فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه کجراه بیمارستانی / قیمت خرید پارچه کجراه بیمارستانی بصورت عمده

قیمت خرید پارچه کجراه بیمارستانی بصورت عمده

قیمت پارچه کجراه بیمارستانی در متراژهای بالا از نمایندگی های فروش که به معنای خرید عمده می باشد، مقرون به صرفه بوده و مناسب خواهد بود.
برخی از پارچه ها که مورد فروش در مراکز عرضه کننده قرار می گیرند با نام یکسان اما دایره و محدوده کاربردهای متفاوت و متنوع هستند.
تا به امروز قریب به اتفاق اگر با پارچه تترون آشنا نباشید نام آن را شنیده اید و به گوشتان خورده است.
پارچه تترون اگر با هر محدوده مصرفی در صنایع نساجی مورد تولید قرار بگیرد، بافت این پارچه را شرکت های بافندگی و در ابتدا کارخانه های ریسندگی با الیاف پلی استر و ویسکوز و گاها مقداری فلامنت انجام می دهند.
برای روشن تر شدن این مسئله بهتر است به مثالی در این زمینه بسنده کرد و پرداخت.
مقایسه پارچه تترون بیمارستانی و پارچه تترون مقنعه ای یا پارچه تترونی که در دوخت لباس فرم بکار می رود و توسط خیاطان تبدیل به لباس های رسمی می گردد، مثال واضحی خواهد بود که می تواند شمای کلی درباره کاربردهای متفاوت پارچه های با نام یکسان را دهد و آن را برای کسانی که بی اطلاع هستند یا اطلاعات کم و بیش جزیی دارند، روشن و ترسیم نماید.
پارچه تترون بیمارستانی و جوراب شلواری نگین دار مجلسی را در شرکت های نساجی با تزریق درصدی الیاف پلی استر ویسکوز بهمراه فلامنت، تولید می کنند.
ممکن است فلامنت در تار یا در پود یا بعنوان چله یا هر بخش مجزای پارچه، استفاده گردد.
پارچه تترون مورد کاربرد در دوخت لباس های رسمی و مدارس و یا مقنعه، تحت هیچ عنوان فلامنت را حتی به عنوان چله ندارد و تماما در کارخانه ها سعی می دارند تولیدش را با الیاف باکیفیت و مجبوب و پراستفاده پلی استر ویسکوز انجام دهند.
گاها هم ممکن است جتی در تولید پارچه تترون که نسبت به پارچه های دیگر ارزان قیمت تر بوده، از الیاف پنبه ای نیز استفاده شود.
همان طور که می دانید بکار رفت پنبه در تار و پود هر پارچه ای، منجر به دادن ویژگی نرمی و لطافت خواهد شد.
نرمی بی نظیری که الیاف دیگر تا این اندازه نمی تواند به پارچه ای، این ویژگی و خاصیت بی نظیر را که مورد نیاز در دوخت لباس های مختلف است ببخشد.

پارچه تترون با این که در نام مشابه و یکسان بوده اما اگر مورد تولید کارخانه ها قرار بگیرد به دلیل کاربردهای متفاوت که نتیجه استفاده از الیاف نایکسان و نامشابه در زمان تولیدش می باشد، ویژگی های متنوعی را خواهد داشت و در نهایت و پس از خریداری توسط تولیدی ها و خیاطان تبدیل به لباس های شیک و زیبایی می گردد.
لباس های دوخته شده توسط انسان ها که مصرف کننده عدیده اش هستند، در اماکن مختلفی هم مورد پوشش قرار می گیرد و باعث می شود ارگان های بسیاری این پارچه و وسایل و البسه دوخته شده از آن را به کار ببرند.

قیمت پارچه کجراه بیمارستانی

فروش پارچه کجراه در نمایندگی ها

پارچه کجراه یکی دیگر از منسوجاتی است که همانند و مشابه با تترون عمل می کند.
کاربردهای متنوع و بسیار زیادی را می توان از این پارچه مشاهده نمود.

پارچه کجراه بصورت عمده مورد تولید کارخانه های واقع در اصفهان قرار می گیرد برای دوخت لباس های بسیاری، هم چون:

  • لباس کار
  • لباس مدارس
  • روپوش های بیمارستانی
  • لباس های مورد استفاده در آزمایشگاه ها
  • در صنعت عروسک سازی
پارچه کجراه به دلیل مقاومت بالایی که داشته که آن مرهون تولید در صنایع با گرماژ بیشتر نسبت به سایر پارچه هاست، در دوخت هر وسیله ای که مورد استفاده قرار بگیرد طول عمر زیادی را خواهد داشت و می توان از آن، مدت های زیادی کار کرد و هم چنین تحت کشش بصورت فراوان قرار داد.

خرید پارچه کجراه را برای هر مصرفی از مراکز فروش بصورت عمده انجام می دهند، زیرا:
تولیدی ها در همه زمان ها سفارش دوخت فراوانی را از پارچه کجراه گرفته و آن ها را آماده و ارسال برای سفارش دهندگان می نمایند.

قیمت پارچه کجراه بیمارستانی

خرید عمده پارچه لباس بیمارستانی

آن دسته از افرادی که در مراکز خرید مشغول به ارائه فعالیت هستند می دانند که خرید انواع پارچه بیمارستانی، رقم بالایی بوده و فروش این پارچه را بصورت عمده انجام می دهند.

بیشترین کاربرد پارچه های بیمارستانی خریداری شده از فروشگاه ها برای دوخت لباس می باشد، چنانچه این پارچه ها را کمتر و نه به اندازه لباس در دوخت وسایلی مانند روتختی و پرده استفاده می کنند.

در زمینه خرید پارچه کجراه بیمارستانی هم از مراکز، این پارچه در ۹۹ درصد برای دوخت لباس های مورد کاربرد در مراکز درمانی انجام می گردد.
لباس هایی که مورد پوشش پرستاران و پزشکان و جراحان و کارمندان بخش های مختلف بیمارستان خواهد بود.

قیمت پارچه کجراه بیمارستانی

نمایندگی خرید پارچه کجراه بیمارستانی رنگی

روال کار خریداران و نمایندگان تولیدی ها و مراکز برای خرید به این صورت است که ابتدا استعلام قیمت پارچه کجراه بیمارستانی و جوراب مردانه در تولیدی و دیگر پارچه های مورد نیاز را انجام می دهند.
پس از این که از نظر و دید آن ها قیمت مناسب بود و البته کیفیت هم خوب باشد، خرید خود را حتما قطعی و نهایی می نمایند.

چه رنگ هایی از پارچه کجراه مورد خرید برای مصارف بیمارستانی قرار می گیرد؟

چه رنگ هایی از پارچه کجراه مورد خرید برای مصارف بیمارستانی قرار می گیرد؟

خرید عمده را در حیطه این پارچه با این مصرف می توان به ۳ رنگ بیشتر متعلق دانست: پارچه های کجراه که رنگ سفید را دارند و سپس پارجه های با دارا بودن رنگ سبز تیره و سبز یشمی و در آخر پارچه های کجراه با رنگ آبی تیره یا آبی کاربنی.
رنگ سفید پارچه کجراه را صنایع بصورت آب ژاول تولید نمی کنند.
در صورتی که ۲ رنگ دیگر یعنی آبی و سبز بیشتر بصورت آب ژاول تولید خواهد شد.
پارچه های آب ژاول با هر طیف رنگی برای دوخت لباس هایی، ارزش کاربرد داشته که انتظار ثبات رنگ بالا از لباس های دوخته شده برود.
لباس هایی که با ورود به دستگاه های استریل و شوینده های قوی هم، رنگ اولیه خود را با همان تناژ رنگ حفظ کرده و از دست نمی دهند.

خرید پارچه کجراه بیمارستانی

قیمت خرید مستقیم پارچه کجراه بیمارستانی

با مقایسه قیمت پارچه کجراه بیمارستانی نسبت به قیمت سایر پارچه های مورد مصرف در مراکز درمانی، متوجه اختلاف فاحش و زیادی خواهید شد.

کیفیت پارچه کجراه نسبت به پارچه های بیمارستانی دیگر بالاتر بوده و همین دلیل، می تواند قیمت بالاتر را در مقایسه با سایر توجیه کند، کیفیتی که بی نظیر و خیلی خوب بوده و قابل مشاهده از دیگر پارچه ها به هیچ وجه نمی باشد.

برای استعلام قیمت پارچه کجراه بیمارستانی در صورت قصد خرید عمده، نمایندگی های فروش کارخانجات بهترین گزینه هستند.
هم می توان با مراجعه به این فروشگاه ها، خرید را با پایین ترین قیمت انجام داد و هم اطمینان از ارسال و رسیدن پارچه به دست خریداران به زودی و در کمترین زمان، جلب می گردد.
زمانی که خود کارخانجات تولید کننده ارسال را برعهده دارند، سفارشات در همان روز فرستاده می گردد و منتظر نخواهند ماند که حجم خرید به یک میزان برسد تا ماشین های باربری را در جریان بگذارند و عدل های مورد نظر به باربری، ارسال گردد.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید پارچه کجراه بیمارستانی

خرید پارچه کجراه بیمارستانی از نمایندگی اینترنتی

خرید پارچه کجراه بیمارستانی از نمایندگی اینترنتی بسیار آسان می باشد، فقط کافیست برای دسترسی …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟