فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند بیمارستانی / جدیدترین قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی

جدیدترین قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی

قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی در فروشگاه آنلاین انواع پارچه های بیمارستانی، جدیدترین و به روزترین قیمتی است که خریداران می توانند خریدی کاملا مقرون به صرفه را تجربه کنند.
بیمارستان ها محیط هایی هستند که بایستی به دور از هر گونه آلودگی، عامل میکروب، عفونت و ویروس بوده باشند و در این میان نوع خاصی از پوشش ها در این مراکز حاکم است.
پارچه های استریل و بهداشتی یا همان پارچه های بیمارستانی، نقش جدی در جلوگیری از ورود هر یک از عوامل فوق به داخل بخش های گوناگون بیمارستان ها داشته اند.
اما آیا تمامی پارچه های بیمارستانی موجود در بازار، بهداشتی، باکیفیت و کاملا درجه یک و مرغوب هستند؟
در ادامه ضمن آشنایی با انواع پارچه های بیمارستانی تولیدی و موجود در بازار پارچه، بهترین کیفیت و بهترین قیمت از این پارچه ها را برای خریداران در نظر گرفته ایم.
پارچه اسپان باند بیمارستانی به سبب یکبار مصرف بودن از پارچه های پرفروش است که می تواند به سبب مسائل بهداشتی گزینه مناسبی برای بخش های گوناگون بیمارستانی باشد.

قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی

آشنایی با انواع پارچه بیمارستانی

همانطور که متوجه شدید پارچه های بهداشتی و استریل یا همان پارچه های بیمارستانی نقش فزاینده ای در جلوگیری از ورود انواع میکروب ها و عفونت ها به داخل بخش های گوناگون بیمارستانی داشته اند.
به همین سبب است که شاهد آن هستیم که پوشش خاصی برای بخش های گوناگون، چه برای پرسنل و چه برای بیماران در نظر گرفته شده است.
کارخانجات تولیدی البسه و منسوجات بیمارستانی، از انواع پارچه های ذیل استفاده می نمایند:

  • پارچه اسپان باند بیمارستانی
  • پارچه تترون بیمارستانی
  • پارچه فلامنت و فلامنت پنبه بیمارستانی
  • پارچه ترگال ساده و کجراه بیمارستانی
پارچه اسپان باند بیمارستانی تولید شده از الیاف پرس است که به پارچه یکبار مصرف بیمارستانی مشهور بوده و با عرض های ۱۰۰، ۱۲۰ و ۱۶۰ سانتی متری با گرماژهای ۳۰ الی ۶۰ گرمی به فروش می رسد.
این پارچه به سبب یکبار مصرف بودن، در بخش های گوناگونی چون البسه اتاق عمل، لباس بیماران، رو اندازها و زیر اندازهای بهداشتی، استفاده های خوبی دارد.
پارچه تترون بیمارستانی از دیگر پارچه های ارزان قیمت است که از الیاف پلی استر ویسکوز تولید شده و با متنوع ترین عرض ها و گرماژها روانه بازارهای فروش می شود.
این پارچه دارای عرض های ۹۰، ۱۵۰، ۱۸۰ سانتی متری؛ ۲ و ۳ متری بوده و با گرماژهای ۱۵۰ الی ۱۹۰ گرم بیشترین نرخ فروش را در کالیته رنگبندی آبی و صورتی دارد.
پارچه تترون بیمارستانی گزینه مناسبی برای دوخت البسه فرم بیماران به شمار می آید.
پارچه فلامنت و فلامنت پنبه بیمارستانی هم از الیاف فلامنت و پنبه تولید شده و با عرض ۱۵۰ سانتی متر جهت دوخت البسه فرم بیماران بکار می روند.
این پارچه با مدل های ساده و طرح دار چهارخانه تولید شده و در رنگبندی متنوعی به فروش می رسد.
پارچه ترگال بیمارستانی هم در دو آلبوم پارچه ترگال ساده و پارچه کجراه بیمارستانی به ترتیب با گرماژ ۲۴۰ و ۲۸۰ گرمی با عرض ۱۵۰ سانتی متر تولید و روانه بازارهای فروش می گردد.
این پارچه از ضخامت و تراکم بافت بالایی برخوردار بوده و به نسبت دیگر پارچه های بیمارستانی قیمت بیشتری را هم دارا می باشد.
از مصارف عمده پارچه ترگال بیمارستانی می توان به تهیه انواع روپوش پزشکان و پرستاران و حتی البسه بیماران اشاره کرد.

قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی

چرا پارچه اسپان باند بیمارستانی پرمصرف است؟

همانطور که می دانید پارچه اسپان باند بیمارستانی با نام پارچه یکبار مصرف بیمارستانی نیز در بازارهای خرید و فروش پارچه بیمارستانی شهرت داشته است.
این پارچه به سبب قیمت ارزانی که داشته، توجیه اقتصادی خوبی برای واحدهای تولیدی البسه و منسوجات بیمارستانی داشته و می تواند حتی برای ارگان های دولتی و خصوصی بیمارستان ها نیز صرفه اقتصادی داشته باشد.
یکبار مصرف بودن این پارچه ها سبب شده تا بیمارستان ها هزینه ی اضافی جهت استفاده از آب و مواد ضدعفونی کننده پارچه نداده باشند.
در حال حاضر پارچه اسپان باند بیمارستانی مصارف خوبی در بخش های گوناگون بیمارستانی دارد و با کالیته رنگی آبی، سفید، صورتی، سبز و … قابلیت خرید در حجم و تناژهای بالا را هم دارد.

تولید پارچه اسپان باند بیمارستانی با چه ویژگی هایی همراه می باشد؟

شایان ذکر است که کارخانجات تولیدی پارچه اسپان باند بیمارستانی این پارچه را با استفاده از دستگاه های نساجی پیشرفته همراه با گرانولی به نام پلی پروپیلن تولید و ویژگی های گوناگونی روانه بازارهای فروش می نمایند:

  1. آب دوست
  2. آب گریز
  3. آنتی باکتریال
  4. چاپ دار

وزن سبک و تنوع رنگی پارچه های اسپان باند مشترک بوده و امروزه این پارچه ها می توانند با خرید در حجم و تناژ بالاتر، نگرانی از بابت برش را برای تولید کنندگان البسه و منسوجات بیمارستانی کاهش داده باشند.
قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی در بازار ارزان است، اما آیا تمامی مراکز قیمت واقعی این پارچه را عرضه می کنند؟

قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی

قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی در بازار

همانطور که متوجه شدید قیمت ارزان پارچه اسپان باند بیمارستانی بر همگان مشهود بوده و یکی از دلایل مصرفی بودن این پارچه نیز به شمار می آید.
اما با توجه به اینکه بازار داغ خرید و فروش پارچه های بیمارستانی سبب شده تا حضور واسطه ها پررنگ تر شده باشد، ممکن است توسط برخی از نمایندگی های فروش، قیمت واقعی این پارچه ارائه نگردد.
این موضوع می تواند سبب آن شود که در خرید عمده با حجم های بالا، خریداران نمی توانند خریدی ارزان و مقرون به صرفه را تجربه کرده باشند.
قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی و جوراب واریس verna در بازار آنلاین انواع پارچه های بیمارستانی، همان قیمت درب کارخانجات معتبر تولیدی است که می تواند برای تمامی تولید کنندگان، قیمتی استثنایی و بی واسطه باشد.

قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی

سایت فروش بهترین پارچه های بیمارستانی

بله در حال حاضر سایت فروش مستقیم پارچه های بیمارستانی و جوراب واریس امریکایی توانسته با در ارتباط بودن با کارخانجات معتبر تولیدی، خرید از درب کارخانجات تولید کننده پارچه های بیمارستانی را رقم بزنند.
در این صورت است که دیگر دغدغه ای از بابت قیمت خرید پارچه های بیمارستانی برای مشتریان باقی نخواهد ماند و خریدارلن می توانند ارزان تر از سایر بازارهای کشور خرید کنند.

در سایت فروش پارچه های بیمارستانی؛ قیمت پارچه اسپان باند بیمارستانی در حجم و تناژهای بالا، سبب نرخ فروش بالای این پارچه گردیده و خریداران می توانند سفارشات خود را در کمتر از چند روز کاری دریافت کرده باشند.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

پارچه اسپان باند 60 گرم

قیمت آنلاین پارچه اسپان باند

در مورد قیمت آنلاین پارچه اسپان باند و جوراب شلواری مشکی چه می دانید؟ آیا …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟