فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه یکبار مصرف بیمارستانی / پارچه یکبار مصرف برای ماسک | عمده فروشی پارچه های بیمارستانی

پارچه یکبار مصرف برای ماسک | عمده فروشی پارچه های بیمارستانی

پارچه یکبار مصرف برای ماسک با گرماژ و عرض مناسب در تنوع رنگی موجود را همین حالا با کمترین قیمت ممکن از طریق عمده فروشی پارچه های بیمارستانی درجه یک و مرغوب خریداری نمایید.
امروزه متأسفانه شاهد شیوع بیماری ها و ویروس های واگیردار و فراگیر جهانی در دنیا هستیم که جان تعداد زیادی از افراد را می گیرد.
در همین راستا سازمان بهداشت جهانی اعلام می کند که افراد جهت حضور در اجتماعات و محیط های پر رفت و آمد، نکات بهداشتی را رعایت کرده و حدالمقدور از ماسک و دستکش یکبار مصرف استفاده کنند.
طبیعی است که با وجود چنین شرایطی، تقاضا پیرامون خرید انواع ماسک و دستکش زیاد شده باشد.
آیا نباید کارخانجات تولیدی ماسک توانسته باشند پاسخگوی نیاز بازارهای فروش گردند؟
در حال حاضر انواع پارچه های یکبار مصرف یا اسپان باند یکی از مناسب ترین پارچه ها برای تولید انواع ماسک های بهداشتی به شمار می آیند که در کارخانجات گوناگونی تولید می گردد.
پارچه یکبار مصرف برای ماسک ممکن است در شرایط کنونی با توجه به حضور برخی از افراد سودجو و دلالان اقتصادی، قیمت واقعی خودش را نداشته باشد.
متأسفانه این موضوع سبب شده تا کارگاه های تولیدی ماسک هنگامی که پارچه یکبار مصرف برای ماسک را گران می خرند، محصولات تولیدی خود را هم گران می فروشند.
در اینجاست که مصرف کنندگان ماسک تنها افرادی بوده که در این میان ضرر کرده و محبورند برای رعایت بهداشت فردی خود، هزینه زیادتری را برای خرید ماسک به فروشندگان بپردازند.
آیا می دانید که در کدام یک از مراکز فروش پارچه می توان بهترین کیفیت و قیمت واقعی پارچه یکبار مصرف برای ماسک را خریداری کرد؟
آیا امکان خرید این پارچه از سایت های فروش اینترنتی به شکل عمده و البته تضمین شده وجود دارد؟
پیشنهاد می کنیم تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.

پارچه یکبار مصرف برای ماسک

مصارف پارچه یکبار مصرف چیست؟

شایان ذکر است که به سبب مسائل بهداشتی، استفاده از تجهیزات یکبار مصرف مانند ماسک یکبار مصرف و حتی لباس یکبار مصرف در محیط هایی مانند بیمارستان ها، اهمیت جدی داشته است.
این موضوع سبب شده تا شاهد بیشترین استفاده از پارچه های یکبار مصرف در تولیدات بیمارستانی و بهداشتی از قبیل ماسک باشیم.
اما به طوری که بخواهیم مصارف پارچه یکبار مصرف را دسته بندی کنیم، این موارد را نام خواهیم برد:

  • تهیه ماسک بهداشتی در سایزها و لایه های مختلف
  • تهیه گان و شان بیمارستانی
  • انواع کلاه یکبار مصرف و روکش کفش برای بیمارستان ها خصوصا اتاق های جراحی
  • تهیه رو انداز و زیر اندازهای بهداشتی
  • تهیه لباس فرم بیمارانی که کمتر از ۴۸ ساعت بستری هستند
  • البسه مورد نیاز برای بخش های رادیولوژی و ام آر آی

گفتنی است که پارچه های یکبار مصرف هیچگونه الیافی از تار و پود نداشته و از الیاف پرس با استفاده از دستگاه های مخصوص تولید و به عرضه می رسند.
این پارچه ها در دسته پارچه ها و منسوجات بی بافت قرار داشته و می توانند با مشخصات ذیل عرضه گردند:

  • عرض: ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متر
  • گرماژ: ۳۰، ۳۸، ۴۰، ۵۰، ۶۰، ۷۰، ۸۰ و ۹۰ گرم
  • کالیته رنگی: سفید، آبی، صورتی، سبز و …

از جمله مشخصات پارچه های یکبار مصرف خوب می توان به عدم رنگ پس دادن آنها، نرمی و لطافت خوب و عدم ایجاد حساسیت های پوستی اشاره داشت.
اما همانطور که متوجه شدید در شرایط بحرانی شیوع انواع ویروس ها و بیماری ها که رعایت نکات بهداشت فردی در درجه بالایی از اهمیت قرار می گیرد، میزان تناژ تولید پارچه یکبار مصرف هم بیشتر و بیشتر می گردد.
در حقیقیت این بیشترین تناژ تولیدی مربوط به تهیه انواع ماسک بهداشتی شده که می تواند جلوی شیوع بیشتر بیماری و ویروس در جامعه را گرفته باشد.

پارچه یکبار مصرف برای ماسک

بهترین پارچه یکبار مصرف برای ماسک

بله پارچه های یکبار مصرف یا اسپان باند یکی از پارچه های مصرفی در تولید انواع ماسک می باشند که می توانند هم در بیمارستان ها و هم برای مردمان عادی مورد استفاده قرار گیرند.
پارچه یکبار مصرف برای ماسک می تواند با گرماژهای سبک ۳۰ و ۴۰ گرمی و در رنگبندی های آبی و سفید، بیشترین کاربرد را دارا باشد.
از آنجا که پارچه یکبار مصرف یا اسپان باند به شکل تک لایه، سه لایه و چند لایه تولید می گردد، بهترین پارچه یکبار مصرف برای ماسک نوع چند لایه این پارچه بوده است.
بهترین پارچه یکبار مصرف برای ماسک امروزه در کارخانجاتی تولید می گردد که بهترین مواد اولیه را برای تولید داشته و کارخانجاتشان مجهز به دستگاه ها، ماشین آلات پیشرفته و کادری مجرب می باشد.
اگر چه در این راستا کیفیت پارچه یکبار مصرف برای ماسک اهمیت جدی داشته، اما متأسفانه در شرایط بحرانی، یا با کمبود این پارچه در گرماژهای گوناگون مواجه می گردیم یا اینکه شاهد قیمت گزاف این پارچه نسبت به قبل از بحران های موجود می باشیم.
در حقیقیت امروزه واسطه ها و افراد سودجو ممکن است نگذارند تا قیمت و کیفیت واقعی پارچه یکبار مصرف برای تولید انواع ماسک به دست کارگاه های تولیدی رسیده باشد.
آیا می دانید که در چنین شرایطی از کجا می توان پارچه یکبار مصرف ارزان و البته با کیفیت خوب و عالی را خریداری کرد؟

از کجا پارچه یکبار مصرف ارزان خرید کنم؟

همانطور که متوجه شدید در تولید انواع ماسک بهداشتی برای بیمارستان ها و یا مصارف عموم مردم، پارچه یکبار مصرف از بیشترین استفاده برخوردار است.
در حال حاضر پارچه های یکبار مصرف توسط کارخانجات گوناگونی خصوصا در شرایطی که متقاضی خرید ماسک در بازار زیاد است؛ تناژ بالایی از این پارچه را تولید و به بازار عرضه می کنند.

با توجه به بازار داغ خرید و فروش پارچه یکبار مصرف برای ماسک ممکن است دیگر آن قیمت همیشگی و واقعی برای مشتریان در نظر گرفته نشده باشد.
چرا که افراد سودجو و دلال به دنبال آن هستند که با فروش پارچه یکبار مصرف برای ماسک با قیمت گران تر، سود خوبی را به جیب زده باشند.
در این میان هیچکس به فکر خریداران و مردم عادی نبوده و تنها این افراد هستند که ضرر می کنند.
آیا می دانید که از کجا می توان پارچه یکبار مصرف ارزان خرید؟
شایان ذکر است که هم اکنون وجود داشته اند مراکزی که توانسته اند قیمت ارزان پارچه های یکبار مصرف را برای مشتریان خود در شرایط این چنینی ارائه داده باشند.
مقصود از قیمت ارزان پارچه یکبار مصرف یعنی اینکه این پارچه ها با همان قیمتی که در درب کارخانه عرضه می شوند به مشتریان ارسال شوند.
هم اکنون توسط نمایندگی فروش اینترنتی پارچه بیمارستانی این امکان فراهم شده تا کارگاه های تولیدی ماسک بتوانند بهترین قیمت و کیفیت پارچه یکبار مصرف برای ماسک را به شکل آنلاین خریداری کنند.
این نمایندگی های فروش ویژگی های کلیدی ذیل را دارند:

  1. دارا بودن ارتباط مستقیم با معتبرترین و بزرگترین کارخانجات تولیدی پارچه یکبار مصرف
  2. حذف تمامی واسطه ها میان مصرف کنندگان و تولید کنندگان پارچه بیمارستانی
  3. ارسال رایگان کالیته رنگی به تمامی نقاط ایران
  4. ارائه مشاوره های رایگان قبل از خرید جهت خریدی آگاهانه به تمامی مشتریان خود

اما خیلی از خریداران پارچه یکبار مصرف هنوز هم که هنوزه نتوانسته اند به مراکز خرید اینترنتی این پارچه اطمینان داشته باشند.
آنان معتقند که مگر می شود بدون دیدن جنس و کیفیت پارچه بتوان خریدی مطمئن از کیفیت و حتی قیمت پارچه یکبار مصرف انجام داد؟

پارچه یکبار مصرف برای ماسک

آیا خرید اینترنتی پارچه یکبار مصرف مطمئن است؟

این سوال که آیا خرید اینترنتی پارچه یکبار مصرف مطمئن است یا نه تقریبا برای تمامی کارگاه های تولید کننده البسه و منسوجات یکبار مصرف به وجود آمده است، چرا که این افراد غالبا قبل از خرید، به دنبال تحقیقات پبرامون خرید از مراکز معتبر فروش هستند.
در دنیایی که در آن تجارت اینترنتی در زمینه هر محصولی توانسته رشد چشمگیری داشته باشد، چرا نباید به خرید اینترنتی پارچه یکبار مصرف به عنوان خریدی مطمئن نگاه نکرد؟
اگر چه هستند مراکز فروش اینترنتی که خودشان واسطه بوده و اصلا امن نیستند و به هیچ وجه کیفیت و قیمت واقعی و خوبی را عرضه نمی کنند، چرا که با کارخانجات معتبر ارتباط مستفیم ندارند.
اگر می گوییم خرید اینترنتی پارچه یکبار مصرف مطمئن است، فقط و فقط خرید از نمایندگی هایی را می گوییم که با حذف واسطه ها، انواع پارچه را مستقیما از درب کارخانجات معتبر تولیدی به دست مشتریان می رسانند.
پس به جرئت می توان ادعا کرد که خرید اینترنتی پارچه یکبار مصرف برای ماسک آن هم در شرایطی که افراد سودجو در بازار زیاد است می تواند کمک شایانی به تولیدات با قیمت تمام شده کمتر به کارگاه های تولیدی ماسک نموده باشد.
این تولیدی ها می توانند تناژ تولیدی خود را افزایش داده و در شرایط بحرانی شیوع ویروس، پاسخگوی نیاز بازار با مناسب ترین قیمت و کیفیت بوده باشند.

سایت خرید مستقیم پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی

در سایت خرید مستقیم پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی، خریداران می توانند تمامی عرض ها و گرماژهای موجود از این پارچه را سفارش خرید بی واسطه دهند.
تمامی سفارشات مستقیما از درب کارخانجات تولیدی و در کمترین روز کاری به جای جای کشور ارسال می گردد و خریداران پس از خرید رضایت کافی خواهند داشت.
پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی یا همان پارچه های اسپان باند بیمارستانی با عرض های ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متری و گرماژهای ۳۰ الی ۹۰ گرم می توانند مصارف بهداشتی خوبی در بیمارستان ها داشته باشند.
امروزه اگر شما بتوانید خرید مستقیم پارچه یکبار مصرف را از یک سایت معتبر انجام داده باشید، قطعا قیمتی کاملا ارزان تر را برای خرید حتی در تناژهای بالاتر، پرداخت کرده اید.
نمایندگی فروش مستقیم پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی در نظر داشته تا با ارائه مشاوره های لازم قبل از خرید، خریداران را برای خرید مطمئن آماده کرده باشد.
خریدی که شاید برای کارگاه های تولیدی تازه تأسیس از اهیمت بیشتری برخوردار باشد و آنها بتوانند کاملا درست، عرض و گرماژ مصرفی خود را انتخاب کرده و پول و زمان خود را به راحتی صرف نکرده باشند.

اگر می خواهید شما هم یکی از آن دسته خریدارانی باشید که بهترین پارچه یکبار مصرف برای ماسک یا هر استفاده دیگر از این پارچه را خریداری می کنید، می توانید روی این مجموعه حساب ویژه ای باز کنید.

پارچه یکبار مصرف برای ماسک

نمایندگی پارچه های ارزان قیمت بیمارستانی در بازار آنلاین

گفتنی است که در نمایندگی فروش آنلاین پارچه های بیمارستانی، علاوه بر پارچه یکبار مصرف برای ماسک خریداران می توانند تمامی عرض ها و گرماژهای سایر پارچه های بیمارستانی را هم خریداری کنند.
این پارچه ها عبارتند از:

  • پارچه ترگال بیمارستانی
  • پارچه تترون بیمارستانی
  • پارچه فلامنت فلامنت بیمارستانی
  • پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی

پارچه ترگال بیمارستانی با عرض ۱۵۰ سانتی متر و گرماژهای ۲۴۰ و ۲۸۰ گرمی عرضه می شود و مصارفی همچون روپوش پزشکی و پرستاری، البسه بیماران، البسه سبز اتاق عمل و حتی انواع ملحفه بیمارستانی را داشته است.
پارچه تترون بیمارستانی با عرض های ۹۰، ۱۵۰ و ۱۸۰ سانتی متری، ۲ و ۳ متر با گرماژهای ۱۶۰ الی ۱۹۰ گرم می تواند در تهیه انواع البسه فرم بیماران، مقنعه مخصوص پرستاران و بیماران خانم و ملحفه بیمارستانی کاربرد بسیار ویژه تری را دارا باشد.
این دو پارچه از پارچه های قابل شست و شو بوده که غالبا با ویژگی ضد آبژاولی بودن تولید می گردند و از ثبات بالایی در برابر مواد شوینده و ضد عفونی کننده برخوردار هستند.
پارچه فلامنت فلامنت بیمارستانی از الیاف فلامنت تولید شده و پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی دارای الیاف طبیعی پنبه نیز هست و مانند پارچه های یکبار مصرف می توانند در مصارف گوناگون بهداشتی و یکبار مصرف، مفید باشند.
پارچه فلامنت بیمارستانی چهارخونه با عرض ۱۵۰ سانتی متر و گرماژ ۱۶۵ الی ۱۷۵ گرمی مناسب ترین گزینه برای تهیه انواع البسه فرم بیماران است.
به طور کلی اگر شما کارگاه های تولید کننده البسه و منسوجات بیمارستانی می خواهید دو اصل قیمت و کیفیت متناسب با هم از انواع پارچه های بیمارستانی را خریداری کنید، خرید اینترنتی آن هم از نمایندگی هایی که مستقیما با کارخانجات بزرگ تولیدی در ارتباط اند، امن ترین شیوه خرید است.
خوشبختانه این مجموعه توانسته خودش را به عنوان یکی از بزرگترین مراکز رسمی فروش آنلاین پارچه یکبار مصرف برای مصارف بهداشتی از قبیل ماسک در شرایط بحرانی کشور معرفی کرده و قیمت و کیفیت را متناسب با هم ارائه دهد.

کافیست همین حالا بدون اتلاف هر گونه هزینه و زمانی اضافی، سفارش خرید عمده پارچه های ارزان قیمت بیمارستانی اما باکیفیت را از طریق این سایت که مرجع خرید و فروش انواع پارچه بیمارستانی مرغوب است، ثبت
کنید.

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه لباس یکبار مصرف بیمارستانی

پارچه لباس یکبار مصرف بیمارستانی به قیمت روز

پارچه لباس یکبار مصرف بیمارستانی و جوراب واریس verna تولیدی جدید کارخانجات معتبر در کشور، …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟