فروش پارچه بیمارستانی
خانه / پارچه ترگال بیمارستانی / لیست قیمت انواع پارچه ترگال بیمارستانی

لیست قیمت انواع پارچه ترگال بیمارستانی

لیست قیمت پارچه ترگال بیمارستانی
قیمت پارچه ترگال بیمارستانی سفید متری ۵۳۰۰۰ تومان، صورتی و آبی متری ۵۹۰۰۰ و سبز آبژاول متری ۷۰۰۰۰ و آبی کاربنی که آن هم باز آب ژاول است متری ۸۵۰۰۰ تومان نرخ گذاری می گردد.

انواع پارچه ترگال بیمارستانی

دسته بندی کلی پارچه های ترگال مورد مصرف بیمارستان ها را می توان از نطر آیتم های مختلف انجام داد:

۱٫ نوع بافت
۲٫ گرماژ
۳٫ رنگ
و از همه مهتر نوع رنگرزی اش.
در کارخانه ها پارچه های ترگال را با نوع کلی زیر می بافند:
۱٫ ساده
۲٫ مورب
که به نوع اول به اختصار پارچه ترگال ساده و به نوع دوم پارچه ترگال کجراه می گویند.
براساس نوع بافت هم وزن ترگال تعیین می شود، این درحالیست که پارچه ترگال با بافت ساده گرماژ بین ۲۲۰ الی ۲۴۰ را دازد اما بمحض تغییر بافتتش از ساده به کجراه وزنش چیزی نزدیک به ۴۰ گرم اضافه می گردد که به دنبال آن نیز میزان استحکام و ضخامت دچار تحول گشته و ان هم فزونی می یابد که سبب عمر و دوام بالاتر هم هست.
پارچه ترگال بیمارستانی به تبع مصرفش در مراکز درمانی غالبا طیف رنگی روشن همچون سفید، صورتی و آبی داشته و تنها در صورتی از این قاعده پیروی نمیکند که نوع مصرفش تغییر یابد. از پارچه های ترگال با رنگبندی روشن بجز سفید برای دوخت لباس یا وسایل بیماران استفاده گشته که البته روتختی و روبالشی هم ممکن است سفید رنگ باشد و نیز لباس پرستاران و پزشکان و در کل کادر درمان هم از نوع بافت بیشتر ساده اش و کمتر موربش.
ترگال با رنگ آبی کاربنی و سبز که اتفاقا ۹۹ درصد از نوع آب ژاول می باشد برای پک های جراجی و البسه و وسایل مورد استفاده در اتاق عمل و بخش های جراحی که نیاز به استریل های مداوم و دستگاه اتوکلاو است، کاربرد دارد.

فرق بین پارچه ترگال ساده با آب ژاول چیست؟

فرق بین پارچه ترگال ساده با آب ژاول چیست؟

نوع رنگرزی و دستگاه ها و صد البته نوع رنگ مصرفی، به گونه ای که قیمت رنگ های مورد استفاده برای آب ژاول موجب بالا رفتن قیمت پارچه تمام گشته می گردد و البته تکرار رنگرزی که در تماس با شوینده های قوی و حتی دستگاه اتوکلاو نیز رنگش را از بین نمی برد.
پارچه ترگال بیمارستانی یکی از انواع پارچه های مناسب روپوش پرستاران و پزشکان است که با جدیدترین لیست قیمت موجود در بازار آماده عرضه عدلی و طاقه می باشد.
پارچه ترگال به عنوان یکی دیگر از پارچه های مصرفی در محیط های بیمارستانی، نرخ فروش خوبی به واسطه برخی از مشخصات خوبش داشته است.
لیست قیمت انواع پارچه بیمارستانی ترگال به همراه کیفیت بافت و رنگ این پارچه، برای تولیدی های البسه بیمارستانی اهمیت بارزی دارد.
سایت فروشگاهی پارچه بیمارستانی، بی چون و چرا و به شکل مستقیم از درب کارخانجات تولیدی، پارچه های بی نظیر از جنس ترگال و تخت بافت را عرضه می نماید.

پارچه ترگال بیمارستانی ارزان

کافیست شما هم یکی از مشتریان خرید از بهترین فروشگاه اینترنتی پارچه بیمارستانی باشید.

مشخصات پارچه ترگال بیمارستانی مرغوب

انواع پارچه ترگال بیمارستانی در تنوع رنگبندی ها و گرماژهای گوناگون در بازار خرید و فروش می گردند.
همانطور که گفته شد این پارچه دارای عرض ۱۵۰ سانتی متر و گرماژ ۲۴۰ و ۲۸۰ گرمی است و در دو کالیته مجزای ذیل به فروش می رسد:

  • پارچه ترگال ساده بیمارستانی
  • پارچه ترگال کجراه بیمارستانی

پارچه کجراه بیمارستانی در تهیه انواع روپوش و یونیفرم پزشکان و پرستاران و خدمه بیمارستان، مصارف خوبی دارد.
مشخصات یک پارچه بیمارستانی ترگال خوب، عبارتند از:

  1. به هیچ وجه گوله و تل نمی گردد.
  2. دارای ثبات در رنگ و کیفیت بافت می باشد.
  3. از آهار خوب و مناسبی برخوردار بوده و دوام بالایی در برابر پاره گی دارد.
  4. از تنوع رنگی بالایی برخوردار می باشد.

مصارف پارچه ترگال بیمارستانی

مصارف پارچه ترگال بیمارستانی

روپوش فرم پرستاران و پزشکان، لباس جراحان اتاق عمل با رنگ سبز آبژاول، لباس فرم بیماران، ملحفه بیمارستانی و …

 

پارچه ترگال بیمارستانی ارزان

قیمت پارچه بیمارستانی ترگال

قیمت پارچه بیمارستانی ترگال با توجه به عرض و گرماژی که داشته؛ متغیر می باشد.
البته رنگ پارچه بیمارستانی هم در تعیین نرخ قیمت نقش فزاینده ای دارد و همیشه رنگ های سیرتر قیمت بیشتری دارند.
خریداران می توانند بدون هیچ واسطه ای سفارش خرید خود را از طریق سایت فروشگاهی پارچه بیمارستانی به ثبت برسانند.

قیمت عمده پارچه ترگال بیمارستانی

پارچه ترگال مانند سایر پارچه ها و حتی دیگر محصولاتی که در فروشگاه ها مورد عرضه از سوی تامین کننده ها و تقاضا از سوی خریداران قرار گرفته، قیمت ثابتی نداشته و همین فاکتور قیمت خرد و حتی قیمت عمده را هم عوامل متعددی می تواند تحت تاثیر قرار دهد.
تعداد خرید پارچه ترگال بیمارستانی می تواند به صورت زیر انجام گیرد:

  1. خربد بصورت عمده بالای یک عدل ( منظور از عدل، تعداد طاقه هایی هست که برای ارسال از سوی باربری ها توسط فروشنده ها قرار می گیرد تا بار مورد آسیب و کثیفی واقع نشود و صحیح و سالم به دست مشتریان برسد تا آن ها نیز بتوانند به بیمارستان و خریذاران محصولات دوخته شده را بدون هیچ ایرادی تحویل دهند.
  2. خرید بصورت خریده و کمتر از یک عدل و حتی بصورت تک طاقه
در خرید عمده پارچه ترگال بیمارستانی به دلیل حذف یک سری هزینه ها، قیمت فاکتور زده و تمام شده ارزان تر تمام می گردد که البته بد نیست مشتریان بدانند هزینه ارسال چه برای یک طاقه و چه حداکثر ۸ طاقه یکسان بوده و بهتر است در صورت مصرف و نیار همان یک عدل را خریداری کنند تا بعدها متحمل هزینه مازاد و اضافی نشوند و قیمت تمام شده مناسب گردد.

خرید پارچه ترگال بیمارستانی با قیمت ارزان کارخانه

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چه عواملی باعث می شود تا بتوان خرید پارچه ترگال یا هر محصولی را با قیمت ارزان انجام داد؟
همیشه یکی از دغدغه های افرادی که به مراکز مراجعه می کنند خرید با قیمت ارزان تر از سایر فروشگاه ها است. بد نیست بدانید و در جریان باشید که اگر توانستید بصورت مستقیم هر پارچه ای را از کارخانه تهیه کنید در نهایت قیمت تمام شده برایتان ارزان تمام می شود در غیر اینصورت باید با بالاترین قیمت، خریدتان را به سرانجام برسانید چرا که واسطه ها نیز برای خودشان درصدی سود را در نظر می گیرند و آن ها هم باید سرانجام به کارخانه ها برای تامین نیاز مشتریان مراجعه کنند پس جرا از همان اول به تولید کننده ها مراجعه ننماییم تا خرید را با قیمت دست اول انجام دهیم.
مهم ترین عاملی که بیشتر از همه موجب جذب مشتری و احساس رضایت می گردد، خرید با قیمت ارزان کارخانه است.

پارچه ترگال لباس بیمارستانی

پارچه ترگال مصارف متعددی دارد که از قدیم، بیشتر برای دوخت لباس فرم و لباس کار است اما آیا می دانستید در چند سال اخیر از ترگال برای دوخت لباس بیماران هم استفاده می گردد؟

پارچه ترگال به دلیل برخورداری از استحکام بالا مقاومت خوبی را هم دارد، به گونه ای که می توان البسه و وسایل دوخته شده از آن را مدت های طولانی مورد مصرف قرار داد بدون آنکه کوچکترین نگرانی و دل مشغولی را هم نداشت، اما این واقعا در مورد پارچه های دیگر مانند فلامنت نیز هم چنین است؟ می توان پاسخ این سوال را با قاطعیت منفی داد چرا که نمی توان از سایر پارچه ها انتظار آن کیفیت را داشت که همین عامل سبب افت کیفیت و در نهایت افت عمر مفید می گردد. مراکزی که می خواهند با خیال راحت از وسایل دوخته شده استفاده کنند یکی از مناسب ترین گزینه ها برایشان، ترگال خواهد یود.

  • کلینیک های ترک اعتیاد
  • آسایشگاه های سالمندان و معلولان
  • بیمارستان های خصوصی
  • مطب دکتران پوست و مو
  • کلینیک های زیبایی و….

بازار پارچه ترگال بیمارستانی

پارچه ترگال به دلیل مصارف زیادی که دارد، خریداران و فروشنده های بیشماری را به خود اختصاص داده و به قول معروف بازار خرید و فروش داغی را برخوردار می باشد و مراکز متعددی در بازار هستند که در زمینه عرضه آن به فعالیت مشغول هستند که به دنیال آن قیمت پارچه ترگال بیمارستانی تک نرخی نبوده و هیچگاه نیست.

قیمت نهایی پارچه ترگال بیمارستانی به عوامل مهم زیر بستگی دارد:

قیمت نهایی پارچه ترگال بیمارستانی به عوامل مهم زیر بستگی دارد:

کارخانه تولید کننده، نوع بافت پارچه که ترگال باشد یا کجراه، طیف رنگی، کیفیت و ثبات رنگ، گرماژ پارچه و متد خرید و فروشش که اگر مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده ها باشد تاثیر بسزایی روی پایین آمدن قیمت نهایی خواهد داشت.
جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:
مشاوره و فروش شرکت های زنجيره ای تولید انواع پارچه های بيمارستانی :
معصومه يوسفی (مهندس نساجی)
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09125814216
پاسخگويی تلگرام: 09371551600
کانال تلگرام: parchehyousefi@
پست الکترونیکی: parcheh.yousefi@gmail.com

مطلب پیشنهادی

قیمت پارچه ترگال بیمارستانی

ارزان ترین قیمت پارچه ترگال سبز بیمارستانی | بزرگترین مرکز فروش پارچه بیمارستانی

قیمت پارچه ترگال بیمارستانی در بزرگترین مرکز فروش پارچه های بیمارستانی، در کالیته رنگی سبز، …

کانال تلگرام اینستاگرام
× چگونه می‌توانم به شما کمک کنم؟