فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / لیست قیمت انواع پارچه اسپان باند

لیست قیمت انواع پارچه اسپان باند

قیمت پارچه اسپان باند در انواع تک لایه و چند لایه، مناسب مصارف گوناگون بیمارستانی، در این مجموعه، لیست قیمت دست اول کارخانجات معتبر و تأیید شده در کشور بوده است.
پارچه اسپان باند و جوراب شلواری نگین دار مجلسی از آنجا که تار و پودی ندارد و ارزان قیمت است، استفاده های بسیار زیادی را در صنایع گوناگون دارد.
یکی از این صنایع، صنعت پزشکی و بیمارستانی بوده که هم اکنون یکی از مصرفی ترین ارگان هایی بوده که از انواع پارچه اسپان باند پزشکی، استفاده نموده است.
آیا می دانید که اگر چه قیمت پارچه اسپان باند در بازار فروش پارچه، قیمتی ارزان تر از سایر پارچه های موجود بوده، اما ممکن است به سبب فاکتورها و عوامل گوناگون، این پارچه با قیمت بیشتری خرید و فروش گردد؟
در شرایطی که بیماری کرونا در جامعه فراگیر شده، چه تغییراتی در لیست قیمت انواع پارچه اسپان باند به وجود آمده است؟
چگونه می توان در بازارهایی که واسطه ها و تبلیغات گوناگون و حتی سوء، پیرامون عرضه پارچه های اسپان باند زیاد بوده، دو اصل قیمت و کیفیت از عرض ها و گرماژهای این پارچه را متناسب با هم خریداری کرد؟

برای آنکه شما خریداران پارچه اسپان باند بتوانید خریدی مطمئن و آگاهانه را تجربه کنید، پیشنهاد می کنیم تا پایان این مطلب ما را همراهی نمایید.

قیمت پارچه اسپان باند

کارخانجات تولید پارچه اسپان باند در ایران کدام اند؟

با توجه به مصارف گوناگونی که پارچه اسپان باند در صنایع مختلف دارد، کارخانجاتی در شهرهای کشور، مشغول به تولید انواع پارچه اسپان باند یکبار مصرف هستند.
هم اکنون در شهرهای ذیل، شاهد حضور کارخانجاتی فعال در حوزه تولیدی پارچه های بی بافت، یعنی پارچه های اسپان باند هستیم:

  1. تهران
  2. اصفهان
  3. رشت
  4. مشهد
  5. ملایر
  6. یزد

در کارخانجات تولیدی پارچه اسپان باند، از تجهیزاتی مدرن و دستگاه های امروزی استفاده می گردد تا جنس و کیفیت خوبی از این پارچه روانه بازارهای فروش شده باشند.
اصلی ترین ماده در تولید پارچه اسپان باند، گرانولی به نام پلی پروپیلن است که با نام PP نیز مشهور می باشد. اسپان باندها را غالبا در چند دسته به بازار عرضه می کنند که عبارتند از:

  • پارچه اسپان باند تک لایه یا S
  • پارچه اسپان باند دو لایه یا ۲S
  • پارچه اسپان باند چند لایه (سه تا پنج لایه) مانند پارچه اسپان باند SMS

در واقع این دسته بندی پارچه های اسپان باند، از نظر ضخامت این پارچه بوده است.
پارچه های اسپان باند چند لایه، ضخامت بیشتری داشته و قدرت نفوذ ناپذیری بسیار بالایی را در برابر آب، انواع باکتری ها، میکروب ها و غیره دارا هستند.
یکی از مهم ترین ملاک هایی که کارخانجات تولیدی پارچه اسپان باند در تولید این پارچه مد نظر قرار داده، تنوع رنگی و قابلیت چاپ انواع طرح های گوناگون بر روی این پارچه می باشد.
پارچه های اسپان باند می توانند در انواع چاپ دار نیز در بازار موجود بوده و به خصوص در صنعت تبلیغات، بسته بندی و کاور، بیشترین استفاده را درا باشند.
نکته حائز اهمیت پیرامون کارخانجات تولیدی پارچه اسپان باند یکبار مصرف، این است که دو کارخانه، برندهای نام آشنایی را در بازار خرید و فروش پارچه اسپان باند دارند:

  1. پارچه اسپان باند بافتینه
  2. پارچه اسپان باند حریر بافت امیر

این کارخانجات با استفاده از مواد اولیه درجه یک، دستگاه اکسترودر مجهز و کادری مجرب، انواع پارچه اسپان باند را در عرض و گرماژهای ذیل به عرضه می رسانند:

  • عرض های پارچه اسپان باند: ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متر
  • گرماژ پارچه های اسپان باند: ۸ الی ۴۰۰ گرم

شایان ذکر است که بجز تمامی مشخصات ذکر شده در خطوط فوق، امروزه کارخانجاتی همچون بافتینه و حریر بافت امیر، انواع پارچه اسپان باند با ترکیبی از لایه ملت بلون را تولید و روانه بازارهای فروش می نمایند.
آیا می دانید که پارچه اسپان باند ملت بلون چیست؟
آیا پارچه های اسپان باند ملت بلون، کیفیت بهتری نسبت به اسپان باندهای ساده دارند؟
از مصارف انواع پارچه اسپان باند چه می دانید؟

پارچه اسپان باند ملت بلون چیست؟

امروزه در کارخانجات معتبر و تأیید شده در صنعت نساجی، شاهد بکارگیری تجهیزات مدرن و مواد اولیه مرغوب هستیم که این موضوع سبب شده تا کیفیت خوبی از انواع پارچه، روانه بازارهای فروش شده باشد.
از آنجا که پارچه یکبار مصرف اسپان باند و جوراب مردانه در تولیدی ارزان قیمت است و با مشخصاتی منحصربفرد نسبت به سایر پارچه های موجود در بازار تولید می گردد، توجه ویژه داشتن به کیفیت این پارچه می تواند کارخانجات را از سود بالایی بهره مند گردانیده باشد.
این موضوع سبب شده تا در حال حاضر، کارخانجاتی معتبر چون حریر بافت امیر و کارخانه بافتینه اصفهان، با بکارگیری پلی پروپیلن دیگری با نام ملت بلون، انواع پارچه اسپان باند ملت بلون یا همان پارچه اسپان باند چند لایه را تولید و به عرضه رسانیده باشند.
پارچه اسپان باند ملت بلون از دسته منسوجات نبافته بوده که شامل انواع فیلامنت های منقطع در طول های مختلف بوده که ظرافتی معادل ۱ تا ۵ میکرون داشته و گفتی است که با تکنولوژی ملت بلون تولید می گردد.
از کلیدی ترین مشخصاتی که برای پارچه های اسپان باند ملت بلون در نظر گرفته اند، می توان به قدرت نفوذ پذیری بسیاری بالای این پارچه ها در برابر انواع مایعات اشاره داشت.

در واقع پارچه اسپان باند ملت بلون به صورت پارچه اسپان باند سه لایه با نام پارچه اسپان باند SMS بوده که لایه میانی آن از ملت بلون است و می تواند ضخامت بیشتری را به این پارچه بخشیده باشد.
لازم به ذکر است که پارچه اسپان باند ملت بلون تولیدی کارخانجات گوناگون، غالبا با مشخصات ذیل و عمدتا برای مصارف پزشکی و بیمارستانی به عرضه می رسد:

  • گرماژ: ۱۵ تا ۱۰۰ گرم
  • با قابلیت جذب تا کمتر از ۲۰ برابر وزن منسوج
  • دارای حداکثر عرض پارچه تا ۳۴۵ سانتی متر

قیمت پارچه اسپان باند

مصارف انواع پارچه اسپان باند

از مطالب قسمت قبل می توان متوجه شد که پارچه های اسپان باند در ضخامت های گوناگون و با کیفیت های متنوع در بازار، موجود بوده و مورد خرید و فروش قرار می گیرند.
علاوه بر موضوع ضخامت، وزن و عرض پارچه های یکبار مصرف اسپان باند، مشخصه های دیگری نیز توسط کارخانجات، برای این پارچه ها در نظر گرفته می شود که می تواند این پارچه را تبدیل به یکی از مصرفی ترین پارچه ها در صنایع گوناگون، نموده باشد.
از جمله مصارف انواع پارچه اسپان باند می توان این موارد را نام برد:

  1. صنعت بسته و کاور مانند کاور ماشین، بسته بندی لوازم خانگی و غیره
  2. صنعت کشاورزی
  3. صنعت عمران و راهسازی
  4. صنعت تولید انواع چرم مصنوعی
  5. صنعت فیلتراسیون
  6. صنعت پزشکی و بیمارستانی

به جرئت می توان ادعا کرد که ویژگی ها و مشخصاتی که از پارچه اسپان باند موجود بوده، این پارچه را تبدیل به یکی از مصرفی ترین پارچه ها در صنعت پزشکی نموده است.
از جمله مشخصات و ویژگی های پارچه اسپان باند می توان این موارد را نام برد:

  • این پارچه ها با قابلیت چاپ انواع طرح ها تولید می گردند که با استفاده از دستگاه های چاپ پارچه اسپان باند این عمل انجام می گردد.
  • پارچه های اسپان باند دارای نرمی زیر دست بوده اند.
  • این پارچه ها به شکل آنتی باکتریال تولید می گردند.
  • به هیچ وجه ایجاد حساسیت های پوستی نمی کنند.
  • از قابلیت کشسانی خوبی نیز برخوردار بوده اند.
  • دارای تنوع در کالیته رنگی خود می باشند.

در ادامه کمی بیشتر با اهمیت استفاده از انواع پارچه اسپان باند در مصارف پزشکی و بیمارستانی، صحبت خواهیم نمود.

قیمت پارچه اسپان باند

چرا مصرف پارچه اسپان باند در مصارف بیمارستانی مهم است؟

همانطور که متوجه شدید در میان مصارف گوناگونی که از انواع پارچه اسپان باند ساده و چاپ دار وجود داشته، صنعت پزشکی و بیمارستانی، بیشترین بهره را از این پارچه برده اند.
به طوری که امروزه توسط کارگاه های تولید کننده انواع البسه و منسوجات بیمارستانی، از پارچه اسپان باند پزشکی که با طیف رنگی مخصوص مراکز درمانی بکار گرفته شده، جهت تولیدات ذیل استفاده می نمایند:

  1. تهیه البسه بیمارانی که کمتر از ۴۸ ساعت بستری هستند
  2. انواع ملحفه یکبار مصرف مخصوص اتاق بیماران، اورژانس ها و …
  3. انواع پرده بیمارستانی
  4. تهیه گان جراحی
  5. تهیه شان بیمارستانی مخصوص بیمارانی که قرار است مورد عمل جراحی قرار بگیرند
  6. انواع رو بالشی، رو تختی و زیر انداز بیمار
  7. انواع دستمال مرطوب و بهداشتی
  8. رویه بهداشتی نوارهای بهداشتی
  9. دمپایی های یکبار مصرف مخصوص اتاق بیماران و یا بخش هایی مانند رادیولوژی و آندوسکوپی

اما آیا می دانید که چرا برای بیمارستان ها مهم است که در اغلب موارد فوق، از پارچه یکبار مصرف بیمارستانی استفاده شده باشد؟
در واقع آیا اهمیت استفاده از پارچه های اسپان باند پزشکی در تولیدات فوق را می دانید؟
همانطور که می دانید برای محیط های درمانی و بیمارستانی، رعایت بهداشت و جلوگیری از ورود انواع آلودگی ها، باکتری ها و میکروب ها، از اهمیت زیادی برخوردار است.
پس در وحله اول می توان گفت که استفاده از منسوجات یکبار مصرف در بخش های گوناگون بیمارستانی، می تواند به نوعی تضمین کننده رعایت اصول بهداشتی در این بخش ها باشد.
به عنوان مثال یکی از بخش هایی که استفاده از البسه و منسوجات استریل در آن اهمیت ویژه ای داشته، اتاق های جراحی بوده است.
پس استفاده از پارچه های یکبار مصرف بیمارستانی در تولید انواع منسوجاتی که در اتاق جراحی استفاده می شود، می تواند در امر استریل بودن تجهیزات و در نهایت سلامتی افراد، نقش فزاینده ای را دارا باشد.
بجز موارد بهداشتی که اهمیتی چند برابری در مراکز درمانی و بخش های بیمارستانی داشته، نقش دیگر استفاده از پارچه ها اسپان باند بیمارستانی را می توان در اقتصاد بیمارستان ها دانست.
از آنجا که پارچه های یکبار مصرف با قیمت ارزانی تولید می شوند، پس منسوجات تولیدی از این پارچه نیز قیمت تمام شده کاملا ارزان و مقرون به صرفه ای را هم داشته است.

پس استفاده از انواع البسه و منسوجات یکبار مصرف بیمارستانی می تواند کاهش هزینه های بیمارستان ها را در پی داشته و این موضوع عمدتا برای ارگان های دولتی بیمارستان ها، اهمیت واقف تری را دنبال داشته است.
اما در چند وقت اخیر که متأسفانه شاهد گسترش ویروس کرونا در کشورمان هستیم، بیش از گذشته شاهد نیاز مراکز درمانی و بیمارستان ها به البسه و منسوجات یکبار مصرف بوده ایم.
به همین سبب است که بازار داع خرید و فروش انواع پارچه اسپان باند بیمارستانی، هم اکنون پرحرارت تر شده، چرا که بایستی در حجم و تناژ بالاتری، منسوجات مهم بیمارستانی، تولید و سپس به دست بیمارستان ها رسیده باشند.
با توجه به اینکه متأسفانه همواره در شرایطی که میزان تقاضا از یک پارچه در بازار بالاتر می رود، بازار دلالی هم داغ می شود، می توان انتظار این را داشت که در شرایط کرونایی جامعه، پارچه اسپان باند بیمارستانی دیگر آن قیمت قبل را نداشته باشد.
شاید بتوان گفت که نیاز زیاد بازار به پارچه های یکبار مصرف می تواند حتی در کاهش کیفیت این پارچه ها، نقشی جدی دارا بوده باشد.
پس با این منوال، چگونه می توان بهترین کیفیت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی را آن هم با قیمت ارزان تر و مقرون به صرفه تر، خریداری نمود؟

قیمت پارچه اسپان باند

چگونه پارچه یکبار مصرف بیمارستانی ارزان بخریم؟

در بازار فروش پارچه هنگامی که میزان تقاضا از یک پارچه بالا می رود، طبیعی است که انتظار ورود عرضه کنندگان ناشناخته و دلالان پارچه را به بازار داشت که گاها منجر به افزایش قیمت و بعضا منجر به کاهش کیفیت پارچه نیز می گردند.
در روزهایی که بیمارستان ها و مراکز درمانی، بیش از همیشه به انواع منسوجات یکبار مصرف مانند گان مخصوص بیماران، گان جراحی، لباس ایزوله یکبار مصرف، انواع ماسک پزشکی و جراحی، کلاه یکبار مصرف و … احتیاج دارند، شاهد بازار داغ خرید و فروش پارچه های اسپان باند هستیم.
متأسفانه عده ی سودجویان نیز کم نبوده و شاهد آن بوده ایم که پارچه اسپان باند با قیمت گران تری نسبت به قبل، خرید و فروش می شود.
بنظر می رسد که در چنین شرایطی، تنها راهکار خرید عمده پارچه اسپان باند بیمارستانی با قیمت ارزان تر و مقرون به صرفه تر، خرید از دست نمایندگی های فروشی هست که فروش مستقیم از درب کارخانجات معتبر را در دستور کار خود قرار داده اند.
آیا نمایندگی رسمی فروش اینترنتی پارچه یکبار مصرف بیمارستانی ارزان قیمت را می شناسید؟

قیمت پارچه اسپان باند

بهترین لیست قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی

هم اکنون این مجموعه مفتخر است که با همکاری جدی و فوق العاده با معتبرترین کارخانجات تولیدی پارچه اسپان باند بیمارستانی در ایران، قیمت رقابتی و در واقع بهترین لیست قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی را به مشتریان خود ارائه می دهد.

تمامی کارگاه ها و واحدهایی که مشغول به دوخت انواع ماسک، گان جراحی، کلاه یکبار مصرف، کاور کفش و … برای بیمارستان ها هستند، می توانند با زیر قیمت بازار، در کوتاه ترین زمان ممکن؛ نیاز پارچه ای خود را از طریق این نمایندگی پارچه اسپان باند، سفارش خرید داده باشند.
خرید اینترنتی پارچه اسپان باند بیمارستانی، مساوی است خرید با بهترین لیست قیمت که در کمتر از فروشگاهی عرضه می گردد.

به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (1 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه اسپان باند سه لایه

قیمت پارچه اسپان باند سه لایه + مصارف+ نکات مهم خرید

قیمت پارچه اسپان باند سه لایه در بازار با توجه به مصارف عمده این پارچه …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟