فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی / خرید پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی بصورت مستقیم

خرید پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی بصورت مستقیم

خرید لباس مجلسی جلو کوتاه پشت بلند زمانی که بصورت مستقیم انجام شود، مزیت بزرگش نسبت به سایر روش های انتخابی را می توان در قیمت خلاصه کرد.
محصولاتی وجود دارند که اگر مورد مصرف خریداران واقع گردند، برای استفاده بخصوصی بوده و کمتر اتفاق می افتد از همان محصول برای کاربرد دیگر استفاده شود.

خرید پارچه فلامنت پنبه

انواع پارچه لباس بیمارستانی

انواع پارچه خاصی که از مراکز به شیوه ها و روش های مختلف برای کاربرد در بیمارستان ها استفاده می گردد، تنها محدود به دوخت لباس های مصرفی برای بیماران است.
پارچه هایی که خیلی کم و به ندرت پیش می آید که مورد خرید توسط تولیدی ها و خیاطان قرار گرفته و از آن سو هم برش الگوها برای دوخت لباس های هم بیماران و هم پزشکان و پرستاران باشد.

در حیطه و گروه منسوجاتی که در شمار پارچه های بیمارستانی هستند و بحساب می آیند، پارچه فلامنت پنبه جایگاه خاص و ویژه ای را تنها برای دوخت لباس بیماران دارد، بیمارانی که جنسیت های متفاوت داشته و برای گذراندن طول درمانشان ترجیح داده یا مجبور شده اند در بیمارستان ها برای زمان های مختلف، بستری شوند.
کم پیش می آید و دیده می شود که انواع پارچه فلامنت را خیاطان و تولیدی ها خریداری نموده و از این پارچه، سفارش دوخت لباس کارمندان مراکز درمانی را دریافت داشته باشند:
کارمندانی که می تواند پرستار، سرپرستار، جراج، پزشک، کارمند آزمایشگاه، پرسنل اتاق عمل و افراد دیگری باشند که وظیفه حفاظت از جان بیماران را داشته و برای حفظ بهبودی مریض ها، به ارائه فعالیت می پردازند و قرار نیست به عنوان فردی باشند که بستری می شوند.

البته در این جا که اشاره کوتاهی شد به پارچه لباس بیمارستانی و متوجه شدید که انواع پارچه مختلف، محدوده کاربرد متفاوت دارند، بد نیست گذری هم داشته باشیم به طول عمر البسه و وسایل دوخته گشته از انواع پارچه بیمارستانی.
لباس های دوخته شده از برخی پارچه ها را در بیمارستان ها با هر محدوده مصرفی و برای اشخاص مختلف، می توان تا زمانی که در اصطلاح پاره نشده مصرف کرد.
برخی پارچه لباس بیمارستانی هم وجود دارد که تایم مصرفش توسط هر شخصی، کوتاه بوده و بهتر است در زمان طولانی مورد مصرف قرار نگیرد.
انواع پارچه کاربردی در بیمارستان ها با طول استفاده دراز مدت را می توان بیشتر به پارچه های ذیل اختصاص داد:

  • پارچه کجراه بیمارستانی
  • پارچه ترگال بیمارستانی

و پارچه هایی که در گروه مقابل با طول استفاده کوتاه قرار دارد، شامل موارد زیر است:

  • پارچه فلامنت
  • پارچه فلامنت پنبه
  • پارچه اسپان باند

هامن طور که مشاهده کردید پارچه تترون در گروه هیچ کدام از انواع پارچه بیمارستانی آورده نشده و قرار داده نگردیده است، چرا که:
این پارچه در زمره منسوجاتی است که اگر در دوخت لباس بیماران استفاده گردد، عمدتا در طول درمان مصرف شده و پس از این که بیماران، سلامت خود را باز پس گرفتند البسه را دور ریخته و دیگر مورد استفاده قرار نمی دهند.
اما زمانی که پارچه تترون بیمارستانی را برای دوخت البسه مصرفی پزشکان و پرستاران به کار ببرند، این اشخاص حداقل چند ماهی از این لباس ها استفاده کرده و آن را تعویض نمی کنند و مانند بیماران، دور نمی ریزند.

پارچه فلامنت پنبه بکار رفته در دوخت لباس

خرید پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی از مراکز فروشی که وجود داشته و در این زمینه فعالیت می کنند، در رنگ های با طیف روشن و آبی و سفید و صورتی انجام می گردد.

پارچه فلامنت پنبه اگر برای دوخت لباس بکار رود، وزنش مهم بوده اما اگر برای دوخت ملحفه و روبالشتی و در کل وسایل استفاده گردد، دیگر مهم نبوده و می توان از هر وزنی از این پارچه استفاده نموده و الگوها را برایش طراحی کرد و برش نمود.

آن چیزی که در اولویت برای دوخت لباس بیمارستانی است، بدن نما بودن یا نبودنش است.
پارچه هایی که گرماژ پایین دارند، لباس های دوخته شده را تبدیل به البسه های غیرمصرفی و بدن نما می کند که مرجوع شده و توسط بیمارستان ها، خریداری . قبول نمی گردد.

خرید پارچه فلامنت پنبه

قیمت پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی

گرماژ عمده و متداول از این پارچه، محدوده ۱۶۰ الی ۱۷۵ را دارد.
پارچه فلامنت بیمارستانی هم که توسط شرکت های نساجی، تولید شده از الیاف فلامنت خالص به تنهایی بوده و پنبه را ندارد، وزنش پایین تر است و زنجی را بین ۱۴۰ الی ۱۵۵ خواهد داشت.
در زمان خرید پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی از فروشگاه ها، مشاهده می شود که رنگ بی تاثیر بر قیمت این پارچه است و رنگ این پارچه همیشه روشن خواهد بود، آن چیزی که مهم و تاثیرگذار برروی قیمتش می باشد، وزن و کیفیت است.
در زمینه قیمت انواع پارچه بیمارستانی دیگر هم همان طور که شیوه عرضه مهم بوده و تاثیرگذار است، بر روی قیمت پارچه فلامنت پنبه هم این عامل موثر است.

کارخانه تولید پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی اصفهان

در کارخانجات و واحدهای ریسندگی و بافندگی موجود در اصفهان، تولید فلامنت پنبه بعنوان یکی از پارچه های مصرفی گروه منسوجات بیمارستانی صورت می پذیرد.
لباس مجلسی هفت تیر را شرکت های تولید کننده به ماشین آلات خود تزریق کرده و از کارخانجات ریسندگی، خریداری می نمایند بعنوان مواد اولیه.
نرم کننده ها، روغن و رنگ نیز از مواد اولیه ضروری دیگری برای تولید می باشد.
البته میزان مصرف مواد جانبی در زمان تولید در کارخانجات، بستگی به نظر کارشناسان تولید داشته و با مقادیر مشخصی، این پارچه را بعنوان محصول خروجی از دستگاه ها، عرضه می دارند.

پارچه های فلامنت پنبه را به چه صورت و باچه متراژهایی شرکت های نساجی، مورد تولید قرار می دهند؟

پارچه های فلامنت پنبه را به چه صورت و باچه متراژهایی شرکت های نساجی، مورد تولید قرار می دهند؟

این پارچه بیشتر به دور طاقه ها بصورت کتابی پیچیده شده، طاقه های کتابی ای که ۲ لا عرض بوده و متراژهای روتین و رایج ۵۰ یا ۱۰۰ متر را دارد.

خرید پارچه فلامنت پنبه

خرید پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی از کارخانه

پس از این که پروسه تولید در صنایع و واحدهای مختلف بطور کامل انجام شد، کارخانجات ارسالش را به نمایندگی ها و مراکز صورت می دهند.
خرید پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی را از کارخانه بصورت مستقیم می توان انجام داد، به این شروط که:

  1. متراژ مورد نیاز و خریداری شده عمده باشد
  2. مراجعه به نمایندگی های رسمی تحت کنترل شرکت بتوان داشت

پس از این که پارچه فلامنت پنبه را با رنگ مورد نیاز خریداری کردید و سفارشات خود را به فروشگاه ها دادید، بارنامه خود را برای پیگیری سفارشات می توان در همان روز دریافت کرده و با تماس با شماره های مندرج در برگه و اعلام آن، دقبق پی ببرید که بار کی و توسط چه باربری ای تحویل داده خواهد شد.

خرید پارچه فلامنت پنبه بیمارستانی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروش عمده پارچه فلامنت پنبه طرح دار

فروش عمده پارچه فلامنت پنبه طرح دار

فروش عمده پارچه فلامنت پنبه طرح دار، یکی از مهمترین بخش‌ های صنعت نساجی است …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟