فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه یکبار مصرف بیمارستانی / پارچه لباس یکبار مصرف بیمارستانی به قیمت روز

پارچه لباس یکبار مصرف بیمارستانی به قیمت روز

پارچه لباس یکبار مصرف بیمارستانی و جوراب واریس verna تولیدی جدید کارخانجات معتبر در کشور، به قیمت روز که همان قیمت رقابتی در بازارهای موجود بوده، از طریق همین سایت به تمامی مشتریان ارسال می گردد.
انتخاب پارچه ای مناسب برای تولید و دوخت انواع لباس های بیمارستانی، از اهمیت خیلی بالایی برخوردار بوده است.
از جمله البسه ای که در بیمارستان ها مورد نیاز بوده می توان این موارد را نام برد:

  • لباس بیماران خردسال
  • لباس بیماران بزرگسال زن و مرد
  • روپوش پزشکان
  • لباس پرستاران بخش های گوناگون
  • البسه مخصوص اتاق عمل
  • البسه کارکنان و پرسنل بیمارستان
  • لباس حراست بیمارستان ها

بی شک واحدهای تولیدی این البسه بایستی انتخابی صحیح از پارچه ی مصرفی در تولیدات خود داشته باشند.
انتخاب اشتباه می تواند کیفیت البسه تولیدی را پایین آورده و در آخر با پایین آمدن کیفیت محصولات موجود، این کارگاه های تولید کننده هستند که با کاهش قدرت فروش و گاها با خسارات گوناگونی مواجه می گردند.
بنظر می رسد که اگر این کارگاه های تولیدی بتوانند قبل از خرید، با جنس و کیفیت انواع پارچه های بیمارستانی موجود در بازار آشنا شوند، قطعا انتخابی درست از نیاز پارچه ای خود انجام خواهند داد.
آیا پارچه های لباس بیمارستانی را می شناسید؟
چگونه امکان آن وجود دارد تا خریداران انواع پارچه لباس بیمارستانی بتوانند با کیفیت و قیمتی خوب، بهترین پارچه های لباس بیمارستانی را سفارش خرید عمده دهند؟
برای یافتن پاسخ سوالات خود، کافیست تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.

پارچه لباس یکبار مصرف بیمارستانی

پارچه های لباس بیمارستانی را بشناسید

همانطور که در ابتدای بحث مطرح شد، پارچه های بیمارستانی در تولید البسه بیمارستانی، اهمیت بسیار بالایی را داشته اند.
به همین سبب مهم است که کارگاه های تولید کننده البسه بیمارستانی، توانایی آن را داشته تا کیفیت خوب و درجه یک از پارچه لباس بیمارستانی را شناسایی کرده باشند.
امروزه این کارگاه های تولیدی که طرف قرارداد با ارگان های دولتی و خصوصی بیمارستان ها بوده اند، از پارچه های گوناگونی جهت دوخت انواع لباس بیمارستانی استفاده می نمایند.
بدیهی است که گاها برخی از کارگاه های تازه تأسیس، در انتخاب یک پارچه لباس بیمارستانی، اشتباه کرده و ممکن است خسارات گوناگونی را متحمل شده باشند.

اگر چه شناخت بهترین جنس و کیفیت پارچه های لباس بیمارستانی، غالبا توسط کارشناسان و متخصصان فروش پارچه صورت می گیرد، اما دانستن برخی از ویژگی ها و مشخصات پارچه های مصرفی، برای مشتریان، خالی از لطف نیست.
در واقع شناخت پارچه هایی که در دوخت لباس بیمارستانی استفاده می شوند می تواند در خریدی آگاهانه و مطمئن به مشتریان کمک شایانی را نموده باشد.
انواع پارچه هایی که معمولا در تولید البسه بیمارستانی مورد استفاده قرار می گیرند، عبارتند از:

  1. پارچه یکبار مصرف بیمارستانی
  2. پارچه فلامنت بیمارستانی
  3. پارچه تترون بیمارستانی
  4. پارچه ترگال بیمارستانی

هر یک از پارچه های نام برده شده در خطوط فوق، از مشخصات منحصربفردی برخوردار بوده و با توجه به همین ویژگی ها، در تولیدات گوناگون بیمارستانی بکار گرفته می شوند.
با توجه به مهم بودن مسائل بهداشتی در بسیاری از بخش های بیمارستانی، استفاده از پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی توانسته تا حدود بسیار زیادی به جلوگیری از انواع باکتری ها، آلودگی ها و میکرو ارگانیسم ها به محیط های بیمارستانی، جلوگیری نموده باشد.
این پارچه ها بایستی با خصوصیاتی مخصوص مصارف یکبار مصرف بیمارستانی تولید شده باشند.
شایان ذکر است که قیمت ارزان پارچه لباس یکبار مصرف بیمارستانی در بازار، سبب شده تا شاهد نرخ فروش بالای این پارچه آن هم در حجم و تناژهای بالایی باشیم.
در ادامه بیشتر با انواع پارچه لباس یکبار مصرف بیمارستانی و مصارف آن آشنا خواهیم شد.

پارچه لباس یکبار مصرف بیمارستانی

پارچه لباس یکبار مصرف بیمارستانی و مشخصات آن

در بازارهای امروزی خرید و فروش انواع پارچه مخصوص مصارف بیمارستانی، یکی از پرفروش ترین ها، پارچه یکبار مصرف است.

پارچه یکبار مصرف یا پارچه اسپان باند، پارچه ای بی بافت یا نبافته است که هیچ تار و پودی نداشته و از الیاف پرس، توسط دستگاه های مخصوص، تولید و سپس روانه بازارهای فروش پارچه می گردد.
پارچه های اسپان باند نبافته اگر چه در صنایع گوناگون امروزی از موارد مصرفی مختلفی برخوردار بوده و طیف گسترده ای از مخاطبین را شامل شده، اما نمی توان از نقش آن ها در مصارف بهداشتی و پزشکی، چشم پوشی کرد.
به طوری که در حال حاضر بسیاری از کارخانجات تولیدی پارچه های بی بافت، همچون کارخانجات بافتینه و حریر بافت امیر در اصفهان، بیشترین درصد تولیدی خود را پیرامون تولید پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی صرف نموده اند.
در این کارخانجات از مواد اولیه مرغوب و درجه یک و تجهیزاتی مدرن استفاده شده و انواع پارچه های یکبار مصرف، با مشخصاتی خوب و باکیفیت، روانه بازارهای فروش می شوند.
خصوصیات و ویژگی هایی که برای پارچه های لباس یکبار مصرف بیمارستانی در این کارخانجات در نظر گرفته شده، عبارتند از:

  1. پارچه های لباس یکبار مصرف بیمارستانی بایستی به شکل آنتی باکتریال تولید شده باشند.
  2. این پارچه ها غالبا به شکل آب گریز یا آب دوست، بنا به استفاده ای که داشته، تولید می گردند.
  3. قابلیت کشسانی خوبی دارند.
  4. آنتی یو وی و ضد اشعه خورشید هستند.
  5. به هیچ وجه رنگ پس نمی دهند.
  6. قابلیت چاپ انواع طرح ها و لوگوهای گوناگون را دارند.
  7. با قیمت تمام شده کاملا ارزان و مقرون به صرفه ای تولید شده اند.

در یک دسته بندی کلی، با توجه به کیفیت، دوام و نوع ضخامتی که پارچه های لباس یکبار مصرف بیمارستانی داشته، می توان انواع این پارچه ها را اینطور هم معرفی کرد:

  • پارچه بکبار مصرف تک لایه (S)
  • پارچه یکبار مصرف دو لایه (۲S)
  • پارچه یکبار مصرف سه لایه (پارچه یکبار مصرف SMS یا ۳S)

آنچه که مبرهن بوده، ضخامت بالای پارچه های یکبار مصرف اسپان باند سه لایه بوده که با دارا بودن لایه میانی از جنس ملت بلون تولید شده اند.
استفاده از پارچه های اسپان باند SMS می تواند در جلوگیری از ورود هر نوع آلودگی و باکتری به پوست یادهان افراد (در صورت استفاده در تولید ماسک)، نقش فزاینده ای را دارا باشد.
از انواع پارچه اسپان باند بیمارستانی (پارچه اسپان باند پزشکی) با کالیته رنگی مخصوص مراکز درمانی، در تولیدات ذیل استفاده می کنند:

  1. لباس فرم بیمارانی که کمتر از دو روز در بخش یا اورژانس های بیمارستان ها بستری هستند.
  2. لباس بیماران یا مراجعه کنندگان به بخش های آندوسکوپی و رادیولوژی بیمارستان ها.
  3. البسه مخصوص اتاق عمل مانند گان و شان، کلاه و ماسک، کاور کفش.
  4. انواع رو انداز و زیر اندازهای بهداشتی

پارچه لباس یکبار مصرف بیمارستانی بجز تولید البسه بیماران، بیشترین استفاده را در تولیدات اتاق های جراحی داشته است.
چرا که اتاق های عمل بایستی کاملا استریل و عاری از هر گونه آلودگی و موارد غیر بهداشتی باشند و نسبت به سایر بخش های بیمارستان ها، اهمیت ویژه تری را دارا می باشند.
پارچه گان و شان یکبار مصرف بیمارستانی با رنگ سبز، بیشترین نرخ فروش را در این میان دارا بوده اند.
اما باید گفت که در میان کالیته رنگی متنوع پارچه های اسپان باند نبافته، رنگبندی های آبی، صورتی، سفید و سبز، مورد علاقه مراکز درمانی و بیمارستان ها هستند.
پارچه های لباس یکبار مصرف بیمارستانی به شکل رولی یا طاقه ای، در عرض و گرماژهای ذیل به عرضه می رسند:

  • عرض: ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متر
  • گرماژ: ۳۰، ۳۸، ۴۰، ۵۰، ۶۰، ۷۰، ۸۰ و ۹۰ گرم

پارچه لباس یکبار مصرف بیمارستانی

آیا پارچه فلامنت هم مصارف یکبار مصرف دارد؟

از آنجا که پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی، علاوه بر نقش مهمی که در اقتصاد بیمارستان ها داشته اند، در مسائل بهداشتی نیز، سرآمد بوده، پس مهم است که این پارچه ها را در حجم و تناژ بالا خرید کرد تا منسوجات بیشتری تولید گردد.

گفتنی است که بجز پارچه های اسپان باند بیمارستانی، پارچه فلامنت و فلامنت بیمارستانی، اگر چه جزوی از پارچه های تخت بافت به شمار آمده، اما مصارف یکبار مصرف را در تولیدات بیمارستانی دارد.
پارچه فلامنت بیمارستانی با عرض ۱۵۰ سانتی متر و گرماژی معین، در کارخانجات نساجی پارچه، تولید و با دو مدل ذیل، روانه بازارهای فروش پارچه های بیمارستانی می شوند:

  1. پارچه فلامنت بیمارستانی ساده
  2. پارچه فلامنت بیمارستانی طرح دار

در میان طرح های پارچه فلامنت بیمارستانی که شامل طرح های راه راه و چهارخونه می گردد، پارچه فلامنت بیمارستانی چهارخونه بیشترین نرخ فروش را داشته و ارزان قیمت تر و البته باکیفیت تر است.
پارچه های فلامنت پنبه بیمارستانی با توجه به اینکه دارای الیاف طبیعی فلامنت بوده، نرم تر و منعطف تر هستند و البته قیمت بیشتری را هم دارا می باشند.
کارگاه های تولیدی منسوجات بیمارستانی، از مدل های پارچه فلامنت بیمارستانی در تولید البسه بیماران، استفاده های خوبی را نموده اند.
پس پارچه فلامنت بیمارستانی هم که با قیمت تمام شده تولیدی ارزان تری روانه بازارهای فروش شده، مصارفی یکبار مصرف را برای ارگان های بیمارستانی داشته و در برخی مواقع حتی جایگزین خوبی برای پارچه تترون نیز بوده هست.

پارچه لباس یکبار مصرف بیمارستانی

راه های خرید بهترین پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی

همانطور که متوجه شدید، پارچه های ارزان قیمتی که البته کیفیت خوب داشته اند، بیشترین نرخ فروش را برای مصارف بیمارستانی دارند.
از آنجا که تقریبا در تمامی ایام سال، نمی تواند از نیاز بیمارستان ها به انواع البسه و منسوجات بیمارستانی چشم پوشی کرد، کاهش هزینه های خرید این موارد، بی شک مد نظر ارگان های دولتی و خصوصی بیمارستان ها قرار داشته است.
متأسفانه در حال حاضر بازار خرید و فروش پارچه های بیمارستانی، جدای از واسطه ها و دلالان پارچه نبوده و این موضوع یکی از اصلی ترین نگرانی های کارگاه های تولیدی البسه و منسوجات بیمارستانی می باشد.
پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی یکی از پارچه های پرفروش و پرتقاضا در بازار پارچه بیمارستانی بوده که ممکن است با وجود این واسطه ها و دلالان پارچه، با قیمت و کیفیتی خوب، دست مشتریان نرسند.
پس راهکار خرید عمده بهترین کیفیت پارچه لباس یکبار مصرف بیمارستانی در بازارهای امروزی چیست؟
خصوصا امروزه که با شیوع ویروسی مانند کرونا، اهمیت رعایت بهداشت در بیمارستان ها دو چندان شده، شاهد بازار داغ خرید و فروش پارچه های اسپان باند بیمارستانی نیز بوده ایم که یکی دیگر از نگرانی های خریداران بوده هست.
در شرایط کنونی بنظر می رسد که بهترین راهکار خرید پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی با قیمت و کیفیت متناسب با هم، خرید از نمایندگی هایی هست که:

  • با تولید کنندگان تأیید شده در زمینه تولید پارچه های یکبار مصرف، ارتباط دارند.
  • واسطه ها میان تولید کنندگان و مصرف کنندگان را حذف نموده اند.
  • کالیته رنگی پارچه را قبل از خرید برای مشتریان به طور رایگان ارسال می کنند.
  • به مشتریان جهت خریدی آگاهانه، مشاوره های لازم را می دهند.
  • امکان ثبت سفارشات به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه حضوری، با کاهش هزینه های رفت و آمد، برای مشتریان فراهم می آورند.
  • سفارشات را در کمترین روز کاری به دست مشتریان می رسانند.

پارچه لباس یکبار مصرف بیمارستانی

پارچه یکبار مصرف پزشکی با قیمت دست اول کارخانه

یکی از نگرانی هایی که متقاضیان خرید عمده و در تناژ بالا از انواع پارچه یکبار مصرف پزشکی داشته اند، قیمت این پارچه است.
قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی اگر چه ارزان تر از سایر پارچه های بیمارستانی بوده، اما نرخ آن در بازار می تواند وابسته به فاکتورهایی بوده باشد.
فاکتورهایی که در تعیین قیمت پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی موثرند، عبارتند از:

  1. عرض پارچه
  2. گرماژ پارچه
  3. رنگ پارچه
  4. کیفیت پارچه

اما به طور کلی با توجه به اینکه ارگان های بیمارستانی و جوراب واریس امریکایی همواره به البسه و منسوجات بیمارستانی نیاز دارند، بایستی توانسته باشند در هزینه های خود، صرفه جویی کرده باشند.
در این میان کارگاه های تولیدی انواع لباس و منسوجات بیمارستانی که طرف قرارداد با بیمارستان ها هستند، بایستی در خرید پارچه یکبار مصرف بیمارستانی ارزان تر اما باکیفیت تر، تلاش کنند.
جدای از این فاکتورهایی که در خطوط فوق بیان شد، خریداران می خواهند خرید پارچه یکبار مصرف بیمارستانی را با قیمت زیر بازار انجام دهند.
پس اگر خریداران بتوانند خرید عمده پارچه یکبار مصرف بیمارستانی را با قیمت درب کارخانه انجام دهند، قطعا قیمت خرید، همان قیمت زیر بازار بوده و می تواند خریدی کاملا اقتصادی برای آنان تلقی شده باشد.
هم اکنون گروه بازرگانی پارچه بیمارستانی پارادا یکی از مراکز رسمی فروش اینترنتی پارچه های بیمارستانی است که توانسته امکان خریدی آسان و اقتصادی را برای مشتریان خود رقم بزند.

این نوید به تمامی مشتریان داده شده که با ثبت سفارش خرید اینترنتی پارچه لباس یکبار مصرف بیمارستانی و سایر پارچه های موجود، خریدی ارزان تر و متفاوت تر از سایر بازارهای فروش پارچه را تجربه خواهند نمود.
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه یکبار مصرف برای ماسک

پارچه یکبار مصرف برای ماسک | عمده فروشی پارچه های بیمارستانی

پارچه یکبار مصرف برای ماسک با گرماژ و عرض مناسب در تنوع رنگی موجود را …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟