فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / بهترین قیمت فروش پارچه اسپان باند اصفهان

بهترین قیمت فروش پارچه اسپان باند اصفهان

قیمت پارچه اسپان باند و جوراب واریس sigvaris تولید برترین کارخانجات نساجی اصفهان، در نمایندگی رسمی فروش پارچه های یکبار مصرف، همان قیمت دست اول کارخانه است. بهترین کیفیت و قیمت را از این مجموعه بخواهید.
امروزه که دنیا خود را با بیماری منحوسی چون کرونا مشغول نموده، شاهد نقش پر رنگ تر واحدهای نساجی در جای جای دنیا شده ایم.
با توجه به اهمیت رعایت مسائل بهداشتی چه برای افراد جامعه و چه برای کارکنان و پرسنل بیمارستان ها، بیش از پیش اهمیت پارچه های بیمارستانی و استریل، دیده می شود.
یکی از پرفروش ترین پارچه ها در اوضاع کنونی، پارچه اسپان باند است که امروزه با نام هایی همچون پارچه یکبار مصرف، پارچه بی بافت، پارچه سوزنی و غیره در میان بازاریان و عامه، شناخته شده می باشد.
آیا می دانید که با نوجه به افزایش میزان تقاضا پیرامون انواع پارچه های یکبار مصرف اسپان باند، ممکن است قیمت و کیفیت این پارچه به خودی خود تحت تأثیر قرار بگیرد؟
آیا می دانید که اهمیت استفاده از پارچه های اسپان باند در تولید منسوجات مختلف پزشکی و بیمارستانی، ایجاب می کند تا این پارچه در تیراژهای بالایی تولید و روانه بازار گردد؟
دو مورد فوق، جدای از هم نیستند، یعنی اینکه متأسفانه ممکن است توسط برخی از تولیدی ها و عرضه کنندگان پارچه های اسپان باند، شاهد کیفیت پایین پارچه ها و از طرفی قیمت گران این پارچه ها باشیم.
در این میان، این تولیدی های البسه و منسوجات یکبار مصرف بهداشتی و بیمارستانی هستند که اگر بودجه کمی داشته یا تازه تأسیس باشند، قطعا کار سختی را در پیش رو، جهت تأمین نیاز پارچه ای خود داشته اند.
در اینجاست که وجود یک نمایندگی معتبر فروش مستقیم انواع پارچه اسپان باند می تواند گره گشای مشکلات تأمین نیاز پارچه ای این تولیدی ها، به انواع پارچه اسپان باند ارزان اما باکیفیت باشد.
خوشبختانه گروه بازرگانی پارچه پارادا یکی از معتبرترین نمایندگی های فروش عمده پارچه اسپان باند اصفهان و تولیدی کارخانجات نساجی برتر کشور است که هم اکنون پیشنهادات ویژه ای را برای خریداران و مشتریان دارد.
پیشنهاد می کنیم اگر خواهان خرید بهترین کیفیت و قیمت پارچه اسپان باند هستید، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

قیمت پارچه اسپان باند

کارخانه تولید پارچه اسپان باند اصفهان

بی شک در هنگام خرید انواع پارچه از بازارهای عمده فروشی و بنکداران پارچه، یکی از سوالات اولیه مشتریان این است که پارچه ی موجود، تولیدی کدام کارخانه می باشد؟
این موضوع کاملا به این نکته برمی گردد که مشتریان می دانند پارچه ای که در یک کارخانه معتبر و مجهز و البته با سابقه درخشان تولید شده، چیزی از نظر کیفیت کم ندارد.
پس یکی از اولین راهکارها قبل از اینکه خریداران پارچه اسپان باند بتوانند بهترین کیفیت از این پارچه مصرفی را خریداری کنند، شناخت کارخانجات معتبر تولید کننده پارچه های اسپان باند بوده است.
در حال حاضر اصفهان قطب صنعت نساجی پارچه در کشور ما محسوب می گردد که اتفاقا دارای کارخانجاتی فعال در زمینه تولید انواع پارچه اسپان باند نیز می باشد.
در این کارخانجات، بکارگیری ماشین آلات مجهز، مواد اولیه مرغوب و مهم تر از آن استفاده از کادر اجرایی مجرب، همه و همه می توانند در کیفیت برتر تولیدی این کارخانجات، نقش فزاینده ای را داشته باشند.
از آنجه که عمده مصارف پارچه یکبار مصرف یا پارچه های بی بافت، در صنعت پزشکی و بیمارستانی بوده، لزوم بکارگیری مواد اولیه مرغوب جهت تولید هر چه استریل و بهداشتی تر این پارچه، اهمیت زیادی داشته است.
اغلب واحدهای تولیدی البسه و منسوجات بیمارستانی، می خواهند خودشان مستقیما از درب کارخانجات معتبر پارچه اسپان باند اصفهان، نیاز پارچه ای خود را خریداری کرده باشند.
اما بی شک این موضوع مشمول هزینه های اضافی جهت رفت و آمد می گردد و حتی می تواند منجر به اتلاف وقت آنها نیز شده باشد.

راهکار مهم و اساسی جهت خرید مستقیم از کارخانه تولید پارچه اسپان باند اصفهان، پیدا کردن نمایندگی های فروش مستقیمی است که بدون واسطه با این کارخانجات در ارتباط بوده و دو اصل کیفیت و قیمت را متناسب با هم به عرضه می رسانند.

پارچه اسپان باند و مصارف مهم امروزی آن

همانطور که متوجه شدید، پارچه های اسپان باند در دوران امروزی که قطعا مسائل بهداشتی از اهمیت جدی برخوردار بوده، یکی از پرمخاطب ترین پارچه ها در بازار پارچه به شمار می آید.
پارچه اسپان باند هیچ گونه تار و پودی ندارد و بر خلاف سایر پارچه ها که دارای نخ و الیاف تار و پود هستند، این پارچه بی بافت است.
قیمت تمام شده تولیدی بسیار مفرون به صرفه و کم در خط تولید پارچه اسپان باند، سبب شده این پارچه پس از عرضه به بازار هم قیمت چندان بالایی را نداشته باشد.
از مقوله قیمت پارچه اسپان باند که بگذریم، سایر خصوصیات و ویژگی های این پارچه سبب شده تا شاهد مصارف متنوع و گسترده ای از این پارچه بی بافت باشیم.
از جمله خصوصیات مهم و شناخته شده پارچه های اسپان باند، می توان به این موارد اشاره داشت:

  • آب دوست بودن یا آب گریز بودن
  • آنتی باکتریال بودن
  • آنتی یو وی و ضد اشعه خورشید بودن
  • سبک وزن بودن
  • تنوع بسیار بالا در کالیته رنگی
  • امکان تولید در چند لایه
  • قابلیت چاپ طرح های مختلف بر روی پارچه
  • تولید شده در گرماژهای متنوع

تمامی این خصوصیات و ویژگی ها منجر شده تا درصد زیادی از ضنایع امروزی در کشور، علاقه مند به استفاده از پارچه های یکبار مصرف بی بافت شده باشند.
بدین ترتیب از مهم ترین مصارف پارچه های اسپان باند نبافته، که مهم ترین و پرفروش پارچه در صنعت منسوجات بی بافت هستند، می توان این موارد را نام برد:

  • صنعت تبلیغات
  • صنعت کاور و بسته بندی های لوازم گوناگون
  • صنعت تولید انواع چرم مصنوعی
  • صنایع فیلترسازی
  • صنعت کشاورزی
  • صنعت راهسازی و عمران
  • صنعت بهداشتی و بیمارستانی

قیمت پارچه اسپان باند

در حال حاضر اگر چه در هر یک از صنایع فوق، نقش پر رنگی از پارچه های اسپان باند دیده می شود، اما نمی توان از اهمیت جدی تولید این پارچه برای صنایع بهداشتی و بیمارستانی، چشم پوشی کرد.
شایان ذکر است که بخش بزرگ و مهمی از تیراژ تولید یک کارخانه نساجی پارچه اسپان باند، در راستای بکارگیری این پارچه در صنعت پزشکی می باشد.
خصوصا امروزه که دنیا خود را درگیر بیماری واگیرداری چون کرونا می بیند، نیاز و اهمیت این پارچه، بیش از پیش شده است.
پارچه های اسپان باند پزشکی، به صورت آنتی باکتریال تولید شده، کاملا استریل هستند و در میان کالیته رنگی متنوع خود، در طیف رنگبندی هایی چون آبی، سفید، سبز و صورتی، بیشترین استفاده را در صنعت پزشکی داشته اند.

پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی، در عرض های ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متری قابلیت استفاده و مصارف گوناگون را داشته و غالبا در گرماژهای ۳۰ تا ۹۰ گرمی توسط تولیدی ها، بکار گرفته می شوند. اگر چه پارچه های اسپان باند در گرماژهای ۸ الی ۴۰۰ گرم توسط کارخانجات تولید می گردند، اما گرماژهای ذکر شده در خط فوق، بیشترین کاربرد را در صنعت پزشکی دارند.
آیا می دانید که از چند منظر، بکارگیری پارچه های اسپان باند و جایگزین نمودن آن در برخی مصارف بیمارستانی، اثرات مثبت و کاملا منحصربفردتری را خصوصا در زمان شیوع بیماری های ویروسی داشته است؟
در ادامه علاوه بر منظر مسائل بهداشتی، به دیگر بعد و جنبه استفاده زیاد از پارچه های اسپان باند در مراکز درمانی و بیمارستان ها، خواهیم پرداخت.

ضرورت استفاده از پارچه های یکبار مصرف برای بیمارستان ها

همه ما می دانید که بیمارستان ها و مراکز درمانی، مکان هایی هستند که رعایت مسائل بهداشتی در آنها، اهمیت فوق العاده ای داشته است.
در واقع جنبه بهداشتی قضیه در بیمارستان ها، یعنی حفظ سلامتی کارکنان بیمارستان ها و به دنبال آن مراجعه کنندگان و افراد بیمار و مورد بستری در بیمارستان ها، که خب بسیار حائز اهمیت هستند.
حال تصور کنید که یک بیماری ویروسی پاندمی هم در دنیا ظهور پیدا کرده که چیزی بالغ بر هزاران نفر در طول یک ۲۴ ساعت را، روانه بیمارستان ها و تخت های بستری می نماید.
عفونت، آلودگی و باکتری، به خودی خود در اغلب محیط های بیمارستانی، به سبب وجود بیماران گوناگون با علائم مختلف، وجود دارد، حال یک بیماری منحوسی چون کرونا هم به آن اضافه شده است!
در این شرایط، بیش از پیش نیاز به حفظ مسائل بهداشتی و رعایت نکات بهداشت فردی و عمومی در محیط های بیمارستانی خصوصا، احساس می گردد.
استفاده از البسه و منسوجات بیمارستانی یکبار مصرف، یکی از اصول اولیه در زمینه رعایت مسائل بهداشتی در بیمارستان ها بوده که سبب شده تا بازار خرید و فروش پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی، از همیشه داغ تر گردد.
گفتنی است که تولیدی های البسه و منسوجات بیمارستانی، از پارچه یکبار مصرف، جهت تولید منسوجات ذیل، استفاده می کنند:

  1. انواع ماسک های جراحی و ماسک های مخصوص پرسنل و بیماران
  2. انواع گان و شان بیمارستانی
  3. انواع لباس های ایزوله یکبار مصرف بیمارستانی
  4. تولید کاورهای کفش مخصوص بخش های کرونایی، بخش های مراقبت ویژه و اتاق های جراحی
  5. رو انداز و زیر اندازهای بهداشتی به خصوص تولید انواع زیر انداز مخصوص بیماران مورد بستری
  6. تولید لباس فرم برای بیماران بستری شده
  7. انواع پرده های بیمارستانی
  8. ملحفه های یکبار مصرف
  9. رو تختی و رو بالشتی و بسیاری از موارد دیگر.

بجز جنبه یا بعد مسائل بهداشتی، جنبه مسائل اقتصادی برای بیمارستان ها، خصوصا بیمارستان های دولتی، ایجاب می کند تا شاهد مصارف در تناژ بالا از انواع پارچه های اسپان باند باشیم.
به عنوان مثال، استفاده از پارچه های تترون بیمارستانی در برخی از مصارف فوق، مانند لباس فرم بیماران، انواع ملحفه و یا رو تختی، در برخی از بیمارستان ها مرسوم بوده است.
اما هزینه های زیاد خرید تناژ بالا پارچه تترون بیمارستانی و از طرفی هزینه هایی که بابت شست و شو و ضد عفونی کردن این پارچه می گردد، برای بیمارستان ها صرف اقتصادی ندارد.
امروزه حتی در تولید انواع گان و شان مخصوص اتاق های جراحی هم گاها از پارچه های کجراه بیمارستانی آبژاول نیز استفاده می کنند.
اما بی تردید بکارگیری پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی در تولید انواع البسه اتاق عمل، می تواند هم از نظر مسائل بهداشتی مهم باشد و هم از منظر مسائل اقتصادی، کاملا به صرفه تلقی گردد.
یک پارچه اسپان باند بیمارستانی خوب، کاملا استزیل، آنتی باکتریال و سبک وزن است که می تواند مصارف ویژه ای را در بسیاری از کاربردهای پزشکی داشته باشد.
پس دو شاخصه مهم، یعنی بهداشتی تر بودن منسوجات تولیدی از پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی و قیمت ارزان و کاملا مقرون به صرفه این پارچه، سبب شده تا امروزه بیشترین نرخ فروش را در بازار پارچه های بیمارستانی داشته باشند.
اما از آنجا که شاهد میزان تقاضای بالا از انواع پارچه های اسپان باند خصوصا در دوران کرونا هستیم، ممکن است توسط عده ای سودجو در بازار، کیفیت و قیمت واقعی از پارچه های اسپان باند بدست مشتریان نرسد.
آیا می دانید از کجا و چگونه می توان انواع پارچه یکبار مصرف ارزان و باکیفیت را به صورت عمده سفارش خرید داد؟

قیمت پارچه اسپان باند

از کجا پارچه اسپان باند ارزان و باکیفیت بخرم؟

دغدغه بسیاری از تولیدی های انواع البسه و منسوجات بیمارستانی، تأمین نیاز پارچه ای آنها، آن هم با قیمت و کیفیت متناسب با هم است.
چرا که این تولیدی ها می دانند اگر کیفیت پارچه های خریداری شده، پایین باشد، قطعا منسوجات تولیدی هم کیفیت پایینی داشته و مشتریان کمتری برای خرید آنها مراجعه می کنند.
در واقع افزایش قدرت فروش این مراکز تولیدی، رابطه مستقیمی با مرغوبیت پارچه های خریداری شده داشته است.
از طرفی قیمت تمام شده تولیدی نیز، برای تولیدی های خصوصا تازه تأسیس اهمیت جدی تری دارد. پس نیازمند به خرید پارچه مصرفی با کمترین قیمت تمام شده هستند.
امروزه شاید وجود داشته اند مراکز فروشی که کیفیت خوبی از پارچه های اسپان باند را عرضه کنند، اما آیا مراکزی را می شناسید که جدای از کیفیت، قیمت خوب و ارزانی را هم ارائه داده باشند؟
در دنیایی که در آن تجارت اینترنتی حرف اول را می زند، بنظر می رسد که شناخت نمایندگی ها و مراکز فروشی که ویژگی های ذیل را داشته، می تواند خریداران به سمت خرید پارچه اسپان باند ارزان و باکیفیت سوق داده باشد:

  • داشتن ارتباط مستقیم با بزرگترین کارخانجات تولیدی پارچه اسپان باند
  • حذف تمامی واسطه ها میان تولید کنندگان و مصرف کنندگان پارچه
  • ارسال کالیته رنگی پارچه به تمامی نقاط کشور
  • ارائه مشاوره های لازم قبل از خرید، جهت خریدی آگاهانه

هم اکنون گروه بازرگانی پارچه پارادا، یکی از نمایندگی ها و مراجع رسمی فروش عمده پارچه اسپان باند بیمارستانی در کشور به شمار می آید که دو اصل کیفیت و قیمت را متناسب با هم ارائه می دهد.

لیست قیمت پارچه اسپان باند با خرید مستقیم از درب کارخانه

لیست قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی ممکن است در روزهایی که میزان تقاضا از این پارچه زیاد است، تغییراتی حتی لحظه ای داشته باشد.
متأسفانه در این میان هستند افرادی سودجو که فقط به فکر جیب خود بوده و قیمت پارچه اسپان باند را بدون هیچ دلیل و مدرکی، آنطور که خودشان دوست دارند و برایشان می صرفد، به مشتری اعلام می دارند.
به طور کلی لیست قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی، وابسته به فاکتورهای ذیل است:

  • گرماژ پارچه
  • عرض پارچه
  • رنگ پارچه
  • کیفیت پارچه
  • میزان تناژ مورد سفارش

اما اگر خریداران بتوانند پارچه اسپان باند را از طریق نمایندگی های رسمی کارخانجات معتبر، مستقیما از درب کارخانه تحویل بگیرند، قطعا خریدی اقتصادی و مقرون به صرفه، شامل حال آنان خواهد گردید.

قیمت پارچه اسپان باند

نمایندگی فروش عمده پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی

این مجموعه مفتخر است که توانسته سال ها تلاش بی وفقه در زمینه ارائه انواع بهترین پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی و جوراب واریس tynor را از برترین کارخانجات تولیدی داشته باشد.

در حال حاضر تمامی خریداران عمده پارچه اسپان باند می توانند پس از انجام مشاوره های لازم پیرامون قیمت، انتخاب طیف رنگی، گرماژ و عرض مورد نظر، سفارش خرید خود را بدون نیاز به مراجعه حضوری ثبت کنند. کافیست همین حالا سفارش خود را ثبت کرده تا در کمترین روز کاری، آن را هر کجایی که هستید تحویل بگیرید.
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه اسپان باند سه لایه

قیمت پارچه اسپان باند سه لایه + مصارف+ نکات مهم خرید

قیمت پارچه اسپان باند سه لایه در بازار با توجه به مصارف عمده این پارچه …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟