودرو و مشخص کردن خطوط رنگ به کار می برند.

صنعت راه و ساختمان

از این پارچه در صنعت راه و ساختمان استفاده گسترده می ‌شود و به جهت روکش ساختمان های نیمه ساز و محافظت از عابرین در حین عبور از پیاده رو و خیابان از نوع ضخیم این پارچه استفاده می کنند، برای تولید دیوارهای پیش ساخته و بسیاری از قالب بندی ها کاربرد دارد.

صنعت پزشکی

صنعت پزشکی جزء مهمترین صنایع است که از پارچه های یکبار مصرف به صورت مستقیم و غیر مستقیم در بخش ‌های مختلف آن استفاده می ‌شود. این نوع پارچه برای دوخت انواع لباس بیمار، لباس پزشکان در اتاق عمل، کاورهای محافظتی، ماسک، تولید لوازم بهداشتی بانوان و کودکان و بسیاری از موارد دیگر کاربرد دارد.

صنعت محیط زیست

از این پارچه در صنعت محیط زیست برای جمع کردن آلودگی های نفتی از دریاها و همچنین جهت استفاده در قفس کبوتر و حیوانات خانگی استفاده می کنند.

نکات مهم در خرید پارچه یکبار مصرف

ارزان ترین پارچه اسپان باند بیمارستانی

از بزرگترین دغدغه های خریداران در هنگام تهیه پارچه اسپان باند انتخاب نوع مناسب این پارچه می باشد. در واقعیت شناخت ویژگی های هر پارچه و شناخت پارچه مورد نیاز خود در بخش های مختلف صنایع یک عامل بسیار مهم است.
در صورتی که خریدار تمامی ویژگی ها و خصوصیات مورد نیاز خود را بشناسد، در بازارهای عرضه و فروش کار ساده تری داشته و می ‌تواند با پیدا کردن این ویژگی ها به راحتی پارچه مورد نظر را تهیه کند.
استفاده از راهنمای خرید برخی از مراکز فروش بسیار مهم بوده و کمک می ‌کند تا افراد انتخاب های بهتری انجام دهند. گاهی اوقات راهنمایی ها به حدی ذهن خریدار را دچار تغییر می کند که به طور کل سفارش خود را تغییر می دهد.
انتخاب مراکز عرضه و فروش معتبر که در این حوزه به شکل حرفه ‌ای فعالیت می کنند، موجب می‌ شود تا خریدهایی مناسب انجام دهید. پس از انتخاب این مراکز برای تهیه پارچه های یکبار مصرف به صورت عمده تأثیر زیادی در خریدهای مقرون به صرفه دارد.
در این بخش به چند نکته مهم و کاربردی اشاره می‌ کنیم تا با توجه به آنها پارچه اسپان باند درجه یک و باکیفیت را تهیه کنید:

بررسی ثبات رنگ پارچه ها

بررسی کردن ثبات رنگ پارچه یکبار مصرف به خصوص در مواقعی که نیاز است از این پارچه در صنعت پزشکی استفاده شود اهمیت زیادی پیدا می ‌کند. با کشیدن یک پارچه سفید بر سطح طاقه پارچه می توانید این نکته را بررسی کنید.

بررسی جنس پارچه

پارچه های یکبار مصرف را از پلیمرهای بدست آمده از مواد پتروشیمی تولید می کنند زیرا هر کدام از این پلیمرها کیفیت و ویژگی خاصی دارند. شناخت آنها کمک می ‌کند تا برای هر محیطی پارچه مناسب تهیه شود.

انتخاب رنگ مناسب

انتخاب رنگ از پارامترهای بسیار مهمی بوده که به خصوص در زمانی که قرار است از این پارچه ها برای دوخت البسه استفاده کنند. انتخاب رنگ های در خور شأن و شخصیت افراد و متناسب با جنسیت آنها موجب به وجود آوردن احساس بهتر در هنگام پوشیدن این البسه می گردد.

شناخت ویژگی های آنها

این نوع پارچه ها در دو ویژگی مهم واترپروف و هیدروفیل تولید می ‌شوند که شناخت ویژگی هرکدام و انتخاب نوع مناسب با توجه به کاربرد پارچه موجب شده تا در بهترین شرایط از آن استفاده نمایند.

قیمت پارچه اسپان باند سه لایه چگونه مشخص می شود؟

پارچه اسپان باند سه لایه با توجه به نوع پلیمری که در روند تولید آن مورد استفاده قرار گرفته است، از ویژگی های متفاوتی برخوردار می گردد. البته نرخ این پارچه ‌ها نیز با توجه به نوساناتی که پلیمرها در بازار بورس پیدا می کنند تغییر می یابد.
داشتن لیست قیمت پارچه اسپان باند سه لایه موجب می شود تا خریداران عمده در امر خرید خود انتخاب های بهتری از لحاظ حجم پارچه انجام دهند. چرا که نرخ این پارچه ها در بازار با نوسانات زیادی روبرو است.
قیمت اسپان باند اصفهان با توجه به کیفیت بالای این پارچه و تمرکز کارخانجات تولید کننده در این منطقه به دلیل وجود رقابت بالا، بسیار مناسب ارائه می گردد. بدین ‌صورت همه مصرف کنندگان می ‌توانند در حجم های عمده و متناسب با شرایط کاری خود این پارچه ها را تهیه نمایند.
اما اگر به دنبال یافتن نحوه مشخص شدن نرخ پارچه های اسپان باند سه لایه در بازار هستید، در ادامه به برخی از نکات مهم در این زمینه می‌ پردازیم:

  • بررسی برند تولید کننده جزء عوامل بسیار مهم بوده که باید مد نظر قرار بگیرد.
  • بررسی کیفیت سه لایه پارچه که به صورت سه لایه اسپان باند یا یک لایه ملت بلون در میان آن قرار گرفته، ویژگی پارچه را تغییر می دهد.
  • رنگبندی این پارچه هر چقدر متنوع تر باشد، امکان تولید آن در کارخانه با هزینه بیشتر به وجود می آید.

انتخاب مراکز عرضه و فروش مستقیم و بدون واسطه یک راه حل بسیار مناسب محسوب می ‌شود. زیرا در این مرکز هیچ نوع واسطه و دلالی حضور ندارد و با قیمت درب کارخانه می توان پارچه ها را ارائه نمود.

خرید اینترنتی بارچه اسپان باند از کارخانه

قیمت پارچه اسپان باند

در بین روش های متعددی که امکان خرید پارچه یکبار مصرف فراهم می آید انتخاب روش هایی که واسطه ها در آن حضور پیدا نکنند اهمیت دارد چرا که امکان دسترسی به کیفیت بالای پارچه در کنار قیمت مناسب و مقرون به صرفه فراهم می گردد.
خرید اینترنتی پارچه اسپان باند از کارخانه توسط این مجموعه محیا گشته است. چرا که تمامی منسوجات مورد نیاز خریداران را مستقیم از درب کارخانه تولید کننده ارسال می کند. در این پروسه توزیع قیمت اسپان باند ۹۰ گرمی یا هر نوع اسپان باند دیگری متناسب با قیمت اعلام شده در کارخانه به دست مشتری می رسد.

معمولاً این مرکز با فراهم آوردن امکان خرید آنلاین اقصی نقاط کشور در کمترین روز کاری پارچه های خریداری شده را ارسال می کند. به همین جهت فقط کافیست یک بار از آنها خرید کنید تا تجربه یک خرید لذت بخش را به دست آورید. دسترسی به بهترین قیمت پارچه اسپان باند سه لایه فقط از طریق این مجموعه محیا است، پس با کارشناسان فروش آن ارتباط برقرار کنید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه اسپان باند قیمت

پارچه اسپان باند قیمت عمده با خرید از درب کارخانه

پارچه اسپان باند و جوراب واریس verna قیمت عمده و مناسبی را به همراه خواهد …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟