فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه اسپان باند / بهترین نمایندگی کارخانه پارچه اسپان باند در بازار ایران

بهترین نمایندگی کارخانه پارچه اسپان باند در بازار ایران

کارخانه پارچه اسپان باند و جوراب واریس sigvaris در شهرهای مختلف دارای نمایندگی فروش می باشد. آیا می دانید بهترین نمایندگی ها در بازار ایران زیر نظر کدام کارخانه های تولیدی فعالیت می کنند؟ از قیمت فروش پارچه اسپان باند در بازار چه می دانید؟
یکی از جدیدترین منسوجاتی که این روزها به بازار فروش راه پیدا کرده است، پارچه اسپان باند می باشد. اما این پارچه تفاوت های زیادی با دیگر منسوجات ترگال، تترون، فاستونی و … در بازار دارد.
همین تفاوت هاست که سبب شده رونق بازار فروش پارچه اسپان باند هم بیشتر از دیگر پارچه ها بوده و گستره مصرف آن نامحدود شود.
در ایران، چندین کارخانه پارچه اسپان باند وجود دارد که تولیداتشان پاسخگوی نیاز بازار ایران است. این کارخانه ها از طریق نمایندگی ها و دلالان فروش، به نیاز بازار پاسخ داده و حتی بخشی از تولیداتشان را در اختیار شرکت های بازرگانی قرار داده تا روانه بازار فروش کشورهای خارجی شود.

در این بخش قرار است بعد از اینکه پارچه اسپان باند به طور کامل به شما معرفی شد و نحوه تولید آن بازگو گردید، راجع به لیست قیمت آن در بازار و راهکارهای خریدش صحبت شود.

کارخانه پارچه اسپان باند

پارچه اسپان باند را چگونه تولید می کنند؟

پارچه اسپان باند برای تولید شدن، بر عکس منسوجات دیگر، نیاز به دستگاه های بافندگی ندارد. زیرا این پارچه اصلاً بافت نداشته و به شیوه بافت پرسی تولید می شود.
خیلی از شما درخواست داشتید تا نحوه تولید پارچه اسپان باند را بازگو کنیم. برای همین در زیر از چگونگی مراحل تولید پارچه اسپان باند صحبت کرده ایم:
مواد اولیه مصرفی در تولید این پارچه، مواد پلی پروپلین می باشد. این مواد برای اینکه بتوانند در تولید پارچه اسپان باند استفاده شوند، بایستی تحت حرارت بالا قرار گرفته تا به مواد مذاب تبدیل شوند. در دستگاه اکسترودر، مواد اولیه به مواد مذاب تبدیل می گردند.
حال این مواد اولیه که از حالت جامد خارج شده و به شکل مایع در آمده اند، از سوزن هایی که در دستگاه وجود دارد، با فشار وارده از طرف اکسترودر، خارج می شوند. مواد اولیه پلی پروپلین از این سوزن ها که خارج می شوند، شکل الیاف فیلامنت را به خود می گیرند. یعنی آنقدر ظریف و باریک هستند.
این الیاف ظریف و باریک بر روی نوار نقاله تحت کشش قرار می گیرند. وقتی مدام این دسته از الیاف تحت کشش قرار گیرند، خنک شده و ورق پارچه اسپان باند را تشکیل می دهند.
پروسه تولید پارچه اسپان باند همینقدر ساده است و این سادگی روند تولید باعث شده تا سالانه متراژ بالایی از این پارچه در کارخانه های ایرانی آماده سازی شود.

نحوه عرضه پارچه اسپان باند به بازار را می دانید؟

وقتی پارچه اسپان باند در کارخانه تولید می شود، به دو شکل در بازار عرضه می گردد:

  1. پارچه اسپان باند ورقه ای که مناسب مصارف شخصی است.
  2. پارچه اسپان باند طاقه پیچ شده که برای مصرف کنندگان عمده مناسب می باشد.

این پارچه مصارف بسیار متعدد و گوناگونی دارد و همه مصرف کنندگان آن هم به جز عده ای، خریدار عمده پارچه اسپان باند در بازار می باشند.

در کارخانه تولیدی، پارچه اسپان باند با عرض های زیر به بازار فروش راه پیدا می کند:

  • پارچه اسپان باند عرض ۱۰۰ سانتی متر
  • پارچه اسپان باند عرض ۱۲۰ سانتی متر
  • پارچه اسپان باند عرض ۱۶۰ سانتی متر

هر یک از این عرض های پارچه اسپان باند در موارد مختلفی کاربرد داشته اند که نوع استفاده شان را مقدار گرماژ پارچه اسپان باند مشخص می کند.
اگر می خواهید دقیق تر بدانید، باید گفت که پارچه اسپان باند از گرماژ ۱۶ گرم تولید شده و بیشترین گرماژ آن متعلق به پارچه ای است که وزنی برابر با ۱۱۰ گرم دارد.

اگر نمی دانید گرماژ چیست باید بگوییم که گرماژ همان وزن پارچه در طول یک متر و عرض مشخص ۱۰۰ سانت، ۱۲۰ سانت و ۱۶۰ سانت می باشد که بر اساس مقدار عرض پارچه، گرماژ ها هم تغییر می کند.
چیزی که تعیین کننده میزان گرماژ پارچه است، تعداد لایه این نوع از پارچه می باشد. جالب است بدانید که پارچه اسپان باند در چهار نوع رایج از بازار قابل خریداری است:

پارچه اسپان باند تک لایه که در بازار جهانی با نام پارچه اسپان باند s معرفی می شود.

  • پارچه اسپان باند دو لایه که پارچه اسپان باند ss نامیده می شود.
  • پارچه اسپان باند سه لایه که از آن با نام پارچه اسپان باند sss یاد می شود.
  • پارچه اسپان باند چهار لایه که پارچه اسپان باند ssss یا sms نام گرفته است.

هر چه تعداد لایه های پارچه اسپان باند بیشتر می شود، پروسه تولید آن هم پیچیده تر خواهد شد و این مسئله بر قیمت فروش آن تاثیر بسزایی خواهد گذاشت.

کارخانه پارچه اسپان باند

کالیته رنگبندی پارچه های یکبار مصرف

پارچه های اسپان باند در بازار فروش تنها با این نام شناخته نمی شوند. بلکه با نام های زیر هم از آن ها در بازار یاد می شود:

  • پارچه های یکبار مصرف
  • پارچه های سوزنی
  • پارچه های بدون بافت یا بی بافت
  • پارچه های نبافته
  • و غیره.

این پارچه ها چون از الیاف مصنوعی تولید شده اند، پروسه رنگ کردنشان آسان است. زیرا این پارچه های الیاف طبیعی و گیاهی هستند که دیر رنگ گرفته و طرح زدن بر روی آن ها زمان بر و هزینه بر می باشد. کالیته رنگبندی پارچه های یکبار مصرف بسیار متنوع است. اما مثلاً کاربرد پارچه اسپان باند بر روی انتخاب رنگ آن تاثیر دارد. در کل، پارچه های اسپان باند را به دو دسته کلی تقسیم بندی می کنند:

  1. پارچه های اسپان باند صنعتی
  2. پارچه های اسپان باند بیمارستانی

اسپان باند های صنعتی را می توان بسته به نیاز، با رنگبندی خاصی تهیه کرد. البته که خام آن هم با قیمت کمتری از بازار قابل خریداری می باشد.
اما در مورد پارچه اسپان باند بیمارستانی باید گفت که تنها چند رنگ رایج و مصرفی آن در بازار قابل خریداری می باشد. مثل:

  • سفید
  • آبی
  • صورتی
  • سبز

مصارف مهم پارچه های اسپان باند برای بیمارستان ها چیست؟

در بخش گذشته راجع به دسته بندی پارچه های اسپان باند بر اساس کاربردشان صحبت شد. یکی از دسته بندی ها، پارچه اسپان باند بیمارستانی بود که کالیته رنگبندی رایج آن در بازار، به منظور افزایش سطح آگاهی خریداران بیان شد.
حال اینجا هستیم تا در این بخش به مصارف مهم پارچه های اسپان باند برای بیمارستان ها و مراکز درمانی بپردازیم. پس موارد مصرف آن را چنین بیان می کنیم:

  • دوخت فرم لباس بیماران
  • دوخت یونیفرم لباس پرستاران و پزشکان
  • شان و گان پزشکی
  • ماسک های بهداشتی و یکبار مصرف
  • کلاه و روکش کفش یکبار مصرف
  • تجهیزات اتاق عمل
  • زیر انداز و رو بالشتی بیماران خاص

البته چیزی که دانستن آن خالی از لطف نمی باشد، این است که پارچه اسپان باند در عرض مشخص، گرماژ معین و تعداد لایه مورد نظر، در موارد بالا به کار گرفته می شود.
مثلاً برای دوخت ماسک های یکبار مصرف که به خاطر شیوع ویروس کرونا این روزها بازار فروش داغی دارد، از پارچه های چهار لایه یا اس ام اس استفاده می شود تا مقاومت بالایی در برابر نفوذ ویروس و میکروب داشته باشد. همچنین برای دوخت این ماسک ها، از عرض کمتر پارچه اسپان باند یعنی عرض ۱۰۰ سانتی متر استفاده می شود تا میزان ضایعات و دور ریختنی های پارچه کاهش پیدا کند.
توجه به این مسائل در به کارگیری هر نوع پارچه اسپان باند در موارد مصرفی بالا، بسیار حائز اهمیت می باشد و نباید از آن غافل شد.

کارخانه پارچه اسپان باند

لیست قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی چگونه تعیین می گردد؟

متاسفانه بازار اقتصاد این روزها بیشتر از هر موقع دیگری دچار نابسامانی شده است. برای همین، روزانه ممکن است چندین بار قیمت محصولات مختلف دستخوش تغییرات شود و پارچه یکبار مصرف بیمارستانی هم از این قاعده مستثنا نیست.
شاید اگر خریدار پارچه اسپان باند و یا یکبار مصرف بیمارستانی باشید، جدای از اینکه سطح کیفیت پارچه برایتان از اهمیت بالایی برخوردار می باشد، در پی این بوده تا به پارچه ای با قیمت مناسب دسترسی پیدا کنید.
همه نوسان قیمت ها در بازار به اقتصاد مرتبط می شود. چندی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت پارچه یکبار مصرف را در زیر بیان کرده و آنگاه متوجه خواهید شد که قیمت ها چگونه در بازار فروش تعیین می گردد:

وقتی هزینه مواد اولیه تغییر کند، بی شک قیمت پارچه اسپان باند همان قیمت قبل نخواهد ماند. تغییر قیمت مواد اولیه رابطه مستقیمی با تغییر در قیمت فروش پارچه یکبار مصرف بیمارستانی خواهد داشت.

میزان عرضه و تقاضا هر دو به نحوی بر قیمت پارچه مذکور تاثیر دارند. به عنوان مثال در بازار این روزها که به خاطر ویروس کرونا، تقاضا برای اسپان باند در بازار بالا رفته و میزان تولید همان میزان قبلی مانده است، این پارچه کمیاب شده و در نتیجه قیمت فروش آن در بازار با افزایش همراه بوده است.

صادرات و واردات از دیگر عوامل تاثیر گذار بر قیمت پارچه یکبار مصرف بیمارستانی می باشد. در زمانی که تقاضا برای اسپان باند زیاد بوده، اگر بخشی از تولید داخلی به کشورهای دور و نزدیک صادر شود، قیمت ها افزایش چشم گیری خواهد داشت. در مقابل واردات پارچه اسپان باند به ایران از کشورهای خارجی به تنظیم قیمت بازار کمک خواهد کرد و سبب کاهش قیمت ها خواهد شد.

هزینه های تولید از دیگر فاکتورهایی هستند که تاثیرشان بر قیمت پارچه در بازار غیر قابل انکار می باشد. هزینه های تولید شامل موارد بسیاری می شوند مانند هزینه تعمیر و نگهداری دستگاه ها، هزینه خرید دستگاه ها، قیمت دستمزد نیروی انسانی و مواردی از این قبیل.

کارخانه پارچه اسپان باند

چند گام مهم قبل از خرید عمده پارچه اسپان باند بیمارستانی

قبل از خرید عمده پارچه اسپان باند بیمارستانی، بایستی به چند چیز مهم توجه کرد.
در زیر، چند گام قبل از خرید پارچه اسپان باند بیمارستانی به صورت عمده بیان شده است:

توجه کنید پارچه اسپان باند مورد نظر از کیفیت کافی برخوردار بوده و تمام ویژگی هایی که یک اسپان باند خوب داراست را داشته باشد.

قیمت پارچه اسپان باند مورد نظر در رده مراکز فروش دیگر و یا حتی کمتر از آن ها باشد. زیرا همیشه پارچه اسپان باند گران قیمت لزوماً از کیفیت خوبی برخوردار نیست.

کارخانه ای که قصد خرید پارچه اسپان باندش را کرده اید، کارخانه ای مطرح بوده که تمامی استانداردها و نکات بهداشتی در خطوط تولیدی آن رعایت شود.
آیا از نحوه تشخیص پارچه اسپان باند خوب از اسپان باندی که کیفیتش تعریفی ندارد مطلع هستید؟
برای اینکه خرید آسانی را تجربه کنید و قربانی افراد سودجو نشوید، در زیر از ویژگی های یک پارچه اسپان باند خوب صحبت خواهیم کرد. پس اسپان باند خوب، اسپان باندی است که:

  • نرمی و لطافت بسیار خوبی داشته باشد.
  • حساسیت زا نبوده و با هر نوع پوستی سازگاری داشته باشد.
  • رنگبندی آن متنوع باشد.
  • کیفیت رنگ خوبی داشته و در هنگام استفاده رنگ ندهد.
  • گرماژ متناسبی داشته و برای دوخت پوشیدنی ها بدن نما نباشد.

کارخانه پارچه اسپان باند

نمایندگی کارخانه پارچه اسپان باند در ایران

کارخانه های پارچه اسپان باند و جوراب واریس tynor در ایران، به شیوه های مختلفی این پارچه را در اختیار خریداران عمده قرار می دهند. بد نیست بدانید که خریداران عمده این پارچه کاربردی چه کسانی هستند:

  • بیمارستان ها و مراکز درمانی
  • گلخانه داران و کشاورزان
  • کارخانه های صنعتی تولید فیلتر
  • کارخانه تولید چای کیسه ای
  • کارگاه های تولید بگ های تبلیغاتی
  • کارخانه تولید پد های بهداشتی
  • تولید کنندگان محصولات آرایشی
  • و غیره.

این خریداران عمده برای پاسخ دهی به نیاز سالیانه خود، لازم است راهی را برای خرید انتخاب کنند که هم زمان کمتری از آن ها گرفته و هم هزینه کمی را متقبل شوند. بهترین گزینه برای این خریداران، عقد قرارداد مستقیم با کارخانه تولید کننده پارچه اسپان باند در اصفهان، یزد، تهران، مشهد و تبریز می باشد. اما عده ای ممکن است دسترسی آسانی به کارخانه های تولیدی نداشته باشند. گزینه پیشنهادی به این افراد، نمایندگی های فعال در سطح کشور است.
این روزها با پیشرفت تکنولوژی و همه گیر شدن اینترنت، نمایندگی ها هم سطح فعالیت خود را گسترش داده و به فروش اینترنتی انواع پارچه اسپان باند بیمارستانی در کالیته رنگبندی متنوع مشغول هستند.

خرید اینترنتی از این سایت ها خوب است. اما به شرط اینکه سایت معتبر و شناخته شده ای را برای خرید انتخاب کرده باشید. چرا برای یکبار هم که شده سایت پارچه پارادا را برای خرید انتخاب نمی کنید؟
به سایت امتیاز دهید و ما را خشنود کنید.
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه اسپان باند سه لایه

قیمت پارچه اسپان باند سه لایه + مصارف+ نکات مهم خرید

قیمت پارچه اسپان باند سه لایه در بازار با توجه به مصارف عمده این پارچه …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟