فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / قیمت جدید پارچه اسپان باند با خرید بدون واسطه

قیمت جدید پارچه اسپان باند با خرید بدون واسطه

قیمت جدید پارچه اسپان باند را با خرید بدون واسطه از این مجموعه می توانید به دست بیاورد، در صورتی که به دنبال تهیه پارچه های اسپان باند با کیفیت بالا هستید بدون صرف وقت و هزینه اضافی با کارشناسان بخش فروش ما تماس بگیرید.
آیا با دستگاه های تولید پارچه های اسپان باند آشنایی دارید؟
آیا مواد اولیه به کار برده شده در روند تولید پارچه از یکبارمصرف را می شناسید؟
آیا می دانید پارچه های اسپان باند در چه صنایعی کاربرد دارند؟
دریافت استعلام قیمت پارچه های اسپان باند از چه مراکزی معتبر است؟
در هنگام خرید پارچه های اسپان باند چه مواردی باید مورد توجه قرار بگیرد؟
چه اشتباهاتی ممکن است که برای خریداران پارچه اسپان باند مشکلاتی به وجود بیاورد؟
پارچه های اسپان باند جزء پرطرفدارترین منسوجات حال حاضر در صنعت نساجی است که با توجه به شیوه خاص تولید موارد استفاده و کاربردهای زیادی دارند؛ به همین جهت کارخانجات زیادی در این حوزه در حال فعالیت هستند که کارخانه پارچه اسپان باند بافتیران یکی از بهترین ها در این صنعت است.
در صورتی که تمایل به دریافت پاسخ مناسب برای سوالات ذکر شده در بالا را دارید تا پایان این مطلب همراه ما باشید تا بسیاری از اطلاعات تکمیلی دیگر را نیز دریافت کنید، در ضمن با بهترین مرکز عرضه و فروش این پارچه به صورت آنلاین جهت دریافت قیمت جدید پارچه اسپان باند نیز آشنا شوید.

قیمت جدید پارچه اسپان باند

تولید پارچه اسپان باند توسط دستگاه مخصوص

پارچه اسپان باند در صنعت نساجی تحت عنوان منسوجات بی بافت مشهور می باشد که در آن الیاف به شکل مستقیم و بدون هیچ گونه عملیات بافندگی تبدیل به پارچه می ‌شود.
تمامی عملیاتی که بر روی الیاف صورت می گیرد تا تبدیل به پارچه های اسپان باند شود با کمک گرفتن از دستگاه های مخصوص انجام می پذیرد که با روش های خاص اتصال الیاف به یکدیگر را انجام داده و در نهایت پارچه ای با تراکم بافت خوب و کاملاً یک دست ارائه می دهد.
نکته مهم این است که برای تولید پارچه های اسپان باند از مواد مخصوص به دست آمده از پالایشگاه ‌های نفتی مانند پلیمر پلی پروپیلن، پلیمر پلی استر و همچنین پلیمرهای پلی اتیلن و بسیاری از موارد دیگر که دارای خاصیت ویسکوزیته ذوب بالا هستند مورد استفاده قرار می گیرد.
داشتن خاصیت ویسکوزیته ذوب بالا سبب می‌ شود که با حجم کمی از پلیمرها بتوان سطح زیادی از پارچه را تولید کرد، زیرا خاصیت پوشش ‌دهی این مواد بسیار بالا می باشد.
تولید پارچه اسپان باند توسط کارخانجات مختلف صورت می پذیرد که اغلب این کارخانجات در شهر اصفهان متمرکز هستند یکی از بهترین آنها کارخانه تولید پارچه اسپان باند بافتیران است.
در این کارخانجات دستگاه های مخصوصی قرار دارند که با کمک گرفتن از آنها تمامی مراحل تولید پارچه به شکل کاملاً اتوماتیک انجام می شود و نیاز به استفاده از دست در این دستگاه ها وجود ندارد.
مهمترین دستگاه هایی که در کارخانه برای تولید پارچه اسپان باند در حال فعالیت هستند عبارتند از:

  • دستگاه فیدر که به عنوان تغذیه کننده مواد اولیه و سایر مواد افزودنی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • دستگاه اکسترودر که با کمک گرفتن از دستگاه الکترو موتور و همچنین گیربکس در خطوط تولیدی فعالیت می کند.
  • پمپ ریسندگی که برای وارد آوردن فشار به الیاف و تحت کشش قرار دادن آنها کاربرد دارد.
  • دستگاه تعویض تهویه برای خارج کردن دود حاصل از ذوب پلیمرها مورد استفاده قرار می گیرد.
  • دستگاه های کشش مخصوص جهت کشش الیاف فیلامنت و تولید میکروفیلامنت ها به کار می رود.
  • دستگاه کلندر که جهت اتصال لایه های عنکبوتی الیاف فیلامنت به یکدیگر و تولید پارچه کاربرد دارد.

البته دستگاه ‌های دیگری نیز در این خطوط تولیدی وجود دارد که به بالاتر رفتن کیفیت پارچه ها کمک زیادی می کنند مانند انواع دستگاه های کانوایر، ماشین‌آلات پیچش، کامپیوترها و نوار نقاله ها و بسیاری از موارد دیگر جهت تکمیل خطوط تولید مورد استفاده قرار می گیرند.
به طور خلاصه روند تولید پارچه اسپان باند در کارخانجات تولید کننده با کمک دستگاه اکسترودر و دستگاه های ذوب انجام می شود.
پس از ورود مواد اولیه به کارخانجات آنها را به دیگ های ذوب وارد می ‌کنند و پس از دریافت حرارت و تبدیل شدن پلیمرها به مواد مذاب آنها را با کمک دستگاه فشار و اکسترودر از طریق سوزن ‌های سرنگ‌ شکل به صورت الیاف باریک خارج می ‌شود، این الیاف باریک پس از کاهش حرارت توسط نوار نقاله های متحرک تحت کشش قرار گرفته تا به صورت الیاف میکروفیلامنت تبدیل گردد.
الیاف میکروفیلامنت را با کمک گرفتن از دستگاه ‌های باندینگ در کنار یکدیگر قرار می دهند و با استفاده از روش های شیمیایی، حرارتی و مکانیکی این الیاف به یکدیگر پرس می شود تا پارچه های اسپان باند با سطح کاملاً یکنواخت به وجود بیاید.

پارچه اسپان باند چه مصارفی دارد؟

منسوجات بی بافت جزء پارچه های منحصر به فردی هستند که در حال حاضر کاربردهای بسیار متنوع و فزاینده در زندگی روزمره همه مردم دارند ممکن است ما در طول روز چندین بار با پارچه های یکبار مصرف برخورد داشته باشیم اما به درستی آنها را نشناسیم.
از آنجا که پارچه یکبار مصرف از منسوجات عصر جدید است و با صنعت و مدرنیته تولید شده‌ اند لازم است تا برخی از عملکردهای برجسته آن به طور دقیق مورد بررسی قرار بگیرد.
پارچه های اسپان باند با داشتن ویژگی ها و خواص منحصر به فرد جزء پر کاربرد ترین پارچه در صنعت نساجی است که موارد استفاده و کاربرد آن بسیار زیاد می باشد.
حس می‌ کنیم تا به برخی از مهم ترین موارد استفاده و کاربرد پارچه های اسپان باند در صنایع مختلف بپردازیم از جمله:

  • مصارف پزشکی و بهداشتی در بخش های مختلف مراکز درمانی و بیمارستانی از پارچه های اسپان باند برای تولید انواع لباس مناسب برای بیمار، لباس های مخصوص در اتاق عمل، رو انداز زیر انداز بیمارها در بخش های خاص، همچنین تولید کلاه، ماسک و روکش و کاور مخصوص تجهیزات بیمارستانی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • در صنعت راه و ساختمان برای تولید انواع قالب، روکش مناسب در ساختمان های نیمه ساز و یا تزیینات و دکوراسیون داخلی و در جاده سازی برای تثبیت خاک به کار می رود.
  • در مصارف کشاورزی در بخش های مختلف برای بسته بندی انواع محصولات کشاورزی مانند مرکبات و بسته بندی کود و همچنین در بخش پرورش قارچ و یا جلوگیری از سرمازدگی در آبیاری های شبانه مورد استفاده است.
  • در صنعت بسته بندی برای بسته بندی مواد غذایی خشک، میوه، برنج، حبوبات و چای و همچنین بسته بندی برخی از البسه، کیف و کفش به کار می رود.
  • در صنعت تولید کاور برای تهیه و تولید انواع کاور لباس های مجلسی و کت و شلوارهای مردانه، کاور مناسب برای لوازم الکترونیکی مانند کامپیوتر، لوازم برقی خانگی و مواردی از این قبیل مورد استفاده می باشد.
  • در صنایع مختلف مانند صنعت تراشکاری صنعت قابسازی صنعت تولید فلزات و بسیاری از موارد مختلف دیگر نقش پررنگی دارد.
  • در صنعت تولید فیلتراسیون برای تولید انواع فیلترهای مورد استفاده در دستگاه های صنعتی بزرگ مانند دستگاه های نوشابه سازی دستگاه شیردوش و همچنین فیلتر دستگاه های خانگی مانند چای ساز و قهوه ساز و جارو برقی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • در مصارف صنایع اتومبیل سازی در بخش های مختلف اتومبیل ها از تزئینات داخلی خودرو گرفته تا تولید کاور و چادر محافظ و همچنین به عنوان عایق مناسب جهت صدا گیری و در بخش رنگرزی کاربرد دارد.
  • در صنعت توریسم و هتلداری برای تولید انواع ملحفه، دمپایی یکبار مصرف، تولید روکش لوازم مختلف در جهت ایجاد آرامش و رفاه بیشتر برای مسافران نقش زیادی ایفا می ‌کند.

با توجه به موارد استفاده و کاربردهای متعدد که پارچه های اسپان باند دارند کارخانجات زیادی در شهرهای مختلف ایران در حال فعالیت می باشند.
کارخانجات نساجی که در اصفهان واقع هستند جزء معروف ترین تولید کنندگان پارچه های اسپان باند می باشند، که با بررسی دقیق منسوجات موجود در بازار در می یابیم که این پارچه ها جزء باکیفیت ‌ترین های موجود هستند و برای همه مصارف ذکر شده می توان از آنها استفاده کرد.
از آنجا که قیمت پارچه اسپان باند اصفهان با توجه به کیفیت بالای این پارچه ها کاملاً مناسب و مقرون به صرفه است تمامی مصرف کنندگان تمایل به تهیه این پارچه دارند.

قیمت جدید پارچه اسپان باند

قیمت جدید پارچه اسپان باند را از کجا استعلام کنیم؟

از مهمترین دغدغه های خریداران و مصرف ‌کنندگان پارچه های اسپان باند که در حجم های عمده به این پارچه نیاز دارند به دست آوردن لیست قیمت این محصول است.
در صورتی که با داشتن لیست قیمت دقیق اقدام به خرید این محصولات نمایید، با خیال راحت تر مناسب ‌ترین محصول را مطابق با نیاز خود انتخاب می نمایید.
مهم این است که کیفیت پارچه های اسپان باند جزء موارد موثر در قیمت گذاری محصولات است با توجه به نوع مواد اولیه به کار برده شده در روند تولید پارچه های اسپان باند و همچنین شیوه تولید، پارچه ها را در کارخانجات قیمت گذاری می کنند.
هر سال با تغییر قیمت مواد اولیه و تغییرات هزینه های موجود در کارخانه‌ ها قیمت های جدیدی برای آنها مشخص می گردد که برای خریداران اطلاع پیدا کردن از این تغییرات قیمتی اهمیت زیادی در برآورد هزینه های نهایی کارگاه های خود دارد.
قیمت جدید پارچه اسپان باند را از کجا استعلام کنیم؟
این جزء سوالات مهمی است که برای خریداران عمده به وجود می آید برای یافتن پاسخ این سوال باید گفت که جهت دریافت به روزترین لیست قیمت این پارچه ها از طریق مراکز معتبر که به شکل مستقیم با تولید کنندگان در ارتباط هستند اقدام کنید.
به طور کلی استعلام قیمت جدید پارچه های اسپان باند از طریق روش های ذکر شده در ادامه امکان پذیر است:

  1. مراجعه به درب کارخانجات تولید کننده و دریافت استعلام قیمت پارچه های اسپان باند یکی از بهترین راه حل ها محسوب می شود که قیمت این محصولات را بدون حضور هیچ واسطه ای به دست می آورد.
  2. مراجعه به نمایندگی‌ های عرضه و پخش پارچه های اسپان باند که در شهرهای مختلف مستقر هستند یکی دیگر از روش هایی است که می ‌توان برای دریافت استعلام قیمت به آن مراجعه کرد.
  3. مراجعه به سایت های آنلاین معتبر که به شکل مستقیم با کارخانجات تولید کننده همکاری دارند نیز یکی دیگر از روش هایی است که همه افراد بدون صرف وقت و هزینه اضافه می توانند کاملترین لیست قیمت را استعلام کنند.

۲ اشتباه خریداران هنگام خرید پارچه اسپان باند

پارچه های اسپان باند موارد استفاده و کاربردهای گسترده ای دارد زیرا این پارچه در تنوع بالا از لحاظ عرض و گرماژ تولید می ‌شود، همچنین تنوع بالایی در رنگبندی سبب شده تا هر مرکز تولیدی با توجه به سلیقه و نیاز خود بتواند از این محصول استفاده کند.
با توجه به تنوع بالایی که پارچه های اسپان باند دارند و همچنین تعدد مراکز عرضه و فروش ممکن است که خریداران دچار برخی از اشتباهات در هنگام خرید و انتخاب این پارچه ها شود.
پارچه های اسپان باند برای برخی از کارگاه‌ های تولیدی جزء مواد اولیه برای راه ‌اندازی کار است و به همین جهت در هنگام تهیه باید به کیفیت آنها توجه ویژه‌ ای کرد، زیرا تاثیر زیادی در دریافت سود نهایی و صرف هزینه ها دارد.
اشتباه مهم که ممکن است خریداران در هنگام خرید پارچه اسپان باند مرتکب شوند را مورد بررسی قرار می دهیم:

  1. مشخص نکردن کیفیت و ویژگی های مد نظر خریداران از لحاظ واترپروف بودن و هیدروفیل بودن پارچه های اسپان باند و همچنین از لحاظ ویژگی ‌های دیگر مانند عرض و گرماژ می‌ تواند جزء اشتباهات اساسی در هنگام خرید این پارچه ها باشد.
  2. انتخاب نامناسب مراکز عرضه و فروش جزء مهم ترین اشتباهاتی محسوب می ‌شود که ممکن است خریداران مرتکب شوند، زیرا با این اشتباه ممکن است مجبور به پرداخت هزینه بیشتر نسبت به کیفیت پارچه دریافت شده گردد.

قیمت جدید پارچه اسپان باند

مزایای خرید اینترنتی پارچه اسپان باند از سایت معتبر

با توجه به استقبال بالایی که از پارچه های اسپان باند در بازار های خرید و فروش شده است مراکز متعددی اقدام به عرضه این پارچه کرده اند.
این سایت آنلاین یکی از بهترین مراکز عرضه کننده پارچه های اسپان باند است که این محصولات را با تنوع بالا ارائه می دهد.
مزایای خرید اینترنتی پارچه اسپان باند از این سایت معتبر بسیار زیاد است برخی از آن به شرح ذیل می باشد:

  • دسترسی به تنوع بالای پارچه های اسپان باند از لحاظ عرض گرماژ و همچنین رنگ بندی
  • امکان ثبت سفارش و خرید بدون محدودیت زمانی
  • امکان بررسی کامل مشخصات و ویژگی های پارچه های اسپان باند و انتخاب نوع مناسب
  • ارسال محصولات خریداری شده به اقصی نقاط کشور بدون محدودیت مکانی در سریع ترین زمان
  • استفاده از راهنمایی های مشاورین حاضر در سایت به صورت رایگان
اگر به دنبال دست آوردن قیمت جدید پارچه اسپان باند به صورت کاملا دقیق هستید بدون صرف وقت و هزینه اضافی کافیست به سایت فروش ما مراجعه کرده و در کمترین زمان ممکن به راحتی استعلام لیست قیمتی را به دست آورید. جهت یک خرید آسان مطمئن و کاملاً اقتصادی با کارشناسان بخش فروش ما تماس گرفته و کلیه سفارشات خود را ثبت کنید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه اسپان باند سه لایه

قیمت پارچه اسپان باند سه لایه + مصارف+ نکات مهم خرید

قیمت پارچه اسپان باند سه لایه در بازار با توجه به مصارف عمده این پارچه …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟