فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه فلامنت بیمارستانی / قیمت پارچه فلامنت بیمارستانی تولید اصفهان

قیمت پارچه فلامنت بیمارستانی تولید اصفهان

قیمت پارچه فلامنت بیمارستانی و جوراب شلواری مشکی تولید اصفهان، از محصولات مورد عرضه کارخانجات نساجی شهرهای دیگر مناسب تر می باشد، چرا که در این شهر واحدهای صنعتی بسیاری مشغول به فعالیت هستند و رقابت زیادی بین آن ها وجود دارد.
کارخانه های متعددی در ایران که در شهرهای مختلف وجود دارند در زمینه تولید انواع پارچه و منسوجات فعال می باشند.
اصفهان یکی از این شهرهاست که در خود، چندین واحد نساجی فعال را گنجانده که تولید عمده انواع پارچه را انجام داده و پس از تولید به مراکز و نمایندگی ها برای فروش به خریداران، ارسال می نماید.

هر کدام از کارخانه های نساحی واقع در ایران براساس حجم خرید نمایندگی ها به مراکز، انواع پارچه مورد تولید خود را تزریق نموده، به گونه ای که اگر حجم فروش در آن نمایندگی بالا باشد، حجم ارسال کارخانه نیز زیاد می شود و بالعکس، اگر حجم خرید کمتر شود میزان ارسال سفارش ها کاهش می یابد.
یک بالانس و تعادلی همیشه بین میزان سفارشات و تولیدات وجود دارد.
کم پیش می آید یک نمایندگی یا فروشگاهی، حجم فروش بالایی را نداشته باشد اما بخواهد از کارخانه تولید کننده پارچه را با متراژ بیشتر از مورد نیازش خریداری کند.
نمایندگی ها نمی خواهند سرمایه خود را راکد نگه دارند و از آن استفاده نکنند.
سعی می کنند ابتدا سفارشات خرید مراجعه کنندگانشان را ارزیابی کرده و سپس اقدام به خرید نمایند.
بیشتر این فروشگاه ها البته مشتریان ثابت خود را دارند که همیشه در طول سال و گاها هفتگی و ماهیانه از آن ها خرید را انجام می دهند.
مشتریان گذری هم به این قبیل مراکز مراجعه کرده و برای اولین بار خرید را انجام می دهند.
در صورتی نیز که خرید را با شرایط مناسب انجام دهند، مسلما آن خریداران به مشتری ثابت مراکز تبدیل شده و همیشه برای خرید تنها به آن فروشگاه مراجعه می کنند و دیگر به سراغ مراکز عرضه دیگر نمی روند.

تولید پارچه فلامنت

خصوصیات پارچه فلامنت

انواع پارچه فلامنت موجود در بازارها و مراکز عرضه کننده را همین طور که اسمش بیان کننده الیاف سازنده اش است از الیاف فلامنت تولید می کنند.
پارچه های فلامنت مورد فروش به چند دسته کلی تقسیم بندی می گردد:

  1. پارچه فلامنت ورزشی
  2. پارچه فلامنتی که مصرف بیمارستانی دارد
  3. پارچه فلامنت ملحفه ای
باتوجه به این که پارچه های فلامنت برشمرده در بالا، محدوده مصرف و اسم های متفاوتی را دارند برخوردار از ویژگی های متفاوتی نیز هستند و خصوصیات مختلفی را خواهند داشت.

برفرض مثال، پارچه فلامنت ورزشی که در دوخت لباس ورزشکاران رشته های مختلف استفاده می شود، حالت کشسانی و کشی بسیاری را داشته و لباس های دوخته شده از این پارچه، بسیار راحت برای استفاده در ورزش های مختلف است و بهیچ عنوان ورزشکاران را در زمان پوشیدن، اذیت نمی کند و باعث نمی شود حس ناخوشایند و بدی به آنها دست دهد.

یا پارچه های فلامنتی که در بیمارستان کاربرد دارد، بهیچ عنوان حالت کشسانی نداشته و سطح این پارچه، براقیت خاصی دارد.

پارچه فلامنت ملجفه ای نیز برخوردار از جنس لطیف و نرم است و مشخص است که در دوخت کالای خواب، کاربردهای فراوانی خواهد داشت.

انواع پارچه فلامنت بخاطر تولید شدن از الیاف مختلف که در همه آن ها فلامنت مشترک بوده، گرماژ، قیمت و بیشتر خصوصیات متفاوت دارد، به گونه ای که هیچ کدام از پارچه های فلامنت با محدوده مصرف متفاوت، خصوصیات مشترکی ندارد.

قیمت پارچه فلامنت بیمارستانی

عمده فروشی پارچه بیمارستانی

آن چیزی که در عمده فروشی های عرضه کننده زیاد به چشم می خورد، مشهود بودن عرضه در حجم زیاد و وسیع است.
بسیاری از بنکدارهای واقع در شهرهای مختلف که در بازار بعنوان عمده فروشی فعالیت می کنند، کالیته پارچه های مورد فروش خود را آماده کرده و در صورت نیاز مراجعه کنندگان برای آن ها ارسال می نمایند.
بنابراین در زمان مراجعه به عمده فروشی پارچه بیمارستانی برای خرید اگر از بابت کیفیت مطمئن نبوده می توانند ابتدا درخواست نمونه کرده و سپس خرید خود را در متراژهای زیاد قطعی نمایند.

شاهد عرضه پارچه های بیمارستانی با ویژگی های متفاوت در عمده فروشی ها هستیم.
فروش انواع پارچه بیمارستانی هم در طاقه های کتابی و بصورت دو لا عرض بوده و هم بصورت رولی و یک لا.

متراژ طاقه های پارچه های بیمارستانی مورد عرضه عمده فروشی ها:

متراژ طاقه های پارچه های بیمارستانی مورد عرضه عمده فروشی ها:

طاقه ها را با متراژ متفاوت کارخانه های نساجی مورد تولید قرار می دهند، بنابراین فروش هم با متراژهای یکسانی نبوده، به گونه ای که عمده فروش بصورت طاقه های ۵۰ یا ۱۰۰ متری می باشد.

قیمت پارچه فلامنت بیمارستانی

قیمت فروش پارچه فلامنت بیمارستانی

قیمت پارچه فلامنت بیمارستانی و جوراب شلواری پنتی اصل  در زمان خرید و فروش و معامله با هر حجمی، متفاوت خواهد بود.
داشتن دایره متفاوت قیمت در زمینه پارچه های فلامنت بیشتر برگرفته از کیفیت، طرح دار یا ساده بودن، گرماژ و شیوه فروش است.

می توان از فلامنت بعنوان پارچه ای مناسب برای دوخت لباس های بیمار یاد کرد، این در حالی است که این مناسب بودن بیشتر در این لحظه بخاطر قیمت ارزانش است نه کیفیتش. پارچه های دیگر که مورد مصرف مراکز درمانی قرار می گیرند نظیر پارچه تترون، کیفیت بسیار بالاتری داشته و گزینه مناسبی برای انتخاب بیمارستان های خصوصی هستند که مشکل هزینه و تامین بودجه را ندارند.

بیشتر بیمارستان های دولتی هستند که مایل بوده حداقل لباس بیماران بستری شده خود را از پارچه فلامنت بدوزند.
حال لباس های دوخته شده از پارچه فلامنت را چه افرادی بپوشند مهم نبوده و در اولویت نمی باشد.
می تواند مصرف کنندگان پارچه فلامنت برای استفاده بعنوان لباس بیمارستانی، هم بانوان باشد هم آقایان هم خردسالان.

قیمت پارچه فلامنت بیمارستانی

تولید عمده پارچه فلامنت بیمارستانی

زمانی که به نمایندگی ها یا هر مرکزی برای خرید مراجعه می شود، دیده خواهد شد در صورت انتخاب پارچه بیمارستانی، این منسوج تولید عمده کارخانجات اصفهان است.

پس از سوال کردن در مورد قیمت پارچه فلامنت بیمارستانی و خرید نیز دیده می شود که بر روی لیبل این پارچه، اتیکت های نساجی های تولید کننده اصفهان خورده شده است.

تولید عمده پارچه فلامنت مناسب استفاده در بیمارستان ها را با عرض ۱۵۰ سانتی متر و در صورت استفاده نکردن از پنبه در زمان تولیدش، یا وزن ۱۵۰ گرم هم عرضه می دارند.
بیشترین حجم تولید و فروش را هم پارچه فلامنت بیمارستانی داشته که رنگ صورتی و آبی دارد، چرا که از این پارچه بصورت عمده برای دوخت لباس بیماران استفاده می گردد و این لباس ها هم برخوردار از این ۲ رنگ هستند.

قیمت پارچه فلامنت بیمارستانی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

نمایندگی خرید پارچه فلامنت بیمارستانی | نماینده فروش انواع پارچه باکیفیت و ارزان

نمایندگی خرید پارچه فلامنت بیمارستانی نوعی مرکز و مرجع خرید و فروش این نوع پارچه ها محسوب می شود. این مراکز از سوی کارخانجات و واحدهای تولید کننده تاسیس و راه اندازی می شوند. در این دفاتر کارمندانی به فروش مستقیم محصولات شرکت می پردازند. از این رو این مراکز می توانند به عنوان نوعی مرکز فروش مستقیم و بدون واسطه محصولات شرکت مربوطه باشند. پارچه های فلامنت را می توان در رنگ ها و طرح های مختلف خریداری کرد و در بخش های مختلف بیمارستانی به کار برد. تهیه زیر انداز و ملحفه بیمارستانی و لباس بیمار برای هر دو گروه زن و مرد مورد استفاده قرار داد. این پارچه ها به راحتی قابلیت شستشو دارند و کیفیت خود را در تماس با مواد ضد عفونی کننده از دست نمی دهند.

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟