فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / پخش عمده پارچه از کارخانه اسپان باند اصفهان

پخش عمده پارچه از کارخانه اسپان باند اصفهان

کارخانه پارچه اسپان باند اصفهان، پخش کننده مرغوب ترین پارچه های اسپان باند مورد نیاز بازار داخلی است که محصول را با قیمت ویژه ای در اختیار مشتریان قرار خواهد داد.

اگر فکر می کنید که همه پارچه ها و منسوجات موجود در بازار، منسوجاتی هستند که دارای بافت بوده و الیاف از جنس های مختلف تشکیل دهنده تار و پود آن ها هستند، سخت در اشتباهید. چون مدتی است که پارچه هایی در بازار توزیع می شود که پارچه های بدون بافت بوده و کلاً در بازار فروش با عنوان پارچه بی بافت، اسپان بی بافت و … شناخته می شود.
پروسه تولید این پارچه، کاملاً متفاوت از دیگر منسوجات می باشد و قرار است در اولین بخش این تاپیک، راجع به روند تولید آن و معرفی بهترین کارخانه های پخش کننده اش در ایران صحبت کنیم.
پس در صورتیکه قصد خرید لباس اتاق عمل زنانه و پارچه اسپان باند را داشته و آشنایی چندانی با این پارچه ندارید، توصیه می شود که ادامه بحث را همراه ما باشید تا اطلاعات خوبی درباره پارچه اسپان باند در اختیار شما عزیزان قرار دهیم و سهم کوچکی در تجربه خوب خرید شما داشته باشیم.

کارخانه پارچه اسپان باند اصفهان

کارخانه تولیدی ما در اصفهان، یکی از بهترین کارخانه های ایران است که محصولاتش حتی در بازار جهانی هم بسیار مورد توجه قرار گرفته است.
در کل اگر بخواهیم واضح تر بیان کنیم، باید بگوییم که قطب تولید پارچه اسپان باند، شهر صنعتی اصفهان است. درصد زیادی از اسپان باندهایی که در بازار توزیع می شوند، محصول کارخانجات اصفهانی هستند که بخشی از محصولات باکیفیت و مرغوب شان را روانه بازار فروش کشورهای مختلف می کنند.
در کارخانه پارچه اسپان باند ما، شرایط تولید به بهترین شکل ممکن فراهم است. شاید از خود بپرسید یعنی چه؟
باید گفت که بهترین مواد اولیه درجه یک در کارخانه تولیدی ما بکار گرفته می شود. این مواد اولیه برخی تولید داخل ایران بوده و برخی محصولات وارداتی از کشورهای دور و نزدیک است.
همچنین در کارخانه ما، دستگاه ها تماماً به موقع سرویس شده و تعمیر می شود. البته این در حالی است که دستگاه های تولید پارچه اسپان باند کاربردی ما، دستگاه های به روز و پیشرفته ای بوده و قابلیت های بسیار زیادی دارد. اصولاً بهترین تولید کنندگان زمانی که عمر مفید دستگاه های تولیدی شان گذشت، دستگاه های جدید، نو و با قابلیت های خاص وارد خطوط تولیدی خود می کنند.
حال که کارخانه پارچه اسپان باند در اصفهان را شناختید و از شرایط تولید در این کارخانه مطلع شدید، وقت آن رسیده که کمی هم درباره روند تولید و آماده سازی پارچه اسپان باند بدانید. مراحل تولید به شرح زیر است:

  • ورود مواد اولیه و الیاف مصنوعی به دستگاه اکسترودر
  • ذوب شدن مواد به خاطر قرار گرفتن در حرارت بالا
  • خروج مواد اولیه مذاب از سوزن تعبیه شده در دستگاه به صورت الیاف فیلامنت
  • تحت کشش قرار دادن الیاف تولیدی توسط دستگاه مخصوص
  • خنک شدن الیاف و به وجود آمدن پارچه اسپان باند
  • انتقال پارچه اسپان باند خام به بخش تکمیل و رنگرزی
  • طاقه پیچی کردن پارچه های خام یا رنگ شده

پارچه اسپان باند بعد از طی این مراحل، بسته بندی گردیده و روانه بازار فروش می شود. جالب است بدانید که اسپان باندها هم همانند دیگر پارچه ها از عرض های مختلف و گرماژهای گوناگون تشکیل شده اند تا نیاز مصرف کنندگان مختلف را برآورده سازند.

کارخانه پارچه اسپان باند

دلایل پرفروش بودن پارچه های یکبار مصرف چیست؟

لباس اتاق عمل پزشکی و پارچه های یکبار مصرف توانسته اند در بازار فروش، جای پارچه ها و منسوجات دارای بافت را بگیرند. اینکه افراد پارچه های یکبار مصرف را جایگزین پارچه های ترگال، تترون و … کرده اند، دلایلی دارد که در اینجا به آن ها اشاره می کنیم:

  1. ارزان قیمت بودن پارچه های یکبار مصرف: پارچه های یکبار مصرف به خاطر اینکه پروسه تولید نسبتاً ساده ای داشته و از طرفی، مواد اولیه ای که در خطوط تولیدی آن استفاده می شود، مواد اولیه کاملاً ارزان قیمتی است و دسترسی به آن آسان بوده، با قیمت منصفانه در بازار عرضه می شود.
  2. آسیب نزدن پارچه های یکبار مصرف به محیط زیست: درست است که پارچه های یکبار مصرف از الیاف مصنوعی ساخته شده اند، اما قابل بازیافت بوده و سلامت محیط زیست را به خطر نخواهند انداخت. اصولاً آن دسته از افرادی که حامی محیط زیست هستند، طرفدار پارچه های یکبار مصرف هم می باشند.
  3. محدودیت نداشتن موارد مصرف پارچه یکبار مصرف: جالب است بدانید که موارد مصرف پارچه های یکبار مصرف، محدود به چیز خاصی نیست. یعنی در موارد بسیاری می توان از پارچه های یکبار مصرف استفاده کرد و آن را جایگزین دیگر پارچه های مصرفی قرار داد.

پس مسلماً با مطالعه موارد ذکر شده، توجیه شده اید که چرا و به چه دلیل پارچه های یکبار مصرف پرفروش هستند.
در نظر داشته باشید که سطح کیفیت پارچه اول از هر چیز بر میزان فروش و جا افتادن آن در بازار تاثیر دارد. به همین خاطر است که کارخانه های تولیدی مختلف از جمله ما، در صدد تولید پارچه هایی با مرغوبیت قابل قبول هستیم تا بتوانیم نظر خریداران زیادی را به سمت خودمان جلب کنیم.
به همین خاطر است که جز مواد اولیه مرغوب و دستگاه های به روز در کارخانه تولیدی ما، استانداردهای تعیین شده به بهترین شکل ممکن رعایت می شود. همچنین بد نیست بدانید که کیفیت پارچه تولیدی ما مورد تایید سازمان های معتبر جهانی است که خود تعیین کننده استانداردهای تولید بوده و هستند.

تمامی مشخصات پارچه های اسپان باند تولید ایران و مصارف آنها

پارچه اسپان باند را نمی توان یک پارچه ساده دانست که هیچگونه بافتی ندارد. بلکه این پارچه از مشخصات منحصر به فردی برخوردار است که همه روی گسترده بودن موارد مصرف آن تاثیر می گذارد.
تمامی مشخصاتی که لازم است درباره پارچه های اسپان باند بدانید را در زیر ذکر کرده ایم:

  1. پارچه اسپان باند، بسیار نرم و لطیف می باشد و این مشخصه اصلی آن است.
  2. این پارچه دارای رنگ ثابتی بوده و کیفیت رنگ در تمامی قسمت های آن یکسان است.
  3. پارچه اسپان باند ضد آب بوده و در مواجهه با چیزهای مایع، خیس نمی شود.
  4. این پارچه آنقدر از کیفیت و ثبات رنگ بالایی برخوردار است که هیچگاه رنگ خود را به چیزی یا جایی انتقال نداده و یا به عبارتی رنگ نمی دهد.
  5. پارچه اسپان باند از جمله پارچه های مستحکم و مقاوم در برابر سایش و کشش است.
  6. این پارچه دارای مشخصه آنتی یووی می باشد که از عبور اشعه یووی جلوگیری می کند.
  7. پارچه اسپان باند را می تواند آنتی باکتریال دانست چون در مقابل ورود ویروس و بیماری مقاوم می باشد.
  8. این پارچه کاملاً ضد حساسیت است و مشکلات پوستی برای هیچ کسی ایجاد نخواهد کرد.

البته مشخصات پارچه اسپان باند را نمی توان محدود به این موارد کرد. بلکه باید گفت این پارچه دارای مشخصات متعددی است که اینها مهم ترینشان بودند.
بعد از آشنایی با مشخصات و ویژگی های پارچه اسپان باند تولید ایران، نوبت رسیده تا کمی درباره مصارف آنها صحبت کنیم. بدون شک شمایی که قصد خرید این پارچه را دارید، جزو کسانی هستید که این پارچه را برای یکی از مصارف زیر می خواهند. این مصارف عبارتند از:

  • تولید تجهیزات بیمارستانی و درمانی
  • تولید انواع کالاهای خواب
  • تولید محصولات بهداشتی و آرایشی
  • تولید پوشک بچه و یا بزرگسال
  • تولید چای و دمنوش های کیسه ای
  • تولید تجهیزات صنعت کشاورزی و دامداری
  • استفاده در تولید فیلترهای صنعتی
  • کاربرد ویژه پارچه اسپان باند پزشکی در زمان بیماری کرونا

کارخانه پارچه اسپان باند

بدون شک می دانید ماسک هایی که استفاده از آن ها در زمان بیماری کرونا اجباری شد، تماماً از جنس پارچه های اسپان باند بپزشکی یا بیمارستانی هستند.
پس می توان اعلام داشت که کاربرد ویژه پارچه اسپان باند پزشکی در زمان بیماری کرونا، دوخت ماسک های بهداشتی تک لایه و چند لایه می باشد که تا حدی از شیوع بیماری کرونا جلوگیری می کنند.
همانطور که مستحضر هستید، پارچه های اسپان باند چه توسط کارخانه تولیدی ما و چه توسط شرکت ها و کارخانه پارچه اسپان باند اصفهان، در انواع مختلف چند لایه تولید می شود. لیست محصولات کارخانه های تولید کننده اسپان باند معمولاً اینطور است:

  • پارچه اسپان باند تک لایه s
  • پارچه اسپان باند دو لایه ss
  • پارچه اسپان باند سه لایه sss
  • پارچه اسپان باند چهار لایه ssss یا sms

همه این پارچه ها به جز پارچه اسپان باند تک لایه، دارای لایه ملت بلون هستند که استفاده از آن در لایه های میانی پارچه اسپان باند باعث شده تا روند تولید آن کمی پیچیده تر از اسپان باندهای تک لایه شود.
اما بد نیست بدانید که پارچه های اسپان باند دارای لایه ملت بلون هستند که در زمان بیماری کرونا کمیاب شده و بسیار مورد توجه کارگاه های تولیدی ماسک قرار گرفته اند.
از این پارچه ها در تولید ماسک های مختلف استفاده می شود:

  • ماسک جراحی
  • ماسک پرستاری
  • ماسک N95 با دریچه و بدون دریچه تهویه
  • ماسک کودک
  • و مواردی از این قبیل.

آخرین تغییرات قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی

از زمانی که ویروس کرونا در جهان همه گیر شد و نیاز به ماسک برای جلوگیری از شیوع بیماری بیشتر حس شد، تغییرات در قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی هم روز به روز افزایش پیدا کرد.
متاسفانه خیلی ها در بازار سیاه موفق شدند تا قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی را به بالاترین حد خود رسانیده و باعث شوند تا ماسک های عرضه شده به بازار هم با قیمت های نجومی خرید و فروش شود.
خوشبختانه در مدت زمان کمی این مسئله حل شد و قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی به قیمت اولیه بازگشت که این به دلیل افزایش میزان تولید در کشور بود.
در حالت عادی، ۴۵% از میزان خرید و فروش پارچه های موجود در بازار به پارچه های اسپان باند یکبار مصرف اختصاص پیدا می کرد و با این وجود، میزان عرضه نسبت به تقاضا کم بود. حال که شرایط تغییر کرده و نیاز به پارچه های یکبار مصرف هم بیشتر شده است، می بایست به تاسیس تولیدی های جدید یا افزایش ظرفیت تولید کارخانه های قبلی فکر کرد.
کارخانه ما توانست با افزایش خطوط آماده سازی و بالا بردن ظرفیت تولید، بخش عظیمی از نیاز بازار را پاسخ داده و به نرمال شدن قیمت ها کمک کند.
مدتی است که رنج آخرین قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی نسبتاً ثابت مانده که افراد با مراجعه به کارخانه های تولیدی، مراکز فروش و نمایندگی ها می تواند از رنج قیمت ها مطلع شوند. سایت رسمی ما هم اطلاعات خوب و جامعی درباره قیمت امروز پارچه اسپان باند در اختیار شما قرار داده و با ارائه نموداری کمک می کند تا شما از نوسان قیمت ها طی این مدت زمان کوتاه مطلع شوید و با آینده نگری، خرید عمده پارچه یکبار مصرف بیمارستانی را با قیمت های استثنایی انجام دهید.

کارخانه پارچه اسپان باند

فروش عمده پارچه اسپان باند اصفهان از درب کارخانه

از خرید فروش عمده پارچه اسپان باند اصفهان صحبت شد. آیا راه و روش های خرید فروش عمده را می دانید؟ مطلع هستید که کدام روش مزایای بیشتری نسبت به دیگر روش ها دارد؟
بله درست است. اولین روشی که به خریداران اصفهانی توصیه می شود، مراجعه به درب کارخانه و خرید با قیمت دست اول است. اما آیا تکلیف خریدارانی که در شهرهای دور و نزدیک وجود دارند چه می شود؟
باید گفت که این خریداران لازم نیست اصلاً نگران باشند. چرا که کارخانه ما در شهرهای مختلف، نمایندگی فروش رسمی خود را راه اندازی کرده است. اما اگر باز هم در شهر محل زندگی شما نمایندگی رسمی ما وجود نداشت، شما قادر خواهید بود ثبت سفارش خود را از طریق نمایندگی آنلاین ما ثبت کنید.
مدتی است که فعالیت گسترده کارخانه اسپان باند اصفهان در فضای مجازی آغاز شده است و به خاطر شرایط بیماری کرونا، جلوگیری از عدم شیوع ویروس و مواردی از این قبیل، خریداران از این روش بسیار استقبال کرده اند.
ما با فراهم کردن این روش خرید کمک کرده ایم تا:

  • افراد هزینه زیادی بابت پروسه خرید پرداخت نکنند.
  • زمان زیادی را صرف رفت و آمد، ماندن در ترافیک و … نکنند.
  • ریسک بیمار شدن به ویروس کرونا را به حداقل برسانند.
  • از مشاوره های فروش رایگان بهره مند شوند.
  • مستقیماً به لیست محصولات و قیمت فروش آن ها دسترسی پیدا کنند.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه اسپان باند سه لایه

قیمت پارچه اسپان باند سه لایه + مصارف+ نکات مهم خرید

قیمت پارچه اسپان باند سه لایه در بازار با توجه به مصارف عمده این پارچه …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟