فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه تترون بیمارستانی / مراکز فروش پارچه تترون بیمارستانی با قیمت درب کارخانه

مراکز فروش پارچه تترون بیمارستانی با قیمت درب کارخانه

فروش پارچه تترون بیمارستانی و جوراب شلواری نگین دار مجلسی با قیمت درب کارخانه توسط مراکز فروش مستقیم و بدون واسطه انجام می شود. برای بهره مندی از این شرایط ویژه خرید، سری به مراکز فروش مستقیم بزنید.
خیلی از پارچه ها و منسوجات را می شناسید. اما باید گفت آنقدر دنیای پارچه و منسوجات بزرگ و نامحدود است که ممکن است آشناییتی با خیلی دیگر از پارچه ها نداشته باشید. پارچه تترون که در اینجا قرار است پیرامونش صحبت کنیم، یکی از پارچه های شناس صنعت نساجی است. این پارچه علاوه بر اینکه از کیفیت فوق العاده ای برخوردار می باشد، پارچه ای کاربردی و بسیار پرمصرف در بازار فروش پارچه است.
این پارچه از روی موارد استفاده ای که دارد، دسته بندی می شود. مثل پارچه تترون بیمارستانی، پارچه تترون پیراهنی، پارچه تترون مقنعه ای، پارچه تترون ملافه ای و غیره. در این میان، پرفروش ترین پارچه تترون در بازار، پارچه تترون بیمارستانی است که خط تولید اکثر کارخانه های تترون بافی را اشغال کرده است.
برای خرید راحت پارچه تترون، بدیهی است که باید پیرامون مشخصات آن اطلاعاتی بدست آورید. برای همین، در بخش های بعدی، مفصل راجع به این پارچه صحبت خواهیم کرد.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

پارچه تترون با چه مشخصاتی تولید می گردد؟

دانستن اینکه پارچه تترون با چه مشخصاتی تولید می گردد، در پروسه خرید به شما کمک شایانی خواهد کرد. پارچه تترون از آن دست پارچه های بافته شده از الیاف پلی استر ویسکوز است که کیفیت های مختلفی از آن در بازار موجود می باشد. هر کارخانه تولیدی، جنس و کیفیت خاصی از الیاف را در تولید پارچه تترون استفاده می کند که این سبب می شود تا پارچه تترون، درجه بندی کیفی مختلفی در بازار فروش داشته باشد.
اما پارچه تترون از مشخصات کلی برخوردار است که در زیر به یک به یک آن ها اشاره کرده ایم:

  • نرم بودن: پارچه تترون از آن دست پارچه هایی است که دارای زیر دست بسیار نرم و لطیف می باشد. به همین خاطر است که این پارچه در دوخت و دوز پیراهن مردانه و زنانه استفاده می شود.
  • ضد حساسیت بودن: الیاف پارچه تترون به گونه ای انتخاب می شود که ضد حساسیت بوده و پوست در تماس با آن، از خود واکنش نشان دهد. این پارچه با اکثر گونه های پوست سازگاری دارد.
  • مقاوم بودن: پارچه تترون در زمره پارچه های مقاوم قرار می گیرد. زیرا هم الیاف مستحکمی داشته و هم بافت آن به گونه ای بوده که به استحکام آن می افزاید. در نتیجه، بالا بودن میزان استحکام پارچه تترون و مقاوم بودن آن در برابر کشش و سایش، دلیلی جز این ندارد.
  • داشتن ثبات رنگ: روند تولید اکثر پارچه ها بدین گونه است که ابتدا بافت آن ها با الیاف خام انجام شده و نهایتاً رنگرزی می شوند. اما پارچه تترون اغلب با الیاف رنگ شده بافته می شود. همین امر سبب شده تا ثبات رنگ بیشتری داشته باشد.

متراژ هر طاقه پارچه تترون چند متر است؟

پارچه تترون در کارخانجات تترون بافی همانند خیلی دیگر از پارچه ها با طاقه های ۴۰ متری به بازار عرضه می شود.
اما در نظر داشته باشید که عرض هر پارچه تترون متفاوت است. اصولاً کارخانه ها پارچه تترون را با عرض های زیر به بازار عرضه می کنند:

  • پارچه تترون با عرض ۹۰ سانتی متر
  • پارچه تترون با عرض ۱ متر و ۲۰ سانتی متر
  • پارچه تترون با عرض ۱ متر و ۵۰ سانتی متر
  • پارچه تترون با عرض ۱ متر و ۸۰ سانتی متر
  • پارچه تترون با عرض ۲۰۰ سانتی متر
  • پارچه تترون با عرض ۲ متر و ۴۰ سانتی متر
  • پارچه تترون با عرض ۳۰۰ سانتی متر

این عرض از پارچه ها هر کدام برای مصارف مختلفی در نظر گرفته شده اند. مثلاً پارچه تترون بیمارستانی در تمام این عرض ها تولید شده و هر کدام در دوخت چیزهای مختلف به مصرف می رسند.
پارچه های تترون پیراهنی، پارچه هایی با عرض ۱ متر و ۸۰ سانت و ۱ متر و نیم هستند که برای دوخت پیراهن های مردانه و پسرانه جعبه ای کاربرد دارند.
پارچه تترون مقنعه ای، پارچه تترون با کمترین عرض است. زیرا برای دوخت مقنعه به عرض کمتری نیاز است و پارچه تترون مقنعه ای اصولاً عرضی برابر با ۹۰ سانتی متر دارد. البته امروزه برخی از کارخانجات تولید کننده پارچه تترون، این پارچه را با عرضی برابر با ۱۵۰ سانتی متر به بازار عرضه می دارند.
برای مصرف کنندگان عمده، پارچه های تترون عمده و طاقه ای پیشنهاد می شود. اما اگر خود دارای کارگاه تولیدی هستید و به مقدار زیادی از پارچه تترون نیاز دارید، بهترین گزینه برای شما پارچه تترون عدلی است.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

آیا می دانید منظور از عدل پارچه تترون چیست؟

باید گفت که عدل هر پارچه و منسوجاتی در بازار متفاوت است. اما عدل پارچه تترون متراژی برابر با ۳۲۰ متر دارد که شامل ۸ طاقه ۴۰ متری می باشد.
پارچه تترون بیمارستانی چیست؟
در بخش های گذشته از پارچه تترون بیمارستانی نام برده شد. این پارچه همانطور که از نامش مشخص می باشد، پارچه ای است مصرفی در بیمارستان ها، مراکز درمانی و درمانگاه ها.
این پارچه در مقایسه با دیگر گونه های خانواده پارچه تترون، از مشخصات خاص و منحصر به فردی برخوردار است. اولین مشخصه این پارچه، ضد آب ژاول بودن آن است. خیلی از شما ممکن است با این مشخصه آشنا باشید. اما خیلی دیگر از افراد اطلاعاتی راجع به پارچه ضد آب ژاول ندارند. برای همین لازم به ذکر است که درباره این پارچه مختصراً صحبت کنیم.
پارچه ضد آب ژاول، پارچه ای است که ثبات رنگی بسیار بالایی دارد. برای اینکه در بیمارستان ها و مراکز درمانی محصولات پارچه ای بایستی مدام ضد عفونی شده و شسته شوند، پارچه ای مورد نیاز است که رنگ ثابتی داشته و در صورت استفاده از اتوکلاو، وایتکس و … دچار تغییر رنگ نشود. این پارچه تترون از این خاصیت برخوردار است و دلیل آن هم متفاوت بودن پروسه رنگرزی و تکمیل آن می باشد.
پارچه تترون بیمارستانی اگر بارها و بارها شسته شود، ضد عفونی شود و در اتوکلاو قرار گیرد، ذره ای رنگ و ساختار اولیه آن تغییر نمی کند. برای همین است که این پارچه مورد استفاده بیمارستان هاست و در زمینه های گوناگونی به مصرف می رسد.
یکی دیگر از مشخصه های این پارچه، تراکم بافت استاندارد آن می باشد. این تراکم بافت به گونه ای است که پارچه را بدن نما نمی کند. اما از طرفی، پارچه ای سبک و خنک است که احساس راحتی به بیمار، پرستار، پزشک و دیگر افرادی که پوشش شان از این پارچه است می دهد.

مصارف پارچه تترون در مراکز بیمارستانی

درست است که این روزها استفاده از پارچه های یکبار مصرفی مانند اسپان باند در بیمارستان ها و مراکز درمانی رواج پیدا کرده است، اما از هر نظری نگاه کنید، استفاده از پارچه های تترون در مراکز بیمارستانی مقرون به صرفه تر می باشد. البته نمی توان این مسئله را نادیده گرفت که چون این پارچه ها بازه زمانی مصرف شان طولانی تر است، آسیب شان به محیط زیست هم کمتر خواهد بود.
در این بخش قرار است به مصارف پارچه تترون در مراکز بیمارستانی بپردازیم. این پارچه بسته به عرضی که دارد در موارد مختلفی به کار گرفته می شود. برای همین، پارچه تترون بیمارستانی در تمامی عرض ها تولید می شود تا میزان ضایعات آن در هنگام دوخت به کمترین مقدار ممکن برسد.
مثلاً:

  1. از پارچه های تترون عرض ۹۰، برای پوشش نوزادان و کودکان بیمار استفاده می شود.
  2. از پارچه های تترون عرض ۱۵۰ و ۱۸۰ سانتی متر، برای دوخت فرم بیمار، پرستار و … استفاده می شود.
  3. پارچه های تترون با عرض ۲ متر به بالا، برای دوخت پرده بیمارستان، ملحفه، کالای خوابی نظیر زیر انداز، رو انداز، رو بالشتی و … به کار گرفته می شود.

جالب است بدانید که رنگبندی پارچه تترون بیمارستانی هم در موارد استفاده و کاربرد آن تاثیر دارد. به عنوان مثال در بیمارستان های دولتی، از رنگ های آبی و صورتی برای فرم بیماران آقا و خانم استفاده شده و رنگ سفید این پارچه در دوخت یونیفرم پرستاران و پزشکان کاربرد دارد.
در صورتیکه دیگر رنگ های پارچه تترون بیمارستانی از قبیل گلبهی، یاسی، نخودی، سبز پسته ای، آبی کاربنی و … در بیمارستان های خصوصی کاربرد زیادی دارد. آن ها برای مشخص بودن فرم شان، هیچ محدودیتی نداشته و از رنگ های دلخواه پارچه تترون استفاده می کنند.
پارچه تترون در مقایسه با دیگر منسوجات، از تنوع رنگ بالایی برخوردار بوده که این مسئله یکی از ده ها دلایلی است که بسیار مورد توجه واقع شده است.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

چرا پارچه تترون مناسب ترین گزینه برای دوخت لباس بیمار است؟

شاید این سوال ذهن خیلی از شما را درگیر به خود کرده باشد. برای همین لازم دانستیم بیان کنیم که ضد آب ژاول بودن، از جمله ویژگی منحصر به فرد این پارچه است که باعث شده تا این پارچه مناسب ترین گزینه برای دوخت لباس بیمار باشد.
نرم بودن و داشتن زیر دست لطیف هم در این مسئله بی تاثیر نبوده است. لباس بیمار برای اینکه احساس راحتی را به فرد القا کند، بایستی لباسی نرم و راحت بوده و از طرفی بدن نما نباشد.
این پارچه تمام این مشخصات را دارا بوده و برای همین، بیمارستان ها و مراکز درمانی، آن را اولین گزینه مناسب برای دوخت فرم بیماران می دانند.

قیمت پارچه تترون بیمارستانی در بازار

جدای از آشنایی با پارچه تترون بیمارستانی، اطلاع داشتن از قیمت آن در بازار فروش، کمک زیادی به خرید شما خواهد کرد. زیرا قیمت های مختلفی از این پارچه در بازار موجود است که به دلیل کیفیت متفاوت این پارچه می باشد.
آن دسته از تولید کنندگانی که مرغوب ترین الیاف را در تولید پارچه تترون بیمارستانی و جوراب مردانه در تولیدی بکار می گیرند و همچنین بهترین رنگ های خارجی را در رنگرزی پارچه استفاده می کنند، عرضه کننده تترون های درجه یکی هستند که قیمت های نسبتاً بالاتری را برای فروش در نظر می گیرند.
پس قبل از هر چیزی بایستی اولویت خرید خود را مشخص کرده و موارد مصرف را تعیین نمایید تا متوجه شوید به چه کیفیتی از پارچه تترون نیاز دارید.
اما بد نیست بدانید که عوامل متعددی را می توان تاثیرگذار بر قیمت پارچه تترون بیمارستانی دانست. در زیر به این عوامل اشاره نموده ایم:
تکنولوژی تولیدی که در کارخانجات تترون بافی بکار گرفته می شود، بر قیمت فروش نهایی آن تاثیر دارد. این تکنولوژی شامل دستگاه های بافندگی به روزی است که با فناوری روز دنیا همخوانی دارند.
رعایت استانداردهای تولیدی بر روی قیمت فروش تاثیرگذارند. زیرا رعایت یا عدم رعایت این استانداردها، کیفیت پارچه تترون را تحت الشعاع قرار می دهد.
قیمت روز نخ و رنگی که در تولید و بافت پارچه تترون کاربرد دارد، مستقیماً بر روی قیمت پارچه تاثیر می گذارد. هر چه قیمت نخ و رنگ بالا رود، رنج قیمت پارچه هم با افزایش همراه خواهد بود. به ویژه رنگ هایی که وارداتی بوده و در بخش تکمیل و رنگرزی پارچه های تترون بکار گرفته می شود. هزینه های گمرک و افزایش قیمت ارز، بالا رفتن قیمت پارچه تترون را به همراه خواهد داشت.
پارامترهای اثر گذار بر روی قیمت پارچه زیاد هستند که برخی مرتبط با خط تولید پارچه بوده و برخی دیگر نسبت به شرایط اقتصادی کشور تغییر می کنند.

فروش پارچه تترون بیمارستانی

فروش پارچه تترون بیمارستانی با نازلترین قیمت

چه خریدار عمده و چه خریدار جزئی پارچه تترون، به دنبال خرید پارچه تترونی هستند که نازلترین قیمت در بازار را به خود اختصاص داده باشد. در این مرحله، انتخاب روش خرید بسیار حائز اهمیت است.
پیشرفت تکنولوژی و به روز شدن راه های ارتباطی، پروسه خرید را برای افراد هموارتر ساخته است. سایت های فروش اینترنتی و فروشگاه های اینترنتی که در فضای مجازی مشغول به کار هستند، بهترین و جدیدترین روش خرید حال حاضر می باشند.
شما می توانید بدون مراجعه حضوری به مراکز فروش، پارچه تترون را با قیمت درب کارخانه خریداری کنید. تنها کافیست به اینترنت دسترسی داشته باشید. سایت و فروشگاه های اینترنتی پیشنهادی برای خرید شما زیاد هستند که برخی فروشنده مستقیم بوده و برخی واسطه محسوب می شوند.

حتی الامکان بهتر است به مراکز فروش اینترنتی مراجعه نمایید که مستقیم و بدون هیچ واسطه ای، عرضه کننده پارچه های تترون مختلف از قبیل پارچه تترون بیمارستانی هستند.
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
امتیاز نظرات 0 (0 امتیاز دهی)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

خرید پارچه تترون بیمارستانی

خرید اینترنتی پارچه تترون بیمارستانی به قیمت کارخانه

خرید پارچه تترون بیمارستانی به قیمت درب کارخانه، همین حالا از طریق سایت فروش اینترنتی …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟