فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه تترون بیمارستانی / کارخانه پارچه های تترون بیمارستانی | سفارش پارچه لباس بیمارستان

کارخانه پارچه های تترون بیمارستانی | سفارش پارچه لباس بیمارستان

پارچه های تترون بیمارستانی مخصوص تهیه انواع لباس بیمارستانی، ملحفه و سایر منسوجات مصرفی در بیمارستان ها، مستقیما از درب کارخانجات نساجی پارچه بیمارستانی به شکل بی واسطه ثبت سفارش می گردند.
در کارگاه های تولید کننده انواع لباس بیمارستانی پارچه های زیادی مورد استفاده تولید کنندگان قرار می گیرند که هر یک از این پارچه ها دارای مشخصات و ویژگی های منحصربفردی بوده اند.
اما موضوع انتخاب پارچه مناسب در مصارف خاص بیمارستانی، موضوعی بوده که شاید برخی از واحدهای تولیدی البسه و منسوجات بیمارستانی، از آن به عنوان یک دغدغه یاد می کنند.
در درجه اول شناخت جنس پارچه مصرفی، عرض ها و گرماژهایی که از آن پارچه تولید شده و کارخانجات بزرگ و معتبری که آن پارچه را تولید می کنند، نکات مهمی بوده که خریداران قبل از خرید بایستی آن ها را مد نظر داشته باشند.
ویژگی های منحصربفرد پارچه تترون این پارچه را تبدیل به یکی از پارچه های مصرفی در صنعت تولید انواع لباس و پوشاک کرده است.
امروزه به طور ویژه پارچه تترون مصارف مهمی در تولید انواع لباس و منسوجات بیمارستانی دارد و برای دوزندگان و کارگاه های تولیدی این منسوجات مهم است که با این پارچه بیشتر آشنا شوند.

در اینجا قصد بر آن داریم تا با انواع پارچه تترون و مصارف غیر بیمارستانی آن آشنا شده و در آخر ضمن معرفی مصارف بیمارستانی این پارچه، چگونگی ثبت سفارش خرید آسان و مطمئن این پارچه را به عنوان راز برای شما بر ملا کنیم.

پارچه های تترون بیمارستانی

پارچه تترون را بیشتر بشناسید

پارچه تترون محبوب ترین پارچه در صنعت نساجی ایران و به خصوص اصفهان است که همه روز در کارخانجات فعال ایران و اصفهان، در تیتراژهای زیادی تولید و به بازارهای فروش عرضه می گردد.
تترون پارچه ای تولید شده از الیاف پلی استر ویسکوز است که در نرمی زیر دست، ظرافت و لطافت بالا، زبان زد عام و خاص می باشد.
این پارچه مانند سایر پارچه ها در صنعت نساجی، پس از گذران از مرحله ریسندگی و بافندگی، به سالن های رنگرزی می رود تا با کالیته رنگی متنوعی روانه بازار پارچه شود.
همانطور که می دانید پارچه تترون در کارخانجات گوناگونی تولید می گردد که همگی سعی در تولید این پارچه با مشخصات یکسان داشته اما می توان در میان این پارچه های تولیدی از نظر نرمی زیر دست، کیفیت رنگ، تنوع رنگی، دقیق بودن عرض پارچه، طاقه بندی خوب پارچه و حتی قیمت پارچه تمایزهایی را قائل بود.
شایان ذکر است که پارچه تترون از نظر عرض و گرماژ، یکی از متنوع ترین ها بوده، چرا که این پارچه از عرض های ۹۰ سانتی متری الی ۳ متری با گرماژهای ۱۰۰ الی ۳۰۰ گرم موجود بوده که هر یک می توانند برای مصارف خاصی مورد استفاده قرار بگیرند.
گفتنی است که در کارخانجاتی مانند درنا، عمید و نساجی بروجرد، شاهد تولید بهترین کیفیت از انواع پارچه تترون هستیم که اغلب مشتریان به دنبال این برندها بوده اند.

مصارف پارچه تترون در تولید لباس و پوشاک

همانطور که متوجه شدید پارچه تترون در عرض ها و گرماژهای متنوعی تولید شده و به شکل طاقه ای و عدلی در بازارهای پارچه فروشی، خرید و فروش می گردد.
این متنوع بودن عرض ها و گرماژها سبب شده تا مصارف زیادی از این پارچه را در صنعت لباس و پوشاک شاهد باشیم.
پارچه تترون عرض ۹۰ سانتی متری یکی از انواع پارچه های تترون است که با نام پارچه تترون مقنعه ای شهرت داشته و در تولید انواع مقنعه با طول های بلند، مخصوص مقنعه مدارسی و اداری بکار گرفته می شود.
پارچه تترون عرض ۱۵۰ سانتی متری مشهور به پارچه تترون پیراهنی بوده و با گرماژهایی که بدن نما نباشد، مانند ۱۶۰ الی ۱۹۰ گرمی در تولید انواع پیراهن های مردانه، زنانه و پیراهن های مدارسی، کاربرد خیلی مناسب، خنک و سبکی دارد.
پارچه تترون عرض ۳ متر هم مشهور به پارچه تترون ملحفه ای بوده و در تهیه انواع ملحفه سرویس خواب، ملحفه بیمارستانی و … مورد استفاده قرار می گیرد.
این پارچه های تترون در مدل های گوناگونی توسط کارخانجات مختلف تولید شده و در طیف رنگی متنوع که شامل بیش از ۸۰ رنگ می شود عرضه می گردند.
مدل های پارچه تترون عبارتند از:

  1. پارچه تترون ساده
  2. پارچه تترون چهار خانه
  3. پارچه تترون گلدار
  4. پارچه تترون عروسکی
  5. پارچه تترون کشی

در این میان پارچه تترون ساده به دلیل ساده بودن طرح و رنگ، به هیچ وجه از مد روز جامعه خارج نشده و از بیشترین نرخ فروش در بازار فروش پارچه های تترون برخوردار می باشد.
امروزه به خصوص در تولید انواع البسه و پیراهن های مردانه، پارچه تترون ساده یکی از گزینه های مناسب بوده که می تواند در عین سادگی، زیبایی خاصی را به این البسه داده باشد.
در حال حاضر یکی از بیشترین تناژ تولیدی اغلب کارخانجات نساجی پارچه تترون، تولید طیف رنگی مناسب بیمارستان ها برای این پارچه بوده است.
آیا می دانید که تفاوت پارچه تترون معمولی و پارچه تترون بیمارستانی در چیست و از این پارچه چه مصارفی در بیمارستان های دولتی و خصوصی می شود؟

پارچه های تترون بیمارستانی

تولید پارچه تترون بیمارستانی برای بیمارستان ها

در ابتدا باید اشاره داشت که پارچه تترون بیمارستانی، همان پارچه تترون معمولی تولیدی از الیاف پلی استر ویسکوز است که تنها در طیف رنگی مخصوص سیاست های بیمارستان ها عرضه می شود.

البته که می توان در قیمت و نوع رنگرزی این پارچه ها تفاوت قائل شد به این صورت که تترون بیمارستانی قیمت کمتری داشته و رنگرزی آن نسبت به تترون معمولی، تیره تر بوده است.
تولید پارچه تترون بیمارستانی در کارخانجات نساجی پارچه، به شکل کاملا ویژه و در محیط های استریل به انجام می رسد و کارخانجات سعی داشته تا جهت بالاتر بردن کیفیت و مرغوبیت پارچه های تترون بیمارستانی، از مواد اولیه مرغوب، دستگاه ها و ماشین آلات پیشرفته و کادر اجرایی مجرب استفاده کرده باشند.
اهمیت تولید پارچه تترون بیمارستانی برای بیمارستان ها به قدری است که باید بگوییم تقریبا در تمامی ایام سال، نیاز تمامی کارگاه های تولید کننده البسه و منسوجات بیمارستانی بایستی فراهم شده باشد.
این کارگاه های تولید کننده نیاز پارچه ای خود را به شکل عمده و در حجم های زیاد خریداری می کنند تا تولیداتی با قیمت تمام شده کمتر و اقتصادی تر را دارا باشند.
ناگفته نماند که تقریبا تمامی عرض ها و گرماژهای پارچه تترون تولیدی، برای مصارف بیمارستانی هم کاربرد داشته و این می تواند به میزان بودجه و البته سلیقه و خواسته دوزندگان و کارگاه های تولیدی، برگردد.
تولید پارچه های تترون بیمارستانی برای مصارف بیمارستانی، در عرض ها و گرماژهای ذیل به انجام رسیده و پس از طاقه بندی خوب روانه بازار فروش پارچه بیمارستانی می گردد:

  • پارچه تترون بیمارستانی عرض ۹۰ سانتی متر با گرماژ ۱۰۰ الی ۱۲۰ گرم
  • پارچه تترون بیمارستانی عرض ۱۵۰ سانتی متر با گرماژ ۱۲۰ الی ۱۶۰ گرم
  • پارچه تترون بیمارستانی عرض ۱۸۰ سانتی متر با گرماژ ۱۶۰ الی ۲۰۰ گرم
  • پارچه تترون بیمارستانی عرض ۲ متر با گرماژ ۲۰۰ الی ۲۲۰ گرم
  • پارچه تترون بیمارستانی عرض ۲ متر و ۴۰ سانتی متر با گرماژ ۲۲۰ الی ۲۶۰ گرم
  • پارچه تترون بیمارستانی عرض ۳ متر با گرماژ ۲۶۰ الی ۳۰۰ گرم

هر یک از این عرض ها و گرماژهایی که از پارچه تترون بیمارستانی تولید شده، مناسب مصارف خاص بیمارستانی هستند.
از آنجایی که پارچه های تترون بیمارستانی ضد آبژاول تولید شده، پس قابل شست و شو و استفاده چنذین باره بوده اند.
این پارچه ها خنک، سبک، ظریف، عدم ایجاد کننده حساسیت پوستی، عدم بدن نما بودن، پایداری بالا در رنگ و … را در مشخصات و ویژگی های منحصربفرد خود داشته اند.

پارچه های تترون بیمارستانی

چرا پارچه تترون مناسب لباس بیماران است؟

همانطور که متوجه شدید، پارچه تترون به سبب مشخصات و ویژگی های خوبی که داشته و در درجه بعدی متنوع بودن آن در عرض و گرماژهای تولیدی، از مصارف خیلی خوبی برای بیمارستان ها برخوردار می باشد.
به طور کلی از مصارف مهم پارچه تترون بیمارستانی می توان به این موارد اشاره داشت:

  1. البسه بیماران بزرگسال و خردسال
  2. لباس پرسنل، پرستاران و پزشکان
  3. انواع مقنعه مخصوص پرستاران
  4. رو تختی، رو بالشی و پرده
  5. ملحفه بیمارستانی

در میان مصارف گوناگون پارچه های تترون بیمارستانی، بنظر می رسد که بیشترین آن، در تولید البسه بیماران بوده است.
شاید بپرسید که چرا پارچه تترون یکی از پارچه های مناسب جهت تولید لباس بیمار است؟
از آنجا که بیماران بایستی در راحتی و آسایش کامل بر روی تخت های بیمارستانی استراحت کنند، لباس آن ها نقش فزاینده ای در این آسایش و راحتی داشته است.
پارچه تترون بیمارستانی با دارا بودن ویژگی هایی مانند نرمی زیر دست، خنک و سبک وزن بودن، عدم ایجاد حساسیت پوستی و قابلیت شست و شو و ضد عفونی کردن، می تواند بهترین انتخاب برای تولیدی لباس بیماران باشد.
با توجه به سیاست بیمارستان ها، طیف رنگی آبی مناسب لباس بیماران مرد، و رنگ صورتی مناسب لباس بیماران خانم مورد استفاده اغلب بیمارستان ها قرار می گیرد.
پارچه تترون لباس بیمارستانی، غالبا با عرض ۱۵۰ سانتی متر مورد استفاده کارگاه ها و دوزندگان لباس بیمارستانی قرار می گیرد.
اما به توصیه مشاورین فروش پارچه های بیمارستانی، خریداران می توانند با خرید پارچه تترون بیمارستانی عرض ۳ متر، تمامی مصارف سایر عرض های پارچه تترون را داشته باشند و از طرفی خریدی اقتصادی تر را تجربه نمایند.
در مورد مدل پارچه تترون بیمارستانی مخصوص لباس بیماران هم می توان گفت که برای لباس بیماران بزرگسال از مدل های پارچه تترون ساده، گلدار و یا راه راه استفاده می شود.
در تولید انواع لباس فرم بیماران خردسال از پارچه تترون بیمارستانی عرض ۹۰ سانتی متر با طرحی همچون پارچه تترون عروسکی استفاده می گردد.

پارچه های تترون بیمارستانی

طیف رنگی پرفروش پارچه های تترون بیمارستانی

پارچه های تترون تولیدی کارخانجات نساجی پارچه، در کالیته رنگی با بیش از ۸۰ نوع طیف رنگی تولید و به شکل طاقه ای و عدلی روانه بازارهای فروش می گردند.
از آنجا که رنگ پارچه تترون نقش فزاینده ای در تعیین قیمت این پارچه داشته، برای مصارف بیمارستانی هم مهم است که کدام طیف رنگی را انتخاب و خریداری کرده تا چه نرخی از قیمت را به عنوان هزینه نیاز پارچه ای خود به فروشندگان پرداخت کرده باشند.
از جمله پرفروش ترین طیف رنگی پارچه های تترون بیمارستانی که در مصارف گوناگون بیمارستانی استفاده می گردند، می توان این رنگبندی ها را نام برد:

  • آبی
  • صورتی
  • سفید
  • سبز
  • لیمویی

به عنوان مثال پارچه تترون بیمارستانی آبی و صورتی با توجه به اینکه بیشترین استفاده را در تولید البسه بیماران دارند، از نرخ قیمت بیشتری هم برخوردار هستند.
در طرف مقابل غالبا کارگاه های تولیدی منسوجات بیمارستانی، از رنگ سفید پارچه تترون بیمارستانی جهت دوخت انواع ملحفه های بیمارستانی استفاده به عمل می آورند.
ضد آبژاول بودن پارچه های تترون بیمارستانی رابطه مستقیمی با کیفیت رنگ این پارچه ها داشته است.
البسه و منسوجاتی که با پارچه تترون بیمارستانی تولید می گردند، قابلیت شست و شو و ضد عفونی کردن داشته و می توانند به صورت چندین باره مورد استفاده قرار گرفته باشند، بدون آن که به زودی زود کیفیت رنگ خود را از دست بدهند.
محبوبیت پارچه های تترون بیمارستانی مصرفی در تولید البسه بیمارستانی سبب شده تا در برخی از بازارهای کشور، پارچه تترون بیمارستانی اسیر دست واسطه ها شود و با قیمت و کیفیت واقعی عرضه نگردد.
آیا می دانید که تنها راهکار خرید مطمئن پارچه های تترون بیمارستانی، ثبت سفارش خرید این پارچه ها به شکل مستقیم از درب کارخانجات معتبر تولیدی می باشد؟

پارچه های تترون بیمارستانی

سفارش پارچه تترون بیمارستانی از درب کارخانه

با توجه به اینکه حضور واسطه ها در بازار خرید و فروش پارچه های تترون بیمارستانی قابل چشم پوشی نیست، همواره دغدغه و نگرانی خریداران این پارچه برای خرید مطمئن از نظر کیفیت و قیمت وجود داشته است.
اگر چه راهکارهای زیادی برای خرید پارچه تترون بیمارستانی در فروشگاه های قابل دسترسی وجود دارد، اما خریداران راهکاری را می خواهند که با آن بتوانند خرید با دو اصل قیمت و کیفیت متناسب با هم را دریافت نموده باشند.
بنظر می رسد که پیشرفت کسب و کار و تجارت اینترنتی در دنیای امروزی می تواند سبب آن شود که خریداران توانسته باشند در بستری امن، سفارش خرید نیاز پارچه ای خود را به ثبت رسانیده و خریدی متفاوت تر را تجربه نمایند.
خوشبختانه هم اکنون فرصت آن پیش آمده تا تمامی خریداران پارچه های تترون بیمارستانی در سراسر کشور بتوانند بهترین کیفیت و قیمت این پارچه را در کمترین روز کاری به شکل مستقیم از درب کارخانجات بزرگ تولیدی سفارش دهند.

کافیست همین حالا این مجموعه فروش عمده و مستقیم انواع پارچه های بیمارستانی را انتخاب کرده باشید و خریدی آگاهانه را برای خود رقم بزنید.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش پارچه تترون بیمارستانی | مرکز خرید و فروش پارچه به قیمت مناسب

 همانطور که می دانید پارچه ها کاربرد بالایی دارند و نمی توان موارد استفاده آن ها به چند مورد به خصوص محدود کرد. یکی از موارد مصارف این محصول در کشور برای م

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟