فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه کجراه بیمارستانی / خرید پارچه کجراه بیمارستانی از نمایندگی اینترنتی

خرید پارچه کجراه بیمارستانی از نمایندگی اینترنتی

خرید پارچه کجراه بیمارستانی از نمایندگی اینترنتی بسیار آسان می باشد، فقط کافیست برای دسترسی به این فروشگاه ها از ابزارهای هوشمند استفاده نمود.
اطلاع از روش بافت انواع پارچه بیمارستانی در کارخانجات نساجی موجود دارید؟
این موضوع را می شود حتی با مشاهده سطح منسوجات به خوبی متوجه شد و پی برد.
انواع پارچه را می توان محدود به پارچه های بیمارستانی نمود تا بشود نوع بافتش را توضیح داد و به اختصار آن را شناخت، ابن در حالی است که دایره تولید پارچه در شرکت ها محدود به تنها منسوجات بیمارستانی نبوده و طیف گسترده ای را شامل خواهد شد.
در واقع چیزی که در نهایت بعنوان محصول خروجی ماشین آلات دستگاه های نساجی تولید گشته و بدست می آید، انواع پارچه هاست که نام ها، جنس ها و کیفیت های متفاوت دارند.

نوع بافت پارچه های مصرفی در مراکز درمانی چگونه است؟

نوع بافت پارچه های مصرفی در مراکز درمانی چگونه است؟

انواع پارچه ها را که ملقب می نمایند به پارچه های بیمارستانی تولید صنایع واقع در شهرهای متفاوت بوده از نظر مکانی و از نظر نوع بافت هم به ۲ گروه جامع تقسیم بندی می گردد: ۱٫آن دسته از پارچه هایی که بافت تار و پودی ساده دارند ۲٫نوع دوم نیز پارچه هایی می باشد که بافتشان کج و مورب است.
حتی از ظاهر هم می توان پی به متفاوت بودن بافت پارچه های گنجانده شده در ۲ گروه برد و با لمس سطح آن ها، این تفاوت مشهود و قابل لمس است.
البته یک دهه است در مراکز بهداشتی و درمانی، گروه دیگری از پارچه ها مورد کاربرد قرار گرفته است که اصلا هیچ نوع بافت و در واقع هیچ تار و پودی ندارند، نامشان انواع پارچه اسپان باند بیمارستانی است که به نام های زیادی شناخته و ملقب گشته اند.
پارچه یکبار مصرف جدا از مصارف بهداشتی، دایره استفاده پهناوری داشته و بیمارستان ها، جامعه کوچکی از استفاده کننده های این پارچه محسوب شده و به شمار می آیند.

آن چیزی که نوع بافت، تاثیر به سزا و زیادی را در رویش می گذارد، کیفیت و طول مصرف، گرماژ، جنس و قیمت و تغییرات بارز سطح و زیردست پارچه های دارای بافت ساده و مورب می باشد.
برای تولید انواع پارچه با هر ۲ بافت، نیاز به ماشین آلات خاص و ویژه و پیچیده ای خواهد بود که از نظر پارامترهای بسیاری با یکدیگر متفاوت است:

  • مواد اولیه بکار رفته
  • ابعاد دستگاه ها
  • هزینه های مورد نیاز برای تولید و همچنین خرید دستگاه ها و…..

خرید پارچه کجراه بیمارستانی

انواع پارچه کجراه تولید کارخانه اصفهان

پارچه هایی که در شرکت های نساجی موجود در اصفهان آن هم با بافت مورب و کج تولید گشته است، محصول خروجی کارخانجات با برندهای متفاوت حواهد بود.
برخی از این برندها، تاریخچه طولانی در زمینه تولید دارند و برخی دیگر این قدمت را نداشته و از نظر زمان، حدیدا به عرصه تولید کنندگان وارد شده و پیوسته اند.
می توان مثالی از این شرکت ها را به ۲ کارخانه فدک و شرکت زربافت محدود نمود.
صنایع فدک خیلی سال پیش تولید انواع پارچه کجراه و ترگال را آغاز کرده، چنانچه کیفیت پارچه های تولید گشته بالا بوده و همگان به یک برند مرغوب از آن یاد می کنند.
انواع پارچه کجراه اصفهان را می توان در دوخت لباس های مصرفی ذیل به کار برد:

  • البسه ای که در بیمارستان استفاده می گردد
  • لباس هایی که مخصوص پوشش دانش آموزان و محصلان دختر و پسر است
  • لباس های فرم ادارات مختلف
یکی از بارزترین محدوده مصرف پارچه های کجراه، لباس کار است، البسه ای که مورد پوشش افراد در شرکت ها و کارخانجات خواهد بود، مثلا لباسی که در معادن مصرف می گردد یا البسه کاری که مورد پوشش کارمندان پالایشگاه ها و پتروشیمی ها می باشد یا لباس فرم کارمندان خودروسازی و….

وزن انواع پارچه کجراه تولید هر کارخانه ای از پارچه های مشابه با دارا بودن بافت تار و پودی ساده، بیشتر است و همین مسئله تاثیر به سزایی در افزایش طول عمر و کیفیت لباس ها و وسایل دوخته شده از کجراه داشته و این پارامتر را به شدت مورد افزایش می دهد.

قیمت فروش پارچه کجراه بیمارستانی

این که صنایع با چه وزن و کیفیتی پارچه های کجراه را تولید نمایند، از عوامل تاثیر گذار بر روی قیمتشان می باشد.
خرید پارچه کجراه بیمارستانی زمانی با قیمت بالاتر از سایر پارچه های کجراه انجام می گردد که نوع رنگرزی متفاوت بوده و شرکت ها نوع آبژاول را تولید کنند.

پارچه های کجراه مصرفی در بیمارستان ها، رنج گرماژی بین ۲۴۰ تا حداکثر ۳۰۰ گرم را دارد، به گونه ای که خارج از این محدوده باید بصورت سفارشی و به درخواست مشتریان تولید گردد. بعد از تولید هم سفارشات از طریق باربری برای خریداران ارسال گشته و به دست آن ها در صورتی که عجله دارند، کمتر از ۱ روز کاری و در صورت داشتن زمان لازمه، حداکثر ۴۸ ساعته می رسد.

هزینه های در نظر گرفته نیز برای حمل و نقل تا رسیدن به مقصد ناچیز بوده و اصلا نگران کننده نخواهد بود.

خرید پارچه کجراه بیمارستانی

نمایندگی خرید مستقیم پارچه کجراه بیمارستانی

نمایندگی های فروش زیادی با کارخانجات تولید کننده، قراردادهای با مدت زمان مختلف بسته و مشتریان می توانند از آن ها، خرید پارچه کجراه بیمارستانی را بصورت مستقیم انجام دهند.
تایم قراردادهایی که با تولید کنندگان امضا شده در اوایل شروع به کار، اغلب در زمان های کوتاه می باشد.
کم کم که کارخانجات مشاهده نمودند که حجم فروش در این قبیل مراکز زیاد شده و رو به افزایش می باشد، تایم قرارداد را طولانی کرده و بصورت انحصاری گاها، تولیدات خود را برای آن ها ارسال می کنند.
شرکت ها ترجیح می دهند بجای این که صدها مشتری داشته باشند که در اصطلاح با آن ها سر و کله بزنند، با یکی بیشتر کار کرده و فروش خود را تنها محدود به آن واحد مخصوص نمایند.

مستقیم خرید کردن در زمینه هر محصولی که مورد نیاز است از تولید کنندگان، ویژگی بارزش قیمت مناسبش است، به طوری که در نمایندگی های دیگر این خصیصه یا اصلا وجود نداشته یا خیلی کمرنگ تر است.

پارچه ترگال کجراه آب ژاول بیمارستانی

در میان پارچه های مصرفی در بیمارستان ها، تنها ۲ نوع از آن ها بصورت آب ژاول تولید گشته:

  1. پارچه ترگال
  2. پارچه کجراه

درست است که این ۲ از نظر شاخصه هایی با هم متفاوت هستند، اما ویژگی های مشترک بسیار زیادی نیز دارند، هم چون:

  • کیفیت رنگرزی بالا
  • نوع رنگ های بکار رفته بسیار با کیفیت
  • چندین بار رنگرزی برای نایل آمدن به این خاصیت
  • مقاومت بسیار زیاد پارچه های تولید گشته در برابر شوینده های قوی

خرید پارچه کجراه بیمارستانی که با رنگ های آب ژاول تولید گشته، قیمت بیشتری از هم نوع خود دارند که رنگ مصرفی آن ها ساده بوده و آب ژآول نمی باشد که البته این قاعده در مورد ترگال هم به این صورت است و باید خرید پارچه ترگال آب ژاول را با قیمت بالاتری نسبت به نوع ساده اش انجام داد.

پارچه های آب ژاول را به لزوم تولید شدن از رنگ های خاص فقط با طیف تیره عرضه می دارند که سبز و آبی کاربنی اش همیشه در نمایندگی ها مورد عرضه قرار گرفته و فروش بالایی را هم چنین داشته و بخود اختصاص داده است.

خرید پارچه کجراه بیمارستانی

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

فروشگاه پارچه کجراه بیمارستانی | عمده فروش انواع منسوجات سفید و رنگی

فروشگاه پارچه کجراه بیمارستانی به صورت عمده و جزئی به فروش پارچه بیمارستانی می پردازد.باتوجه به پیشرفت های همه جانبه در حوضه نساجی،ایران امروز خود را به تولیدکننده بزرگ انواع پارچه بدل کرده است.در زمره پارچه ها،انواع پارچه بیمارستانی قرار دارد.یکی از پارچه های بیمارستانی نیز کجراه است.جدا از این که انواع پارچه کجراه مصرفی در بیمارستان ها،بسیار مرغوب و با کیفیت است و جزو بهترین به حساب می آید.در کارخانع ها و شرکت های تولیدکننده پارچه کجراه بیمارستانی ابتدا الیاف را به ماشین آلات تزریق می کنند.الیافی که عمدتا پلی استر و ویسکوز است.قیمت پارچه بیمارستانی بستگی به جنس و نوع آن پارچه دارد چراکه تنوع زیاد است و مسلما قیمت متفاوت است.قیمت اسپان باند بیمارستانی وابسته به شاخصه هایی است ازجمله؛تولید از گرانول مورد نظر،گرماژ و وزن،رنگ،عرض هستند.

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟