فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه تترون بیمارستانی / فروش پارچه تترون بیمارستانی عمده تولید اصفهان

فروش پارچه تترون بیمارستانی عمده تولید اصفهان

فروش لباس مجلسی جلو کوتاه پشت بلند هم به صورت عمده انجام می شود و هم جزئی. آیا از سطح کیفیت پارچه تترون بیمارستان تولید اصفهان مطلع هستید؟ آیا می دانید این پارچه در کارخانه های جز اصفهان به چه شیوه ای تولید می شود؟ درباره راه های خرید پارچه تترون که در بازار ایران پیش روی شما خریداران عزیز قرار گرفته چه می دانید؟ در ادامه همراه ما باشید تا پاسخ تمامی این سوالات را جامع و کامل دریافت نمایید.
همیشه منسوجات و پارچه ها در بازار فروش از تنوع بالایی برخوردار بودند. این روز ها که تکنولوژی های بافت پیشرفت کرده، الیاف مصنوعی متنوعی روانه بازار فروش شده اند، تنوع پارچه ها هم بیشتر شده و هر یک به استفاده در زمینه خاصی اختصاص پیدا کرده اند.
منسوجات و پارچه ها را از روی پارامتر های زیر می توان متمایز ساخت:

  1. نوع الیاف
  2. شیوه بافت
  3. عرض
  4. رنگبندی
  5. طول طاقه
  6. ویژگی و مشخصات منحصر به فرد و …
در اینجا پارچه تترون بیمارستانی قرار است مورد بحث و بررسی قرار گیرد. برای همین، یکی از بخش های زیر را به معرفی جامع و کامل این پارچه پرفروش در بازار داخلی کشور اختصاص داده ایم اما اول از هر چیز لازم دانستیم علاوه بر پارچه تترون، از دیگر انواع پارچه بیمارستانی هم نام ببریم.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

انواع پارچه های بیمارستانی آبژاول کدام اند؟

پارچه های بسیاری در بازار تولید می شوند که در بیمارستان ها، درمانگاه ها و مراکز درمانی مورد استفاده قرار می گیرند. برای همین، نام پارچه بیمارستانی بر روی آن ها گذاشته شده است. یکی از ویژگی هایی که اکثر پارچه های بیمارستانی دارند، آبژاول بودن آن است.
یعنی پارچه بیمارستانی به صورتی در بخش رنگرزی کارخانه تولیدی رنگ می شوند که در برابر شستشوی مداوم، مقاوم شود و بعد از مدتی تغییر رنگ نداده و کیفیت بافت آن مانند روز اول باشد.
انواع پارچه های ذیل، همگی از انواع پارچه بیمارستانی هستند که نمونه های مرغوب و باکیفیت آن ها از ویژگی آبژاول بودن برخوردار است:

  • پارچه تترون
  • پارچه ترگال ساده و کجراه
  • پارچه فلامنت فلامنت
  • پارچه فلامنت پنبه
  • پارچه برزنت بیمارستانی
  • پارچه ویسکوز ویسکوز (طرح دار یا ساده)
  • پارچه اس ام اس
ضد آبژاول بودن پارچه در زمره مشخصات کیفی آن قرار می گیرد و هر کسی خریدار انواع پارچه بیمارستانی باشد، باید این مشخصه و ویژگی ها حتماً مد نظر داشته باشد.
زیرا انواع پارچه بیمارستانی که از این ویژگی برخوردار نباشند، کیفیت خوبی نداشته و در بازار فروش هم از طرف بیمارستان ها و مراکز درمانی خواهان نخواهند داشت.
در واقع می توان گفت که یکی از مهم ترین ملاک ها در بازار خرید و فروش پارچه تترون بیمارستانی این است که حتما بایستی پارچه تترون، ضد آبژاول باشد.
آیا از دیگر مشخصات پارچه تترون بیمارستانی و نحوه تولید آن چیزی می دانید؟
چطور ممکن است تا بهترین کیفیت و قیمت پارچه تترون بیمارستانی با کالیته رنگی مورد نظر خود را بدون واسطه در بازارهای امروزی خریداری کرد؟

پارچه تترون بیمارستانی و نحوه تولید آن

در بخش گذشته از انواع پارچه بیمارستانی نام برده شد اما موضوع بحث و بررسی در اینجا، پارچه تترون بیمارستانی بود که لازم دانستیم در این بخش مفصل راجع به آن صحبت کنیم.
پارچه تترون، پارچه ای است ترکیبی از الیاف طبیعی و مصنوعی. الیاف طبیعی تشکیل دهنده پارچه تترون، ویسکوز می باشد و الیاف غیر طبیعی همان فلامنت است. فلامنت تار پارچه را تشکیل داده و ویسکوز در پود پارچه تترون مورد استفاده قرار می گیرد.
بد نیست بدانید که پارچه تترون حالت سفارشی سازی دارد. یعنی می تواند درصد الیاف طبیعی و مصنوعی کاربردی در تولید پارچه تترون را بر حسب نیاز مشتری تغییر داد. اما در نظر داشته باشید که با بالا رفتن درصد الیاف مصنوعی در بافت پارچه تترون، دیگر کیفیت اولیه را نخواهد داشت. رایج ترین نوع پارچه تترون در بازار فروش به شرح زیر است:

  1. ۶۰ درصد الیاف ویسکوز
  2. ۴۰ درصد الیاف فلامنت

به کسانیکه آشنایی چندانی با لباس مجلسی هفت تیر ندارند، پیشنهاد می شود جهت تشخیص نوع پارچه تترون به میزان براقیت آن توجه داشته باشند. اگر پارچه کدر و مات بود، الیاف طبیعی آن بیشتر بوده و اگر پارچه براق بود، درصد بالاتری از الیاف مصنوعی در تولید آن استفاده شده است.
اکثر خریداران پارچه تترون بیمارستانی، تمایل دارند اطلاعاتی در خصوص شیوه تولید آن هم در دست داشته باشند. برای همین، مختصراً پروسه تولید را اینچنین بیان می کنیم:
الیاف فلامنت و ویسکوز در بخش ریسندگی آماده می شوند. این الیاف به بافندگی انتقال پیدا کرده و در دستگاه های مخصوص قرار می گیرند. بافت پارچه تترون با تراکم مشخص شده صورت می پذیرد. پارچه خام برای رنگ شدن به بخش رنگرزی کارخانه منتقل می شود. بعد از تکمیل پارچه، طاقه پیچی شده و توسط توزیع کنندگان روانه بازار فروش کل کشور می شود.
کارخانه های تولید پارچه تترون جدیدی روز به روز در شهر های مختلف تاسیس می شود که معروف ترین آن ها در اصفهان واقع شده است.
کیفیت پارچه تترون تولیدی این کارخانه، در سطح بسیار بالایی قرار دارد و بد نیست دلیل آن را هم بدانید:

  • استفاده از دستگاه های به روز و کاملاً پیشرفته
  • به کارگیری الیاف و مواد اولیه مرغوب و درجه یک
  • کمک گرفتن از پرسنل خبره و کار بلد
  • رعایت استاندارد ها در تولید پارچه
  • در نظر گرفتن بهترین نوع بسته بندی برای عرضه به بازار و موارد بسیار دیگری از این قبیل.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

پارچه های تترون بیمارستانی چه کیفیتی دارند؟

پارچه های تترون بیمارستانی کیفیت مشخصی ندارند. کیفیت آن ها به کیفیت بافت، نوع الیاف کاربردی در خط تولید، رعایت یا عدم رعایت استاندارد های تولید و … بستگی دارد. در کارخانه های تولیدی مختلف در سطح کشور از قبیل اصفهان، یزد و …، چون دستگاه ها متفاوت بوده و کیفیت الیاف مصرفی هم تفاوت می کند، نمی توان سطح مرغوبیت پارچه تولیدی را یکسان دانست.
اما می توان گفت که پارچه تترون درجه یک و خوب یک سری ویژگی و خصوصیاتی دارند که همین ویژگی ها نشان دهنده کیفیت خوب و عالی پارچه های تترون می باشند.
مثلاً پارچه تترون خوب، مرغوب و باکیفیت:

  • از کیفیت رنگ بالایی برخوردار است.
  • ضد آبژاول می باشد.
  • در هنگام شستشو های مکرر از رنگ ثابتی برخوردار می باشد.
  • در برابر فشار و کشش کاملاً مقاوم است.
  • از مقاومت سایشی بالایی برخوردار است.
  • سبک بوده و در عین سبک بودن ضخامت مناسبی داشته و بدن نما نیست و غیره.

کسی که به تازگی فعالیت خود را در زمینه تجارت، خرید و فروش پارچه تترون آغاز کرده، ممکن است در ابتدای راه دچار سردرگمی شود. اما با داشتن اطلاعاتی نظیر این، بی شک پروسه خرید را به راحتی پشت سر خواهد گذاشت.
بد نیست قبل از خرید فروش پارچه تترون بیمارستانی و یا ساده، اول با تولیدی های مختلف آشنا شده و در خصوص کیفیت محصولات شان اطلاعات کسب کنید. همچنین مشاورین فروش ما شما را در این امر یاری خواهند رسانید.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

پارچه تترون چه مصارفی برای بیمارستان ها دارد؟

پارچه تترون برای بیمارستان ها مصارف زیادی دارد. البته بد نیست بدانید که همانند هر نوع پارچه دیگری، این پارچه در گرماژ های مختلف و عرض های گوناگون تولید می شود که هر یک در زمینه خاصی مورد استفاده قرار می گیرند.
اما در کل، لیست مصارف پارچه تترون برای بیمارستان ها را می توان چنین بیان نمود:

  • لباس فرم بیماران اعم از نوزادان، کودکان، بیماران بزرگسال آقا و خانم
  • یونیفرم پرسنل از قبیل پزشک، پرستار، حراست، خدمه و …
  • ملافه و پرده
  • روتختی و رو بالشتی
  • تجهیزات اتاق عمل
  • مصارف پزشکی و بهداشتی و غیره.

بر خلاف پارچه های دیگر بیمارستانی نظیر اسپان باند و … که آن ها هم مصارفی شبیه به پارچه تترون بیمارستانی دارند، تترون ها یکبار مصرف نبوده و قابل استفاده چندین باره هستند. این پارچه ها در تنوع رنگی بالایی تولید می شوند و برخی از رنگ های رایج مصرفی آن ها در بیمارستان به شرح زیر است:

  1. لیمویی
  2. آبی آسمانی
  3. آبی کاربنی
  4. صورتی
  5. گلبهی
  6. سبز چمنی
  7. سبز روشن
  8. سفید

در بیمارستان های دولتی، از رنگ صورتی پارچه تترون بیمارستانی برای بیماران خانم و از رنگ آبی برای بیماران آقا استفاده می شود. اما این ترکیب رنگ در بیمارستان های خصوصی رعایت نشده و اغلب از دیگر رنگ های پارچه تترون استفاده می شود. جالب است بدانید که امکان چاپ طرح یا نوشته با کمترین هزینه بر روی این پارچه ها وجود دارد.
پارچه تترون بیمارستانی را در عرض های زیر تولید می کنند:

  • عرض ۹۰ سانت
  • عرض ۱۵۰ سانت
  • عرض ۱۸۰ سانت
  • عرض ۲ متر
  • عرض ۲۴۰ سانت
  • عرض ۳ متر

مثلاً از پارچه تترون عرض ۹۰ سانت در دوخت مقنعه و همچنین لباس بیماران نوزاد استفاده می شود یا پارچه تترون عرض ۳ متر را در دوخت لباس پرسنل، بیمار، ملافه و … به کار می گیرند.
پس باید نوع مصرف پارچه تترون از دید خریدار مشخص باشد تا بتواند بهتر و دقیق تر پارچه تترون را با عرض مشخصی خریداری کند. البته در نظر داشتن گرماژ و وزن پارچه هم بی اهمیت نخواهد بود.
گرماژ هر یک از این عرض ها مشخص است. شاید سوال کنید که منظور از گرماژ پارچه تترون چیست؟ در پاسخ به منظور کسب آگاهی بیشتر شما عزیزان لازم است بیان کنیم که منظور وزن پارچه تترون با عرض مشخص و یک متر طول بر روی ترازو است.
به عنوان مثال، پارچه عرض ۹۰ سانتی متر گرماژ و یا وزنی برابر با ۱۰۰ تا ۱۲۰ گرم دارد. افزایش تراکم بافت، رابطه مستقیمی با میزان وزن و گرماژ پارچه دارد. هر چه تراکم بافت بیشتر، پارچه ضخیم تر، همچنین گرماژ آن بیشتر خواهد بود و برعکس.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

۲ راه خرید پارچه بیمارستانی تترون چیست؟

برای خرید پارچه بیمارستانی تترون، ۲ راه پیش رو دارید:

  1. حضوری خرید کنید و مستقیماً به مراکز و فروشگاه های فعال در سطح کشور سر بزنید.
  2. غیرحضوری خرید کنید و سایت ها و فروشگاه های اینترنتی را به مراکز خرید حضوری ترجیح دهید.

هر یک از این روش ها برای خرید، مزایا و معایب خاص خود را دارند و از طرفی شرایط خریدار است که تعیین می کند خرید حضوری را برای تهیه پارچه تترون بیمارستانی انتخاب کند یا خرید غیر حضوری.
در زیر، مزایا و معایب هر یک از روش ها را بازگو کرده تا بتوانید بهتر تصمیم بگیرید.

  • مزایای روش خرید حضوری:

مشاهده حضوری کیفیت پارچه

امکان لمس پارچه

دیدن مدل های مختلف پارچه از نزدیک

  • معایب روش خرید حضوری:

صرف هزینه بسیار

به هدر رفتن زمان

رفت و آمد زیاد

  • مزایای روش خرید غیر حضوری:

خرید در کمترین زمان

خرید با کمترین هزینه

عدم نیاز به رفت و آمد

عدم محدودیت بازه زمانی خرید

دسترسی به مدل پارچه مورد نظر در زمان کم

با توجه به موارد ذکر شده در بالا، بی شک دلیل رواج پیدا کردن خرید فروش پارچه تترون بیمارستانی از طریق روش های غیر حضوری را متوجه شده اید. برای همین، پیشنهاد می شود شما هم برای یکبار که شده، خرید اینترنتی پارچه تترون را از سایت های معتبر فروشنده انجام داده تا از مزایای این روش بهره مند شوید.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

فروش پارچه تترون بیمارستانی عمده

بیمارستان ها و مراکز درمانی به خاطر بالا بودن سرانه مصرف سالانه شان، اقدام به خرید پارچه تترون به صورت عمده می کنند.
پارچه تترون عمده را به دو طریق می توان از بازار تهیه کرد:

  1. پارچه های طاقه ای
  2. پارچه های عدلی

پارچه های طاقه ای خود دارای دو نوع هستند که یکی طاقه ای رولی بوده و دیگری طاقه ای کتابی. طول پارچه های طاقه ای شده ۴۰ متر می باشد که متراژ آن با توجه به عرض پارچه متفاوت می باشد. شاید از خود بپرسید طاقه رولی با طاقه کتابی چه تفاوتی دارد؟
باید گفت که در طاقه رولی، پارچه به صورت یک لا رول شده ولی در طاقه کتابی پارچه به صورت دو لا رول می شود.
پارچه های عدلی که گزینه مناسبی برای خرید عمده هستند، شامل چند طاقه رولی پارچه تترون بیمارستانی ۴۰ متری از عرض مشخص می باشند که در گونی بسته بندی شده است.

کارخانه های تولید کننده، نمایندگی های فروش در سطح کشور، سایت ها و فروشگاه های مجازی و اینترنتی، بهترین راه ها برای خرید فروش پارچه تترون بیمارستانی طاقه ای و عدلی می باشند.
البته به شرط اینکه راه مستقیم و بی واسطه را برای خرید از این مراکز حضوری و غیرحضوری انتخاب کنید. ما بین خریدار و فروشنده اگر واسطه ای وجود داشته باشد، بی شک خرید فروش با قیمت بالاتری انجام خواهد شد و این به ضرر خریدار است.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه های تترون بیمارستانی

کارخانه پارچه های تترون بیمارستانی | سفارش پارچه لباس بیمارستان

پارچه های تترون بیمارستانی مخصوص تهیه انواع لباس بیمارستانی، ملحفه و سایر منسوجات مصرفی در …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟